Skocz do zawartości

CHAW

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CHAW

  • Urodziny 12/18/1988

Osobiste

  • Motocykl
    dr 650se i dt80lc2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6495153
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skierniewice

Osiągnięcia CHAW

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Tak się składa ze akurat nie trafiłeś, ślimak został zmieniony, prędkość jak najbardziej realna i możliwa do osiągnięcia na DR na przełożeniu seryjnym 160 równiutkie we dwie osoby z dużą torba na bagażniku która spełniała idealnie role żagla:P w pojedynkę leżąc na baku podciąga do 170 ale to już właściwie ciężko nazwać przyśpieszaniem powyżej 150 po prostu przesuwa się powoli wskazóweczka:P W przypadku niezmienienia ślimaka licznik przy 160 wskazywałby około 190km/h!!!
  2. Widzę ze temat stary a dopiero teraz na niego trafiłem. Jako że latam tym sprzętem jakieś 3 lata to mogę coś powiedzieć. Moja DR jest zrobiona na SM także w terenie jeździ mało ale się zdarza. Rzeczywiście jest to niesamowicie uniwersalne moto, w lekkim terenie i na szutrach nawet na kołach SM daje rade, po zrobieniu zawieszeń fajnie wybiera wszelkie dziury, w bardziej krętym i cięższym terenie czuć masę tym bardziej za sprawa szosowych opon które po prostu ślizgają się wtedy strasznie. W trasie czy po mieście rewelacja :biggrin: w mieście w korkach się nie stoi i wszelkie krawężniki pokonuje się bezstresowo, przyśpieszenie pozwala odstawić właściwie wszystkie samochody (takie do 250-300KM :icon_razz: i do prędkości 150km/h) potem już meczymy trochę silniczek. V-max w granicach 170km/h. Jeśli chodzi o spalanie nic lepszym nie miałem przyjemności jeździć ani o niczym lepszym słyszeć - wierzcie lub nie ale w trasie 90-110km/h we dwie osoby z bagażem (wypad na wakacje) spalanie oscylowało w granicach 3,5-3,7l/100km :biggrin: , przy jeździe 130-160 nie przekroczyło 4,5l/100km!!! W terenie i przy ostrej jeździe po mieście spalanie dochodzi do około 6 litrów może troszkę więcej. Żadnych awarii nie było na trasie i przez te 3 lata nic niechcianego się nie zdarzyło, jedyna wada jaka mam to lekkie nadpękniecie karteru silnika który właśnie będzie spawany(było od kupna ale tak małe że nie było widoczne, z biegiem czasu się coraz to bardziej powiększało i jest na tyle duże ze trzeba będzie zaspawać dla bezpieczeństwa). Jeśli ktoś nie a zamiaru latać tym tylko w terenie a mieć moto do wszystkiego to polecam :biggrin: .
  3. Witam A ja mam takie pytanie czy wiecie moze czy rama w xt 350 rózni sie czymś od tych stosowanych w dt 80/125 LC2? Bo z tego to widze to jedyna róznica polega na fragmencie od główki ramy przechodzącym pod silnikiem do mocowania wachacza. Czy ktos miał możliwosć porównania naocznego tych dwóch moto? Pytam z ciekawosci bo rozważam możliwosć upchania w rame od dt80 silnika o pojemności 250ccm. Co do zawieszen tak przedniego jak i tylnego razem z hamulcami to sa to właśnie przeszczepy z dt 80/125 LC2 dlatego hamulce sa za słabe do tego silniczka i zawiechy za miękkie. Super sprawą jest silnik w tym modelu. Niczego nie można mu zarzucić. A nie ma co porównywać DR 350 z XT 350. Silniki o bardzo