Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

o.O.o Widze Kolega z Ostródy - całkiem nie daleko mnie...;)

 

moje pytanko: chce odmalować moją dt 125 r i nie znam numeru farby... jest to taki ciemny "granatowy","fioletowy" :biggrin: ? taki jak mam w avantarze...

:)

Mógłby mi ktoś z Was napisac jaki numer,symbol jest tej farby?

 

z góry wlk. dzięki!!! :P

 

 

 

w każdym sklepie z lakierami dostępne są próbniki, gdzie możesz dobrać kolor, do motorów są rzadko spotykane, więc musisz przypasować jakiś od samochodu.

At ak w ogóle to co chcesz malować?? sam bak?? czy plastiki też??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem kolego ze są próbniki ale chciałbym zastosować oryginalny numer farby a poza tym nie będę malował baku ponieważ na nim jest ładny lakier a byłby wtedy inny odcień... :lalag:

 

jaka powinna być żarówka w dt 125 z przodu bo mam wstawioną 90/100 W i akumultor pada mi w trakcie jazdy...zmieniłem na 55/65 W ale dzieje się to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy orientuje sie moze ktos w was jakie firmy produkuja tuningowe wydechy do DT125? Jeśli tak to jakie, gdzie mozna szukać ich w polsce i mniej wiecej w jakich cenach?

 

Pozdrawiam

firma GIANNELLI produkuje wydechy do Dt 125

 

 

 

hejka

 

szukam kogos kto ma na sprzedaż zębatkę od kopki ale od YAMAHY Dt LC1

 

ewentualnie kogoś kto moze zapodać foto tej zębatki

 

do porównania z zębatka od LC3

LC3? :rolleyes: chyba niema DT 80 LC3 :wink: jeśli chodzi o DT 80 to LC i LC2 mają takie same silniki więc zębatki będą pasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc kuledzy ! ! ;)

 

;) :lalag: pomozcie co mam robic ... jezdzilem sobie jak to zwykle moja dt'ka cos zaczelo szurac w silniku wiec zaczalem wracac do domu kolo domu jeszcze wejscie bokiem cos zaczelo przerywac i zdechl ... wogolnosci tam w trasie myslalem ze to ten silniczek YVPS zaczal sie cos je**ac bo to on napoczatku chyba ... dopiero przejchalem moja dtka 300 km od remontu .. tlok kuty wossner itp co to moze byc ? teraz kopie kopnikiem roznicy nie ma ale cos szczyrka w silniku ;/ ;/ i nie pali ;/ ;/

 

pomocy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy wyjdzie mi "taniej" za plastiki używki w dobrym stanie dałbym ok 200 zł

a malowanie wyjdzie mnie ok 100 zł bo maluje błotniki boczki itd

 

co do ładowania...jakie powinien meć? jak w samochodach? a w razie co gdzie można kupić taką cewke?

 

Gdzie podłączony jest przewód od Neutralnego biegu"luzu" bo mi nie działa kontrolka :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno taniej, mając na uwadze, że jak zrobi się głęboka rysa i dostanie się woda to lakier będzie odpadać płatami, jeszcze szybciej niż ci sie wydaje, do tego jak położy sie lakier to najpierw musisz zmatowić plastiki (papierem ściernym) więc jak pojeździsz i zobaczysz że lakier to lipa, i zacznie odpadać, to zdecydujesz że taniej było kupić plastiki i tak pewnie zrobisz:D.

 

Plastiki to okolo 200 zł tak jak piszesz,

A malowanie, to 100zł za położenie lakieru, a 100 za farbę, podkład i lakier. Albo i więcej jeśli chcesz oryginalny lakier yamahy, dt którego pewnie niema, bo dt nie była malowana:D:D tylko plastiki były barwione:D:D, chyba że od np. yzf r6

 

 

 

Malowałem skuter i na taki kawałek plastiku jak ma dt też malowałem (na szczęście był to tylko rączka dla pasażera) i po 2 miesiącach lakier już mi odpadał. A za malowanie dałem 400 zł, (2 kolory)

 

 

Kontrolka od luzu jest podłaczona za dźwignią skrzyni biegów, zdejmiesz pokrywę od magneta to zobaczysz chyba zielony przewodzik.

 

A akumulator, jak nie masz rozrusznika to nie wiem po co ci potrzebny. Wszystko będzie działało bez akumulatora. na sam początek proponuję sprawdzić czy akumulator trzyma. Naładować go i zostawić na 2,3 dni i zobaczyć ile zostało w nim energii.

Edytowane przez bart90dt125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc kuledzy ! ! :biggrin:

 

:biggrin: :bigrazz: pomozcie co mam robic ... jezdzilem sobie jak to zwykle moja dt'ka cos zaczelo szurac w silniku wiec zaczalem wracac do domu kolo domu jeszcze wejscie bokiem cos zaczelo przerywac i zdechl ... wogolnosci tam w trasie myslalem ze to ten silniczek YVPS zaczal sie cos je**ac bo to on napoczatku chyba ... dopiero przejchalem moja dtka 300 km od remontu .. tlok kuty wossner itp co to moze byc ? teraz kopie kopnikiem roznicy nie ma ale cos szczyrka w silniku ;/ ;/ i nie pali ;/ ;/

 

pomocy :)

Może pierscienei popękały albo zrobiłeś zła mieszanke i tłoka złapalo sciagaja głowice albo cylek to sie dowiesz co jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok znazlalem usterke ;) jakis jebni*ty macher hu*owo dokrecil mi ta cewke czy jak sie to nazywa .. tam na kole magnesowym :P:( odpadlo sruba wpadla w to kolo poharatala wszystko ;/;/ i sluchajcie teraz zasadnicze pytanie .. jak sie sprawdza czy to przez to nie ma teraz iskry ?? :> mozna jakos te cewki sprawdzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Twoich cewek to jest podobna zasada działania jak w innych motorach...no u mnie w skuterku uszkodziłem jedna-okazało się że uszkodziłem zapłonową(czy jak ona się tam nazywa) i przez to musiałem kupić nowy iskrownik(nie dało rady pojedyńczej cewki)-nie było iskry

 

w sumie to nie wiem co do moich plastikow...wystarczyło by kpić 3 plastiki reszta nie jest taka zła

 

dzięki za rady i podpowiedzi! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orjentujecie sie ile taki iskrownik moze staC ?? :)

 

i wogole gdzie mozna kupic taki bo szukalem na allegro i nie za bardzo ... ;) NIe ma ktos z Was na sprzedaz ?? ;>

Edytowane przez rybex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem.

Otóż jadąc dzisiaj około 20 km/h, coś zblokowało się w silniku.

Odrazu wziąłem się z kolegą za szukanie przyczyny.

Zdjeliśmy dyfuzor, przez okno widać, ze pierścienie i tłok całe.

Całośc (caly silnik) moze sie poruszac, ale z bardzo wielkim oporem.

Wszystkie biegi wchodzą.

Obstawiamy, że to coś z koszem sprzęgła, lub zębatką od kopki,etc.

Na dniach będę to rozkręcał jak czas pozwoli, ale chciałbym sie juz mniejwiecej dowiedzieć, co to moze byc.

 

 

Pozdrawiam KszyHoo

 

Okazało się, że odkręciła się nakrętka od tej małej zębatki na wale napędzającej kosz sprzęgłą i przytarła (blokując) o kape.

Wystarczyło ją dokręcić.

Piszę o tym na przyszłość, aby wiedzieć, że takie cyrki też istnieją.

Dziękuje za odpowiedzi

 

Pozdrawiam KszyHoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...