Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że takie pytanie już gdzieś było ale musze je zdać kolejny raz:

 

otóż mam zamiar zmienić olej w zawieszeniu w mojej Yamaszce i wiem że spuszcza sie go tą śrubką na dole a powinno sie wlewać na górze pod tym plastikowym wieczkiem - i tu jest problem bo po zdjęciu plastikowego wieczka nie ma żadnej śrubki żeby wlać olej czy jakiegoś innego otworu?? czy ta blacha pod plastikiem sie jakoś odkręca czy coś?? Prosze o pomoc w tej sprawie

 

Z góry dzięki

 

Olej do amortyzatora wlewa się tą samą srubką co spuszcza. Jest to śrubka od strony czołowej lagi na samym dole. Ja tam wlewałem i jest dobrze.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że takie pytanie już gdzieś było ale musze je zdać kolejny raz:

 

otóż mam zamiar zmienić olej w zawieszeniu w mojej Yamaszce i wiem że spuszcza sie go tą śrubką na dole a powinno sie wlewać na górze pod tym plastikowym wieczkiem - i tu jest problem bo po zdjęciu plastikowego wieczka nie ma żadnej śrubki żeby wlać olej czy jakiegoś innego otworu?? czy ta blacha pod plastikiem sie jakoś odkręca czy coś?? Prosze o pomoc w tej sprawie

 

Z góry dzięki

 

Mnie też to niedługo czeka i chciałbym się dowiedzieć coś na ten temat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieknie mi czasem troche benzyna przez tą dolną rurke w gaźniku.. wiem że to od za dużego poziomu paliwa w komorze pływakowej. kto wie jak dokłądnie go zmienić? albo zna inna przyczyne?

To że czasem cieknie jest raczej prawidłowe i nie powinno sie nic z tym robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a teraz moze troszke o 50-atkach. Mam problem ze swoja yamahą dt50 a mianowicie kiedy wkrecam go na luzie na wyskoie oborty to chodzi nie rowno, przerywa,. Nie mam pojecia dlaczego on tak sie zachowuje myslalem ze tylko tak sie robi jak zimny ale rozgrzalem go i to samo co na zimno. Powiedzcie mi czy to moze cos nie tak z gaznikiem ?? moze trzeba tylko gaznik dobrze wyregulowac?? nie wiem naprawde .

Pozdro pawel :icon_arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a teraz moze troszke o 50-atkach. Mam problem ze swoja yamahą dt50 a mianowicie kiedy wkrecam go na luzie na wyskoie oborty to chodzi nie rowno, przerywa,. Nie mam pojecia dlaczego on tak sie zachowuje myslalem ze tylko tak sie robi jak zimny ale rozgrzalem go i to samo co na zimno. Powiedzcie mi czy to moze cos nie tak z gaznikiem ?? moze trzeba tylko gaznik dobrze wyregulowac?? nie wiem naprawde .

Pozdro pawel :)

Pewno masz zle wyregulowany przy niej gażnik,albo jest licha iskra a czym jest chodzona ciecza czy powietrzem,a moze swieca dostaje przebica lub fajka albo przewód od cewki wyskokiego napięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ...

 

A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ...

 

A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?

No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro

 

Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ...

 

A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?

No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro

 

Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ...

 

A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?

No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy docieraniu zwieksz ilosc podawanego oleju albo dolewaj do baku przy pierwszych 100-150km nie dawaj jej odrazu tylko jezdzij spokojnie zwracaj duza uwage zebys jej nie przegrzal jak przejedziesz te 100-150km to bujnij ja czasem na maxa tak co okolo 20-30km dojdziesz do 300km to mozesz juz normalnie jezdzic tylko zebys jej nie przegrzal do 500km przy 500km wroc do normalnej mieszanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam pytanie: Jaki gwint jest w śrubie na dole silnika do spuszczania oleju lewy czy prawy, oczywiście w dt. Pytam bo nie mam jak odkrecić tej śruby a widocznie będe musial robic to na "chama" bijąc w to przecinakiem i mlotkiem.. Stukałem w to już odkręcając to w lewo chociaz odkręcić sie za bardzo nie chce. A może są jakieś mądrzejsze sposoby na odkręcenie tej śruby? Oczywiście głowka śruby jest zjechana więc w cywilizowany sposób kluczem tego nie odkręce. Proszę o porady, może ktoś z was już to przerabiał. Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam pytanie: Jaki gwint jest w śrubie na dole silnika do spuszczania oleju lewy czy prawy, oczywiście w dt. Pytam bo nie mam jak odkrecić tej śruby a widocznie będe musial robic to na "chama" bijąc w to przecinakiem i mlotkiem.. Stukałem w to już odkręcając to w lewo chociaz odkręcić sie za bardzo nie chce. A może są jakieś mądrzejsze sposoby na odkręcenie tej śruby? Oczywiście głowka śruby jest zjechana więc w cywilizowany sposób kluczem tego nie odkręce. Proszę o porady, może ktoś z was już to przerabiał. Pozdro !

Normalny prawy z tego co pamietam ale przez to że dojscie du sruby jest troche dziwne to sie czasami mi myli.

 

Ja mam takie pytanie: BO wczoraj jeździłem w mgle i po chwile zaczoł mi przerywać wcale nie krecił sie na wyższe obroty, i czasami całkien gasł, jak go odpalałem na pych to czasami jakby strzeliło z tłumika ciepłym powietrzem i takie tszszszszsz zrobiło i jakby biała para wyszla. Czy to może być wina tylko przepiecia na instalacji?? bo jak jest sucho to tak nigdy nie robił a w takiej pogodzie 2 raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...