bart90dt125 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 o.O.o Widze Kolega z Ostródy - całkiem nie daleko mnie...;) moje pytanko: chce odmalować moją dt 125 r i nie znam numeru farby... jest to taki ciemny "granatowy","fioletowy" :biggrin: ? taki jak mam w avantarze... :) Mógłby mi ktoś z Was napisac jaki numer,symbol jest tej farby? z góry wlk. dzięki!!! :P w każdym sklepie z lakierami dostępne są próbniki, gdzie możesz dobrać kolor, do motorów są rzadko spotykane, więc musisz przypasować jakiś od samochodu.At ak w ogóle to co chcesz malować?? sam bak?? czy plastiki też?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Wiem kolego ze są próbniki ale chciałbym zastosować oryginalny numer farby a poza tym nie będę malował baku ponieważ na nim jest ładny lakier a byłby wtedy inny odcień... :lalag: jaka powinna być żarówka w dt 125 z przodu bo mam wstawioną 90/100 W i akumultor pada mi w trakcie jazdy...zmieniłem na 55/65 W ale dzieje się to samo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 no to penie to nie wina zbyt dużej żarówki tylko bark ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 czyli pewnie chcesz malować plastiki... powodzenia. Taniej chyba by było dostać oryginalne plastiki, które są oryginalnie barwione, na yamahowski niebieski kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Czy orientuje sie moze ktos w was jakie firmy produkuja tuningowe wydechy do DT125? Jeśli tak to jakie, gdzie mozna szukać ich w polsce i mniej wiecej w jakich cenach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Czy orientuje sie moze ktos w was jakie firmy produkuja tuningowe wydechy do DT125? Jeśli tak to jakie, gdzie mozna szukać ich w polsce i mniej wiecej w jakich cenach? Pozdrawiamfirma GIANNELLI produkuje wydechy do Dt 125 hejka szukam kogos kto ma na sprzedaż zębatkę od kopki ale od YAMAHY Dt LC1 ewentualnie kogoś kto moze zapodać foto tej zębatki do porównania z zębatka od LC3LC3? :rolleyes: chyba niema DT 80 LC3 :wink: jeśli chodzi o DT 80 to LC i LC2 mają takie same silniki więc zębatki będą pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Czesc kuledzy ! ! ;) ;) :lalag: pomozcie co mam robic ... jezdzilem sobie jak to zwykle moja dt'ka cos zaczelo szurac w silniku wiec zaczalem wracac do domu kolo domu jeszcze wejscie bokiem cos zaczelo przerywac i zdechl ... wogolnosci tam w trasie myslalem ze to ten silniczek YVPS zaczal sie cos je**ac bo to on napoczatku chyba ... dopiero przejchalem moja dtka 300 km od remontu .. tlok kuty wossner itp co to moze byc ? teraz kopie kopnikiem roznicy nie ma ale cos szczyrka w silniku ;/ ;/ i nie pali ;/ ;/ pomocy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 No nie wiem czy wyjdzie mi "taniej" za plastiki używki w dobrym stanie dałbym ok 200 zła malowanie wyjdzie mnie ok 100 zł bo maluje błotniki boczki itd co do ładowania...jakie powinien meć? jak w samochodach? a w razie co gdzie można kupić taką cewke? Gdzie podłączony jest przewód od Neutralnego biegu"luzu" bo mi nie działa kontrolka :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 (edytowane) napewno taniej, mając na uwadze, że jak zrobi się głęboka rysa i dostanie się woda to lakier będzie odpadać płatami, jeszcze szybciej niż ci sie wydaje, do tego jak położy sie lakier to najpierw musisz zmatowić plastiki (papierem ściernym) więc jak pojeździsz i zobaczysz że lakier to lipa, i zacznie odpadać, to zdecydujesz że taniej było kupić plastiki i tak pewnie zrobisz:D. Plastiki to okolo 200 zł tak jak piszesz,A malowanie, to 100zł za położenie lakieru, a 100 za farbę, podkład i lakier. Albo