Skocz do zawartości

bartasjbl

Forumowicze
  • Postów

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bartasjbl

  • Urodziny 02/08/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    sport, enduro i inne
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    yz 125 | bandit 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2452304
  • Telefon
    500124350
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bartasjbl

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. JAk nie na tor to bierz crf 250. Ja taka wlasnie posiadam, przesiadlem sie z yz 125. To sa dwie rozne charakterystkyki silnika. Na czteropaku jazda jest znacznie przyjemniejsza i latwiejsza dla amatora (nie trzeba krecic). Jednak kosztu utrzymania na prawde sa duze i trzeba sie z tym liczyc. pzdr
  2. Najlepszą opcją bedize dla Cieibe suzuki drz 400 ale ciezko bedzie zemisic sie w budżecie z tego co sie orientuje. jakis full z 250 w 2T moglbys tez rozwazyc. Zalezy ile dla Cieibe to jest dużo roboty, ale watpie ze bedziesz ja krecil w max obrotach, tak wiec tlokczek mzoesz cisnac do 50-60 mth i utrzymanie bedzie na pewno nizsze niz 125. Nie mowie tu o zawiszeniu oponach, olejach itp bo to to samo. ;) pzdr
  3. Siema. Licze na nasza stara ekipe enduro i crossomaniaków. Mieloch zorganizowal konkurs pt: " JAZDA DO SZKOŁY Z MIELOCH MOTOCYKLE'. Oczywisice przewazaja skuterki. Pokażmy chłopakom czy powinno sie latac!!:D Nagroda to sprawa drugorzedna, juz i tak pozno wrzucilem fote. Licze na pomoc i jakies 'lajki'. Dzieki! :crossy: Link: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151198315314859&set=a.10151189507749859.507124.222006429858&type=1&theater
  4. powaznie tu gdzie jest ta gwiada i leketryka ma byc olej? ma byc to cale mokre? jak tak to dobrze:)) bo juz sie balem ze caly silnik rozkrecic rrzeba
  5. no dobrze, ale wydaje mi sie tez ze olej przy okazji tam nie moze byc, wieec najpier chcialbym naprawic ten prblem, bo wydaje mi sie ze skutkiem tego ze ta cala elektryka jest mokra zanika po czasie iskra (jak kompletnie sie namoczy) tu sa zdjecia tego mijsca gdzie jest olej: http://i298.photobucket.com/albums/mm273/B...bl/DSC01773.jpg http://i298.photobucket.com/albums/mm273/B...bl/DSC01775.jpg
  6. tak, na wsszystkich, i po jakiejs godzinie jak komplletnie ostygnie znowu jest. To jest ogromna zagadka... bylem u ulektryka i powdzial ze moze cos z magnetem, albo modulem doszedlem do kolejnego etapu. A wiec przyczyna wylaczania iskry jest nieszczelnosc tam przy impulsatorze (tak to sie hcyba nazywa). Zdjolem ta pokrywke i jest tam olej! teraz mam najwiekszy problem nie moge zdjac tej gwiazdy. Gwint tego imp[usa jest normalny czy trzeba krecic w druga strone? i czy simering wyminie tak od zewnatrez czy czeka mnie rozbieranie calusienkiego silnika?? :# ok, odkrecilem i teraz tak: olej naprawopodobniej nie leci przez ten walek na ktorym jest gwiazda. On leci tam zza kartera;/ chyba tam gdize juz jest wal, wiec to oznacza chyba kompletna rozbiorke silnika tak?
  7. ale kable nie ma co chyba poniewaz po godzinie postoju zawze odpala, coprawda mam podlacxzony prostownik. Czujnika sprzegla nie znalazlem, ale jak jest iskra to znaczy ze jest juz zmostkowany. A ładowanie jak sprawdzic? na odplaonym silniku musi byc 14,4V? Jeszcze jedno, czy taki motor posiada jakis kondensator czy to juz nie to:D?
  8. Panowie mam nowosci, znalazlem urwany kabelek od stacyjki jeden i iskra sie pojawila. Po przejechaniu okolo 10 km tak z niczego iskra znowu zniknela, jakby oddcielo zaplon. Przeczekalem jakis czas, (okolo 1 h) podlaczylem prostownik i iskra znowu sie pojawila, p[rzejechalemm znowu z 10km i to samo- zniknela. Macie pojecie co to moze byc? bo dla mnie to jest ciezka zagadka. moze jest jakis czujnik temperatury albo cos i jeston wadliwy, bo motor naprawde nie wyglada na przegrzany po tych 10 km. Prosze pomózcie
  9. ok ze stopka to zrobie, ale tego czujnika przegla to chyba nie mam, bo nic tam przy klamce nie mam
  10. Adam, ale niestety moj motor ma bardzo wybrakowana elektryke;/ i wczesniej odpalam na nozce bocznej, zreszta probowalem juz bez nozki. A o co chodzi z tym czujnikiem sprzegla? trzeba wcisnac przy odpalanmiu? bo tez odpalal bez tego. kurcze nie wiem. Powiem tak. rozrusznik chodzi wszystko chodzi tyle nie ma iskier. Sprawdzalem rpzeplyw pradu i jest. JAk sa te dwie cewki wys napiecia to przy jazdej te 2 kabelki pomaranvczowe ktrore ida do cewek maja 12V zato te drugie 2 nie maja nic (one odchodza ad tego modulu) wiec moze to jedank wina tego. dziki za odpowedzi i licze na kolejne:):(
  11. juz praktycznie sprawdzalem wszsystko;/, przepyw pradu jest od poczartku do koca kabli, przetarc nie ma. Po czym moze poznac ze modul padl?
  12. Witam, kupilem sobie niedawno bandita 600, wszystko chodzilo, ale rozebralem go zeby poczywscic wszystko i odnowic. DZsiaj go zlozylem i chcialem odpalic ale na zadnej swiecy nie ma iskry we wszystkich fajkach. co moze byc przeczyna? modul? prosze ratujcie. Dodam ze odpalalem go na podlaczonym doladonia akumulatorze, nie wiem czy to moze wina tego? pzdr
  13. wymiana jest bardzo porsta i twa 5 min. tak jak ci kumpel mowil. pzdr
  14. Kurde fajny naprawde pomysl, ja bym sie na to pisal. A swidnica gdzie? kolo jeleniej gory?
  15. Dobra czyli niestety nici z usunięcia na forum podziałow na marki. Szkoda. I tak powoli forum będzie sobie wymierac...pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...