podobnej charakterystyce i elastycznosci jeśli są w dobrym stanie to osiagi są niemal identyczne. Różnice w masie niewielkie. Wyglad to kwestia gustu - osobiscie bardziej pasi mi DR. Siliniki w DRkach są bardzo wrażliwe na wymiany oleju i jego jakosć - jeśli kupimy drke w której poprzedni właściciel zaniedbał nieco tą sprawe to może sie okazać że po przejechaniu pewnej ilosci km zacznasie problemy z głowicą która jest właśnie tym wrażliwym elementem. Jeśli nie było na tym oszczędzane to drka będzie smigala równie bezawaryjnie jak i xt;) Co do zawieszen jednak przewage ma dr - nie są tak miękkie i wytrzymuja zdecydowanie twardsze mordowanie względem xt. Tak samo zresztą jak i hamulce. To jest właśnie minus przeszczepu zawieszeń i hamulców z DT80/125 i tym samym cięcie kosztów. Podsumowujac oba sprzęty sa bardzo wdzieczne i jesli były od poczatku dobrze traktowane to wytrzymają długo, a nawet bardzo długo i zapemnia mnóstwo radosci z jazdy:) P.S. Sam pomykam teraz DR 650 SE pomimo przebiegu 44 tys. głowica jak i cała reszta są w stanie idealnym - potwierdzone ostatnio podczas rozłożenia góry silnika i pomierzenia wszystkiego co dało mi pewnosć że jeśli dalej bedzie regularnie wymieniany olej to silnik spokojnie dożyje 60 tysi albo i 70 przy dobrych wiatrach.
  4. Witam Jakie tłoki polecacie kupować do DT80 LC2? najlepiej z własnego doświadczenia i obserwacji:)podawajcie odrazu z jakimiś konkretnymi cenami i miejscami zakupu bo szukam jakiegos tłoka na którym moto troche pojeździ;) Pzdr
  5. Witam Mam takie pytanie otóz szukam motocykla po DT80 i zastanawiam sie pomiedzy dwoma a mianowicie DR350 a DR650. DR czy to 350 czy 650 ogólnie bezawaryjne moto, mocy nawet wystarczajaco w obydwu motocyklach i koszty zakupu utrzymania dosć niewielkie:) Moto mi bedzie potrzebne do jazdy po mieście, poszalenia w terenie i czasami na trasy przeważnie do 100km choc pewnie zdazą sie i wieksze nawet do 500-600 km np. w wakacje;). Dlatego właśnie mam taki problem z wyborem bo w terenie mozna i tym i tym poszaleć z przewagą 350 bo jednak 30kg lzejsza mniej wiecej ale za to na trase mniej sie nadaje bo mniejszy bak i troche mniej wygodna kanapa. Cena zakupu porównywalna choć 650 nieco tańsze mi sie wydają. A jesli chodzi o kase to jeśli mam kupować teraz to tylko do remontu za około 3 tysiaki a do 5-6 tys w wakacje juz wtedy najlepiej pełnosprawna. Czekam na odp.
  6. Witam Szukam jakiegoś suzuki DR 350 do remontu silnika ale kompletnego. Interesuje mnie model S, oczywiscie z papierami, najlepiej juz rejestrowany w Polsce. Cena do dogadania ale nie więcej jak 3000 tys. zł tak żeby po remoncie zamknać sie w 4-maksymalnie 5 tys. zł. No i chciałbym wiedzieć co sie popsuło w silniku i nie tylko żeby oszacowac koszty remontu w miare dokładnie. Oczywiscie jak bedą jakieś drobne rzeczy do poprawek to nie przeszkadza mi to;) jakieś klocki czy linki do wymiany, przepalone żarówki i inne tego typu drobne rzeczy nie dyskwalifikują sprzęta;) oby tylko cała elektryka była sprawna, moto było proste i kompletne, z papierami najlepiej zarejestrowane:) Jak ktos ma cos takiego na sprzedaż to prosze na gg:6495153 lub kom:514096710. Pozdrawiam
  7. CHAW

