bully Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 doczytałem aż do 20 strony :flesje: kolega kupił sobie dt 125 '96 tylko motorek słabo sie zbiera, prównujać z innymi motorami wychodzi tak na około 10-15KM. poprzedni własciciel powiedział że wywalił jakieś ceramiczne wkłady zaraz na początku wydechu ale został lej w dyfuzorze. czy to jego wina że sie tak słabo zbiera? predkośc max podobno 110km/h. niedawno podobno była robiona kapitalka i szlif, silnik ładnie pracuje cicho nic nie przerywa.co może go jeszcze blokawac?przyznam szczerze zę do zaaworu wydechowego i filtra powietrza jeszcze nie zagladałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 możliwe ze to wina tego lejka. może to być dławik. wywalić ze środka wszystko i tyle. można też zobaczyć jak bedzie szedł jak zdejmie samą końcówke tłumika. bo tam też może go dławić. jak dławi to też mozna rozkroić i powyciągać. oprócz tego zobacz czy jak wysoko mu sie silnik na ludzie wkreca. może ma też blokade na module. jeżeli powyżej 10tyś to chyba dobrze. a jeżeli nigdzie blokad nie ma to może konpresja słaba. blokada w filtrze powietrza? slyszal ktoś o czymś takim? ja slyszałem może o małej dyszy w gaźniku ale to też w jakims skuterku było ale nie w yamaszy. a może sie myle. niech sie ktoś jeszcze wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Co prawda nei mialem 125 ale wydaje mi sie że Jeśli sie słabo zbiera (z dołu jak sie domyślam) to pewnie jest to zawór wydechowy który sie nie zamyka na wolnych obrotach. A jeśli nie osiaga wiekszych predkosci to oprucz modółu zweżka w gruszce też moze cos przeskadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 blokada na module raczej chyba nie wchodzi w gre bo rzecz dzieje sie w całym zakresie obrotów, musze zobaczyć ten zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Możliwe że zawór tle za jak sie nie domyka albo jest zapieczony to moto ma baaardzo słaby dół ale jak wejdzie na swoje obroty to dostaje zajebistego kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Przegoniłem dzisiaj RD80 po paru dłuuuuugich ulicach Warszawy i mam następujące pytania Dlaczego mimo wymiany regulatora przepala mi żarówki ? szczególnie czujnika luzu i stop/pozycjaDlaczego nie mogę przekroczyć 80km/h chociaż na blacie mam dopiero 6000 obr/min na 6 biegu i ok. 8000 na 5 biegu ? O_o To chyba nie problem CDI bo na 6 powinien jeszcze troche dociągnąć, czy to może mieć związek z nieszczelnym dyfuzorem ?Trzecie pytanie zamieszcze jeśli nie znajde odpowiedzi na nie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Czy wam też tak ciężko motor zapala jak jest zimno?? -2,-5 stopni, musiałem kopać z 5 minut żeby odpalić. Zastanawiam się czy może też w pewnym zakresie spowodowane przez wodę w chłodnicy?? Oczywiście motor na mrozie stał tylko w okresie odpalania, normalnie stoi w garażu pod blokiem.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 u mnie jak bylo jakies -1,5 stopnia to odpaliła po minutowej seryjce kopniaków,a wcześniej stała miesiąc. Mam pytanie pilne:Czy linka gazu od DT 80 będzie pasowała do DT 125? Bo nigdzie nie moge znaleźć linki do DT 125,a do DT 80 są wszędzie. Albo jeżeli wiecie,gdzie mógłbym kupić takową linkę to bardzo bym prosił o pomoc. Pozdro :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...dzial=wszystkie to dobry sklep. poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 pojeździj po sklepach z częściami do wsk, mz itp. i popytaj może od czegoś przypasujesz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 mam pytanie. jak w waszych yamahah 125 wyglądała blokada w końcówce tłumika? jak w ogole ta końcówka w srodku wyglądała. ja swoją rozpołowiłem i zobaczyłem takie jakby tunele ułożone wzdłuż puszki. spaliny zanim wyjdą na powietrze muszą trzema tunelami polecieć. dość ciekawe. to napewno wycisza motor ale pomyślałem sobie że może i spowalnia wiec powycinałem tam troche i mam teraz prosty przedmuch :). troche tam wyciszenia jeszcze zostało ale mało. ja mam sachsa wiec rzeczywiscie to może inaczej wyglądac. ale tak sie pytam z ciekawośc. nie sprawdzałem czy motor lepiej idzie bo lód wszędzie. ciekawi mnie też inna rzecz. wiem że w dwusuwach tłumik pełni bardzo ważna role bo na przykladzie - kiedyś jak miałem jeszcze skuter obłamał mi sie wydech i silnik nagle stracił moc. czyli tu nie ma tak że im swobodniejszy wylot spalin tym silnik mocniejszy. troche tak ale chyba do granicy. ciekawi mnie jakby sachs jezdził bez tłumika własnie. bo tutaj jest sprawa inna - jest ten zawór wydechowy wiec to chyba on powinien odpowiadać za dynamike silnika a nie tłumik tak jak w motorach bez tego zaworu. jak to jest naprawde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) zawór jest po to, ażeby silnik miał siłę na niskich obrotach i nie było takiego czegoś, że od 7 tys obr ręce Ci wyrywa.teraz: poco jest dyfuzor: otóż w komorze rozprężania spaliny odbijają sie i wpychają mieszankę która uciekła do tłumika przed zamknięciem kanału wydechowego, gdyby tego nie było paliwo uciekałoby przez tłumik co doprowadza do straty mocy a w skrajnych przypadkach do zatarcia moto Edytowane 12 Stycznia 2008 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 mhm. wiedziałem od czego niby jest zawór ale właśnie jaką funkcje dyfuzor pełni to ni cholery. dzieki. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Czy wiecie jakie mogą być przyczyny zblokowania wału (nie mogę ruszyc kopką). Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Czy wiecie jakie mogą być przyczyny zblokowania wału (nie mogę ruszyc kopką). Dzięki za odp.Mógł ci sie tłok posypać i cos go trzyma, najlepiej zdejmij cylinder i zobacz co sie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.