rzemol Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Pamiętacie pewnie swoje wyczyny na egzaminie/ach. Jeden z nich dotyczy nieśmiertelnej ósemki. Z tamtymi sprzętami jakoś się udało, lekkie, nie za duże. Ale czy na tym samym placu i na tej samej ósemce próbowaliście powtórzyć ten manewr swoimi dużo większymi sprzętami? Ja mam np. Drag Stara 650 i myślę, że raczej prędzej zrobię k..ę, niż ósemkę. A jak Wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Się przyznam bez bicia-w zeszłe wakacje ósemki na Xj650 nie wykręciłem :?Chyba strach przed położeniem(nie mialem jeszcze gmoli) sprzęta i kosztami z tym związanymi mnie ograniczał w pochyłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 nie każdy sprzęt się zmieści w 8 ;) przeważnie sporty mają większy promień skrętu od SRki a taki autobus jak np VS1400 to chyba długość ma większą niż średnica 8 więc za żadne skarby nie wlezie w 8 miedzy linie ;) Podejżewan, że SVka także miała by poważne kłopoty aby zmieścić się miedzy liniami 8 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 hiszpan i tu Cię zaskoczę, bo autobusem o którym piszesz da sie zrobić ósemkę ;) fakt, że tylko po zewnątrznej krawędzi, ale da się... Sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Robiłem ósemki GSem, wychodzilo, chociaz nie zawsze. A na tych kursowych pierdziółkach to mogłem godzinami kręcić. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 autobusem o którym piszesz da sie zrobić ósemkę ;) fakt' date=' że tylko po zewnątrznej krawędzi, ale da się... Sprawdziłem.[/quote']Hmmm :roll: może ta narysowana u nas na placu jest mniejsza :? XS'ą kumpla bez problemu, ale moja 535 za Chiny Ludowe nie chciała się zmieścić :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Ja Banditem nauczyłem się kręcić ósemki chyba dopiero w trzecim sezonie. Na początku za cholerę się nie mieściłem, winę chciałem zrzucić na karb promienia skrętu, ale sprawdziło się powiedzenie, że dla upartego nie ma nic trudnego, i dziś wyrabiam się w egzaminacyjnej ósemce (trenowałem na placu na Stegnach). SR-ką pokonuję ósemkę prawie wyprostowany do pionu, natomiast Bandziora muszę mocno nachylać w kierunku zakrętu, a się odchylać w przeciwną, żeby nie przeciążyło. Polecam wszystkim poćwiczenie wolnych manewrów przed rozpoczęciem sezonu. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Ósemka :?: Jak miałem RD 250 to próbowałem raz ;) i chyba ze dwie zrobiłem ;) Na obecnym jeszcze nie miałem okazji wjechać na placyk, ale VF ma skręt jak autobus ;) i chyba się nie wyrobię, szczególnie, ze nie mam zamiaru czegoś uszkodzić. No ale wszystko się da :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Na eFZecie to sobie mogę, na tunelowej w 3 rzutach zawracać. Kiedyś podjechalem z Olsenem na tą 8 na stegnach, kierownica skręcona do oporu, przechył wręcz nie zdrowy a plac okazuje się za mały na mój promień skrętu. Na GSX 750E dało by radę zrobić 8 tak jak na bandicie, kwestja poćwiczenia, niestety na plastixsie potrzebna jes ósemeczka o dwukrotnie większych wymiarach. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Na eFZecie to sobie mogę' date=' na tunelowej w 3 rzutach zawracać. Kiedyś podjechalem z Olsenem na tą 8 na stegnach, kierownica skręcona do oporu, przechył wręcz nie zdrowy a plac okazuje się za mały na mój promień skrętu.[/quote'] Fakt, na eFZecie nie wyobrażam sobie wykręcenia egzaminacyjnej ósemki. W ogóle okiełznanie tej maszyny zajęłoby mi chyba z 5 lat. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Na starej CB 750 mi się udało. Wjechałem między linie bez nadziei, że jest to wykonalne więc "urosłem" troszki kiedy pokonałem to g...:). Według mnie cała sprawa polega na odpowiednio dużym pochyleniu w stronę łuku. Jest to trochę ryzykowne bo łatwo można przecholować i położyć sprzęta. Jednak czym więcej zdecydowania i opanowania tym lepszy efekt :). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Według mnie cała sprawa polega na odpowiednio dużym pochyleniu w stronę łuku. Jest to trochę ryzykowne bo łatwo można przecholować i położyć sprzęta. Dlatego motocykl nachylam w stronę zakrętu, a tułów odchylam na zewnątrz. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.