Skocz do zawartości

kolo98

Forumowicze
  • Postów

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kolo98

  • Urodziny 06/18/1990

Osobiste

  • Motocykl
    było dr 350, jest YZ450F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4391720
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brwinów

Osiągnięcia kolo98

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli się nie myle to reflektor powinien sie przesuwać troche na boki w owiewce, bo zapobiega to uszkodzeniom przy wypaku. Ja przynajmniej tak miałem w swojej.
  2. Jak wymienisz razem z kolankiem to napewno, sama końcówka też da ale nie wiem czy sporo. edit: Nie zapomnij gaźnika wyregulować znaczy podnieść iglice a z mieszanką to nie wiem musisz poprobowac
  3. masz wyszukiwarke na dole strony, tyle co ja pamietam to podobno mocowania silnika 80 i 50 sa takie same ale 125 już ma inne, trzeba przerabiać.
  4. Ale Markowi chodzi zapewne o tlok kuty Wisseco zwiększający kompresje, do nabycia w inter cars :D
  5. ja z osłony zębatki zdawczej mam tylko wywalona tą siatkę i błoto się nie zbiera, ale glina już zalega, trzeba zdejmować po jeździe i czyscić. Pozdro.
  6. A moim zdaniem do deery nie pasuja crossowe błotniki, reszta motoru jest szeroka i to jakos sie nie komponuje, ale to tylko takie moje skromne zdanie :)
  7. Siema, sprzedam Suzi 350 eske po lekki tuningu mechanicznym http://www.allegro.pl/item500979278_suzuki...r_z_dt_lc4.html Cena do negocjacji, sprzedaje bo przesiadam sie na wr 450 moc moc moc :biggrin:
  8. http://www.allegro.pl/item500979278_suzuki...r_z_dt_lc4.html Polecam, cena do negocjacji! ;)
  9. Można kupić w lakierniczym taki specyfik którym smaruje sie po niechcianej farbie i ona sie łuszczy, ale lepiej sprawdz wszesniej czy nie niszczy plastiku :wink: Pozdro
  10. nie no Baku bez przesady tyle to ona nie waży :eek: gdyby tak było to bym już miał dawno pozgniatane nogi :icon_razz:
  11. Witam, poszukałem troche o ustawianiu plywaka, dowiedziałem się tylko tyle że się dogina albo odgina tą blaczke. A czy trzeba spuszcząć benzynę tą rurką wychodzącą z pokrywy pływakowej? Plz niech ktoś to opisze, bo moto nie chce palić na zimnej :(
  12. Membrana to ta co jest pod ta czarną pokrywką na górze gaźnika? ja mam ja jaką sflaczałą, iglica ustawiona gobajże na jeden wyżej niż środkowy(podniosłem ją podczas czyszczenia bo była na środkowym) marcin1989 ide dochodzic o co kaman, zaczne od łatwych rzeczy potem tak jak pisales palił ciezko ale nie tak jak teraz Przyczyna znaleziona :icon_biggrin: okazało się że źle złożyłem iglice. Przez to sprężyna nie dociskała iglicy, która była luźna. Teraz jest już ok. A i wykręciłem śrubę od mieszanki na 2 obroty. Na cieplej pali od strzała, obroty równe, bardzo szybko sie wkręca i spada również. Zobacze jeszcze jak pali na zimnej. Pozdro i dzieki za porady :flesje:
  13. Mam kolektor fabryczny, końcówke giannelli. 70km temu wymieniłem tłok, prowadnice, uszczelniacze zaworów, nie zauważyłem przez te 70 km grzania, wczoraj przed lisem postanowilem odpalic, odpalil z wielkim trudem i kolektor zaczal swiecic, bylo ciemno może dlatego dopiero teraz to zauwazylem. W czasie remontu czyściłem kompleksowo gaźnik, może coś pochrzaniłem, rozrząd raczej dobrze ustawiony-motor idzie jak powinien. A i jeszcze wolno schodzi z obrotów(mam wolne obniżyć tak?). Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...