    Kupie dr 350/650

    Witam Poszukuje jakiegos Suzuki DR350/650 najlepiej do remontu silnika i innych drobnych poprawek do maksymalnie 3 tysięcy złotych tak żeby po remoncie i doprowadzeniu do bdb stanu zamknąć sie w 4-5 tysiącach zł. W gre wchodzą również egzemplarze nie do remontu za 4-5 tys. w stanie conajmniej dobrym. Jeśli ktos spełnia wymagania tej oferty to dzwonić na kom: 514096710 lub gg:6495153. Pozdrawiam
  8. Oooooo właśnie o taką porade mi chodziło:) Dzięki wielkie;) Czyli od wakacji DR350S a w zimie dorabianie kół supermoto:D Wkońcu będzie można poszalec i w terenie na kostkach i na asfalcie na 17";) a nie jakieś uniwersalne gumy na kołach:) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
  9. Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic. Pozdrawiam
  10. Witam Ja mam buty O'Neala za 450 zł ponieważ nie miałem wiecej kasy na nie podczas gdy były mi potrzebne a miałem do wyyboru te buty, buty Oxtara jakis najnizszy model i jeszcze forma terrain i wybrałem O'neala bo tylko je mogłem przymierzyc i obejrzeć - reszte miałem możliwość kupienia przez allegro na ślepo. Wiec dobrałem takie jakie świetnie lezały na mojej nodze i w odpowiednim rozmiarze. Jak narazie chociaż za dsługo w nich nie jexdziłem bo tylko kilka razy ale nie przemakają w ogóle przynajmniej do tej pory a juz jexdziłem i w deszczu i w sporych kałuzach i błocie, są naprawde sztywne w odpowiednich miejscach czyli podeszwa i stopa zapewniaja bardzo dobre zabezpieczenie, na poczatku bardzo sztywne w kostce ale po kilkju jazdach troche sie rozbiły i juz jest sporo lzej w nich jeźdezic a do tego kwestia przyzwyczjenia;) Gdyby było wiecej kasy brałbym pewnie własnie Alpiny Tech 4 ale z O'neala jestem bardzo zadowolony:) Podaje tu adres stronki na której mozna sie cos o nich dowiedzieć i kupic: www.enduro-cross.pl Pozdrawiam
  11. Witam Rozgladam sie za jakimś Suzuki dr 350 S. Na co szczególnie zwracać uwage w tym moto podczas kupna używanego? Mam miernik ciśnienia spreżania i napewno bym go użył i stąd pytanie jakie ciśnienie w cylku powinno być? tak jak przewaznie >10barów? Jakie polecacie tłumiki tuningowe do tego modelu i ile sa lżejsze od orginału (tak mniej wiecej)? Podajcie jakieś porady odnośnie eksploatacji tego moto jeśli mozecie;) Pozdrawiam serdecznie
  12. Czy orientuje sie moze ktos w was jakie firmy produkuja tuningowe wydechy do DT125? Jeśli tak to jakie, gdzie mozna szukać ich w polsce i mniej wiecej w jakich cenach? Pozdrawiam
  13. Witam Mam pytanie co za motocykl byscie polecili do rajdów typu cross country i ogólnie dość lajtowego endurowania? Fundusze około 4500zł. Myślałem nad takimi maszynkami jak DT125R, może DR350 jakbym sie zmieścił w cenie (ale nie wiem jak to lata w terenie?), wchodzi w gre jeszcze kawasaki KMX 125 ale mniej chetnie. Macie do polecenia jeszcze jakieś 4T w takiej cenie mniej wiecej? Poza DT125 i KMX nie wiem czy bedą jeszcze jakieś enduro 2T o niskich kosztach utrzymania o dosć małej masie i przydatnosci do jazdy terenowej. Nie chce wyczynowego enduro - za duze koszty utrzyamania a mi zależy na zabawie a nie na wielkim sciganiu. Pozdrawiam
  14. Kto mi moze dobrze i dokładnie wyjasnic czy są jakieś róznice miedzy tłokami z Larssona za 51zł a np. Kemotu czy Allegro po 85zł?? czy tylko poprostu larsson ma te same tłoki tylko duzo taniej czy ma jakies badziewie i lepiej kupic ten z kemotu czy z Allegro(bodajze mat-mech lub Seba-motor nie pamiętam)? A i łożyska jakiej firmy polecacie ponieważ rozgladam sie za SKF lub KOYo bo wydaja mi sie naprawde dobre jesli chodzi o jakosć?? Pozdrawiam
  15. Witam Ja jeżdze DT80która niedługo remont generalny silnika bedzie przechodziła;) a wracając do tematu to mam już prawie skompletowany ubiór tzn. : -kask THH enduro(model MX3 bodajze nie pamiętam) + gogle SCOTT'a model X89 -nakolannkiki polisporta na zawiasie -zbroja na siatce utiki -rękawiczki THOR Phase 3.0 -spodnie FLY 303 -kurtka SCOTT San Diego No i brakuje mi butów jeszcze i nie mam pojecia jakie kupic szukam czegoś do 500zł ale chwilowo brak kasy (będzie w wakacje;)). Myślałem nad FLY Viper, Forma Terrain itp. Co byście polecili z tych tańszych modeli?? nie mam zamiaru wydawać duzo wiecej niz to 500 zł wiec nie podajcie butów które kosztują 600 i wiecej bo to za wysoka kategoria jak narazie dla mnie;) Z góry dzięki za odpowiedzi;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...