sajmongr Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 pojechać na oględziny z kimś, kto się zna. albo zapłacić stówkę czy 2 mechanikowi za opinię - wydatek niewielki, a potencjalne oszczędności duże jsz a na co szczególnie zwracać uwagę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 a na co szczególnie zwracać uwagę?? na dobrą opinię kolegów o mechaniku... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ok, co sądzicie o kupnie sprzęta, który był jeżdżony powiedzmy tylko po torze (z możliwością rejestracji na drogi). Jakie będą plusy i minusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 PekaWu napisał aby sprawdzić czy silnik się nie poci. Zastanawiam się jakie mogą być objawy/ przyczyny pocenia się zarówno dekli jak i pokrywy zaworów i co to oznacza? Tylko proszę nie piszcie że to pytanie nie do tego działu bo tutaj przeczytałem o takich objawach. Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
es_kol_ta Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 No dobra a sprawdzenie motocykla po numerze VIN wchodzi w gre ? Czy jak mam numer i zadzwonie do ASO powiedza mi cos o nim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Znając numer VIN mogą Ci powiedzieć w jakim kolorze wyjechał z salonu i z którego. Jakie miał wyposażenie oraz co było wymieniane (co do tego ostatniego nie jestem pewien). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) PekaWu napisał aby sprawdzić czy silnik się nie poci. Zastanawiam się jakie mogą być objawy/ przyczyny pocenia się zarówno dekli jak i pokrywy zaworów i co to oznacza? Tylko proszę nie piszcie że to pytanie nie do tego działu bo tutaj przeczytałem o takich objawach. Pozdro :buttrock: np. niedawno ogladalem motocykl, ktory mial wszystkie laczenia z deklami i glowica poklejone na silikon zamiast specjalnie do tego przeznaczonych elementow, wydaje mi sie ze powinny tam byc uszczelki jednorazowego uzytku :icon_mrgreen: Edytowane 14 Grudnia 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 No dobra a sprawdzenie motocykla po numerze VIN wchodzi w gre ? Czy jak mam numer i zadzwonie do ASO powiedza mi cos o nim ? Post stary ale może informacja się przyda. Kupiłem mojego WS od gościa który kupił go w salonie na połczyńskiej w warszawie. Miałem wszystkie papiery numery itd ale żadnej informacji nie mogłem od nich wydobyć, a to nie było mechanika, a to program nie dział i inne bzdury. Byłem mało czujny i kupiłem motorek który miał przejścia. W salonach po prostu kłamią na korzyść tego kto im płaci, a yamaha w kłamstwach z mojego doświadczenia ma mistrza (doświadczenia osobiste z "saloonu" firmowego yamahy w Rybniku). Jedyne wyjście to kupowanie motorka z historia na zachodzie. Tam wszystko rzeczywiście jest zapisane w systemie i można to sprawdzić. Problemem jest dotarcie do mechanika który ma do tego dostęp, to znaczy do bazy danych. Na moją wiedzę to jak ktoś szuka kawy to Kwiecień w Dzierżoniowie ma dostęp do bazy Kawasaki, ale to tylko moja teoria. powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) a gdzie znaleźć takiego znawcę mechaniki motocyklowej co obejrzy, podpowie? jednak lajkonik w tych sprawach jestem, do żadnych klubów nie należę, jakiś super znajomości nie mam, a nie bardzo wierzę, że pacjent który zajmuje się sprowadzaniem motozłomu pozwoliłby pojechać nim gdziekolwiek w celu fachowych oględzin. krystalizuje się możliwość sprzedaży Shadow, a co za tym idzie wejścia w posiadanie gotówki na zakup kolejnego pojazdu, jednak jest strach żeby nie wdepnąć w jakieś g. mam coś do obejrzenia i w Gnieźnie i w zachdniopomorskiem i na śląsku a nawet w lubelskiem, ale opinie na forum mówią żeby ufać tylko HRG lub MotoRP... no ale to tu lokalnie... a co w świecie? jestem w kropce, bo jednak dla mnie ryzyko większe niż w przypadku używanego auta... Edytowane 18 Maja 2009 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandito Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 (edytowane) Witam! Mam mały problem ponieważ, mam 17 lat i zamiar zakupu motocykla ;). Wcześniej jeździłem MZ ETZ 150 i szukam na początek dobrego motoru. Nie za silnego i nie za słabego :). Na ten cel mogę przeznaczyć ok. 3000zł. Nie wliczając rejestracji i ubezpieczenia. Co możecie zaproponować jak na "dobry" początek? Proszę o pomoc!! :) Edytowane 3 Lipca 2009 przez bandito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 raz, dwa, trzy, i tak dalej - wyszukiwarka po prawej u góry BTW w świetle planowanych zmian w przepisach szukałbym na Twoim miejscu raczej czegoś mieszczącego się w kategorii a2, żeby uniknąć później niepotrzebnej irytacji kiedy już motocykl kupisz, tylko okaże się że nie możesz mieć na niego uprawnień... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandito Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 No tak ale chodzi mi o moto które nie przekracza 47,5KM (35KW). honda CB 450 s. Albo coś tego typu. Co polecacie? GS 500?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 kilka porad, bo ile razy można powtarzać jedno i to samo... :banghead: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gof Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Temat stary ale odświeżę. a gdzie znaleźć takiego znawcę mechaniki motocyklowej co obejrzy, podpowie? Wszędzie. Idź do jakiegoś warsztatu i zapytaj czy ktoś chce dorobić, może nawet w sieci. To się opłaca, jak miałem kupować SV650 (sprowadzony przez dalszą rodzinę, więc niby trupa by mi nie wcisnęli) to wziąłem ze sobą mechanika i znalazł mi z 15 rzeczy na które ja w ogóle nie zwróciłem uwagi. Gdyby nie on to już jeździłbym tym sypiącym się złomem (a raczej szukał kasy na naprawy - to optymistyczny wariant). Zresztą jakiś czas temu gdzieś w innym temacie na forum wrzucałem zdjęcia tej SVki, nieźle się na nią napaliłem. Z tego co się zorientowałem (być może zupełnie błędnie?) najlepiej jest kupować od motocyklisty. To widać czy koleś handluje złomem czy sprzedaje swoje oczko w głowie uczciwie mówiąc co było robione, co jest do zrobienia itd. Mechanika tak czy inaczej zawsze warto zabrać. Cytuj GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000http://motogof.tumblr.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Karlik Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Z tego co się zorientowałem (być może zupełnie błędnie?) najlepiej jest kupować od motocyklisty. To widać czy koleś handluje złomem czy sprzedaje swoje oczko w głowie uczciwie mówiąc co było robione, co jest do zrobienia itd. Tak też się można nieźle naciąć, ja tak z 1 kzł musiałem w sumie włożyć w naprawy różnych rzeczy, które w mojej NTVce się okazały być robione na drut, poxipol i taśmę klejącą jak już zacząłem ją rozbierać. A z wierzchu wyglądała OK, facet mówił że ją sprzedaje tylko dlatego że chce coś większego, ja nie wziąłem mechanika, no i wyszedłem na tym trochę kiepsko. Ale przynajmniej nauczyłem się sporo mechaniki na tym motocyklu :-> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.