i więcej jeśli chcesz oryginalny lakier yamahy, dt którego pewnie niema, bo dt nie była malowana:D:D tylko plastiki były barwione:D:D, chyba że od np. yzf r6 Malowałem skuter i na taki kawałek plastiku jak ma dt też malowałem (na szczęście był to tylko rączka dla pasażera) i po 2 miesiącach lakier już mi odpadał. A za malowanie dałem 400 zł, (2 kolory) Kontrolka od luzu jest podłaczona za dźwignią skrzyni biegów, zdejmiesz pokrywę od magneta to zobaczysz chyba zielony przewodzik. A akumulator, jak nie masz rozrusznika to nie wiem po co ci potrzebny. Wszystko będzie działało bez akumulatora. na sam początek proponuję sprawdzić czy akumulator trzyma. Naładować go i zostawić na 2,3 dni i zobaczyć ile zostało w nim energii. Edytowane 12 Lutego 2008 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Czesc kuledzy ! ! :biggrin: :biggrin: :bigrazz: pomozcie co mam robic ... jezdzilem sobie jak to zwykle moja dt'ka cos zaczelo szurac w silniku wiec zaczalem wracac do domu kolo domu jeszcze wejscie bokiem cos zaczelo przerywac i zdechl ... wogolnosci tam w trasie myslalem ze to ten silniczek YVPS zaczal sie cos je**ac bo to on napoczatku chyba ... dopiero przejchalem moja dtka 300 km od remontu .. tlok kuty wossner itp co to moze byc ? teraz kopie kopnikiem roznicy nie ma ale cos szczyrka w silniku ;/ ;/ i nie pali ;/ ;/ pomocy :)Może pierscienei popękały albo zrobiłeś zła mieszanke i tłoka złapalo sciagaja głowice albo cylek to sie dowiesz co jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 ok znazlalem usterke ;) jakis jebni*ty macher hu*owo dokrecil mi ta cewke czy jak sie to nazywa .. tam na kole magnesowym :P:( odpadlo sruba wpadla w to kolo poharatala wszystko ;/;/ i sluchajcie teraz zasadnicze pytanie .. jak sie sprawdza czy to przez to nie ma teraz iskry ?? :> mozna jakos te cewki sprawdzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Co do Twoich cewek to jest podobna zasada działania jak w innych motorach...no u mnie w skuterku uszkodziłem jedna-okazało się że uszkodziłem zapłonową(czy jak ona się tam nazywa) i przez to musiałem kupić nowy iskrownik(nie dało rady pojedyńczej cewki)-nie było iskry w sumie to nie wiem co do moich plastikow...wystarczyło by kpić 3 plastiki reszta nie jest taka zła dzięki za rady i podpowiedzi! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 (edytowane) orjentujecie sie ile taki iskrownik moze staC ?? :) i wogole gdzie mozna kupic taki bo szukalem na allegro i nie za bardzo ... ;) NIe ma ktos z Was na sprzedaz ?? ;> Edytowane 12 Lutego 2008 przez rybex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 pojawiały się na allegro zapłony do dt, ale czy nie lepiej przewinąć uszkodzoną cewkę niż kupować od razu cały zapłon ?? Chyba, że nie masz co z kasą robić to wtedy możesz kupić cały zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam!Mam problem.Otóż jadąc dzisiaj około 20 km/h, coś zblokowało się w silniku.Odrazu wziąłem się z kolegą za szukanie przyczyny. Zdjeliśmy dyfuzor, przez okno widać, ze pierścienie i tłok całe. Całośc (caly silnik) moze sie poruszac, ale z bardzo wielkim oporem.Wszystkie biegi wchodzą.Obstawiamy, że to coś z koszem sprzęgła, lub zębatką od kopki,etc.Na dniach będę to rozkręcał jak czas pozwoli, ale chciałbym sie juz mniejwiecej dowiedzieć, co to moze byc. Pozdrawiam KszyHoo Okazało się, że odkręciła się nakrętka od tej małej zębatki na wale napędzającej kosz sprzęgłą i przytarła (blokując) o kape.Wystarczyło ją dokręcić.Piszę o tym na przyszłość, aby wiedzieć, że takie cyrki też istnieją.Dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.