Strzalek Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Bardzo dobre wydechy do DT 125 robi firma DEP. Osiągi wzrastają dość mocno a dźwięk jest exc 125. Jedyna wadą to cena bo za komplet trzeba dać 1200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Wiem że takie pytanie już gdzieś było ale musze je zdać kolejny raz: otóż mam zamiar zmienić olej w zawieszeniu w mojej Yamaszce i wiem że spuszcza sie go tą śrubką na dole a powinno sie wlewać na górze pod tym plastikowym wieczkiem - i tu jest problem bo po zdjęciu plastikowego wieczka nie ma żadnej śrubki żeby wlać olej czy jakiegoś innego otworu?? czy ta blacha pod plastikiem sie jakoś odkręca czy coś?? Prosze o pomoc w tej sprawie Z góry dzięki Olej do amortyzatora wlewa się tą samą srubką co spuszcza. Jest to śrubka od strony czołowej lagi na samym dole. Ja tam wlewałem i jest dobrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) czy dyfuzor od yz 125 będzie pasował do dt125 ??a i czy dep ma swoją strone w necie?? bo niemogę znaleźć Edytowane 11 Lutego 2007 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Wiem że takie pytanie już gdzieś było ale musze je zdać kolejny raz: otóż mam zamiar zmienić olej w zawieszeniu w mojej Yamaszce i wiem że spuszcza sie go tą śrubką na dole a powinno sie wlewać na górze pod tym plastikowym wieczkiem - i tu jest problem bo po zdjęciu plastikowego wieczka nie ma żadnej śrubki żeby wlać olej czy jakiegoś innego otworu?? czy ta blacha pod plastikiem sie jakoś odkręca czy coś?? Prosze o pomoc w tej sprawie Z góry dzięki Mnie też to niedługo czeka i chciałbym się dowiedzieć coś na ten temat ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 cieknie mi czasem troche benzyna przez tą dolną rurke w gaźniku.. wiem że to od za dużego poziomu paliwa w komorze pływakowej. kto wie jak dokłądnie go zmienić? albo zna inna przyczyne?To że czasem cieknie jest raczej prawidłowe i nie powinno sie nic z tym robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Panowie. Pilne. MAm pytanie. Gdzie dostane uczsczelki do dt 125 lc1? czyli z 87 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 witam a teraz moze troszke o 50-atkach. Mam problem ze swoja yamahą dt50 a mianowicie kiedy wkrecam go na luzie na wyskoie oborty to chodzi nie rowno, przerywa,. Nie mam pojecia dlaczego on tak sie zachowuje myslalem ze tylko tak sie robi jak zimny ale rozgrzalem go i to samo co na zimno. Powiedzcie mi czy to moze cos nie tak z gaznikiem ?? moze trzeba tylko gaznik dobrze wyregulowac?? nie wiem naprawde .Pozdro pawel :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Na początku to wymień świece bo może miec przebicie i bedzie przerywac, jeśli to niepomoże to wyczyść gaźnik i wtedy to już powinno być wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 witam a teraz moze troszke o 50-atkach. Mam problem ze swoja yamahą dt50 a mianowicie kiedy wkrecam go na luzie na wyskoie oborty to chodzi nie rowno, przerywa,. Nie mam pojecia dlaczego on tak sie zachowuje myslalem ze tylko tak sie robi jak zimny ale rozgrzalem go i to samo co na zimno. Powiedzcie mi czy to moze cos nie tak z gaznikiem ?? moze trzeba tylko gaznik dobrze wyregulowac?? nie wiem naprawde .Pozdro pawel :)Pewno masz zle wyregulowany przy niej gażnik,albo jest licha iskra a czym jest chodzona ciecza czy powietrzem,a moze swieca dostaje przebica lub fajka albo przewód od cewki wyskokiego napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ... A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ... A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ... A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro Nie no, nie da rady znaleźć tego co chcę ... Zadużo stron do przeglądania, a jak wpisałem do wyszukiwarki to nic nie znalazło, tzn takie pytanie jak ja chce zadać i po tym poście masę innych ... Nie było odpowiedzi ... A tak konkretnie to chciałem zapytać jak docierać DT 80, żeby później śmigał idealnie?No tego typu tematów było już na forum sporawo tylko już były dawno,a co do docierania to pewno każdy ma inny sposób docierania,jak np.docierałem DT80 przez 1000km nie przekraczałęm 60km/h i nie wiecej jak 5 tys obr. i wszystko było ok moto chodzi do dziś ,Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 przy docieraniu zwieksz ilosc podawanego oleju albo dolewaj do baku przy pierwszych 100-150km nie dawaj jej odrazu tylko jezdzij spokojnie zwracaj duza uwage zebys jej nie przegrzal jak przejedziesz te 100-150km to bujnij ja czasem na maxa tak co okolo 20-30km dojdziesz do 300km to mozesz juz normalnie jezdzic tylko zebys jej nie przegrzal do 500km przy 500km wroc do normalnej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Siemka mam pytanie: Jaki gwint jest w śrubie na dole silnika do spuszczania oleju lewy czy prawy, oczywiście w dt. Pytam bo nie mam jak odkrecić tej śruby a widocznie będe musial robic to na "chama" bijąc w to przecinakiem i mlotkiem.. Stukałem w to już odkręcając to w lewo chociaz odkręcić sie za bardzo nie chce. A może są jakieś mądrzejsze sposoby na odkręcenie tej śruby? Oczywiście głowka śruby jest zjechana więc w cywilizowany sposób kluczem tego nie odkręce. Proszę o porady, może ktoś z was już to przerabiał. Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Siemka mam pytanie: Jaki gwint jest w śrubie na dole silnika do spuszczania oleju lewy czy prawy, oczywiście w dt. Pytam bo nie mam jak odkrecić tej śruby a widocznie będe musial robic to na "chama" bijąc w to przecinakiem i mlotkiem.. Stukałem w to już odkręcając to w lewo chociaz odkręcić sie za bardzo nie chce. A może są jakieś mądrzejsze sposoby na odkręcenie tej śruby? Oczywiście głowka śruby jest zjechana więc w cywilizowany sposób kluczem tego nie odkręce. Proszę o porady, może ktoś z was już to przerabiał. Pozdro !Normalny prawy z tego co pamietam ale przez to że dojscie du sruby jest troche dziwne to sie czasami mi myli. Ja mam takie pytanie: BO wczoraj jeździłem w mgle i po chwile zaczoł mi przerywać wcale nie krecił sie na wyższe obroty, i czasami całkien gasł, jak go odpalałem na pych to czasami jakby strzeliło z tłumika ciepłym powietrzem i takie tszszszszsz zrobiło i jakby biała para wyszla. Czy to może być wina tylko przepiecia na instalacji?? bo jak jest sucho to tak nigdy nie robił a w takiej pogodzie 2 raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 sprawdz szczekność fajki :rolleyes: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.