baro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Właśnie tam trzeba coś chyba zostawić !! !! ma 2 dyfuzory będę kombinował :clap: co może być po wymianie simmeringu dalej kopci jak smok niema siły nawet ruszyć jak puszcze sprzęgło i zacznę się odpychać to gaśnie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Hej ludzie mam taki problemik prawdopodobnie było juz na forum ale nie doczytałem. A mianowicie to mam dt 80 lc 2 i na jałowym biegu (luz) kiedy silnik się rozgrzeje lub gdy nacisne sprzęgło obroty sie podnoszą nawet do 5 tys obrotów i nie spadają :/ kiedy silnik jest zimny to wszystko jest ok! Co mam zrobić aby było normalnie? I drugi problemik to taki że odblokowałem cdi a tu nadal moto kreci sie tylko do 7 tys obrotów dlaczego? Wszystko jest dobrze zmostkowane itp cdi dziala ale tak jakby było zablokowane choć wydaje mi sie że szybciej przyspiesza ale zatrzymuje się na 7 tys obrotow.??... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 cos z gaznikiem, linka Ci sie napina od gazu? gdzies lewe powietrze dostaje? wiele jest przyczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 ok to zwracam honor :)ale czy napewno tak jest z tym dyfuzorem ? jak wywale wszystko to nie bedzie chodzil gorzej ?Bo podobno tam sie sprezaja spaliny i chyba jak sie wywali wszystko to mozna pogorszyc spraweW każdym 2t jaki miałem, wybebeszałem dyfuzor. ZAWSZE chodził lepiej. Zresztą nawet na www.dt125.de macie to opisane wraz z obrazkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 moglby ktos podac link do tego rozcinania dyfuzora na tej niemieckiej stronie ? bo ja po niemiecku malutko umiem ... jak by to bylo po angielsku to co innego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 moglby ktos podac link do tego rozcinania dyfuzora na tej niemieckiej stronie ? bo ja po niemiecku malutko umiem ... jak by to bylo po angielsku to co innego ...Wejdz na www.dt125.de na górze wybierz werkstatt, potem po prawej endtroselung i potem krumerblande.Tak jest akurat pokazane na mało skastrowanej wersji ale jak widać trzeba wywalić wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Witam mam takie pytanie do was ;) jak sądzicie na jakich obrotach dt 80 lc2 idzie najlepiej a do jakich się jeździ ekonomiczne ? :biggrin: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Moja zaczyna dynamicznie przyspieszać po 6000obr ; a ekonomicznie, to myśle, że tak właśnie przed tą granicą 6000. Czyli jakies 5000-6000, bynajmniej mi tak wychodzi ekonomicznie.Pozdrawiam KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ja mam zablokowaną dt i wydaje mi sie że zaczyna dobrze ciągnąć od 4500-5000 obrotów i ciągnie tak odczuwalnie do max 6500 obrotów. a najbardziej ekonomicznie to chyba u mnie na 6 biegu tak 4500-5000 obrotów. wtedy już ma moc ciągnąć i sie nie muli nic.ciągnie równo na tym samym gazie. bo poniżej 4500 to tzreba dać sporo więcej gazu żeby zaczęła ciągnac. POZDRAWIAM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Witam Ja mam tylko przeregulowany zawor wydechowy, i wycieta kryze z wydechu , dyfuzor seryjny (a szkoda) i idzie 112 km/h , a silnik kreci max 7000 obr / min , ale za to pali mi 4,0 litry. Po tym zmodyfikowaniu dyfuzora nie bedzie przypadkiem palic z 6 litrow ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 (edytowane) Witam, Mam pytanie dotyczące zaworu wydechowego DT125R ( `97 ), mianowicieJak powinna wyglądać ta 'końcówka zaworu' ( pod dekielkiem ) ? Powinna chyba wystawać z niej taka kostka, na której się całe sterowanie zaworu trzyma ? Bo u mnie wygląda to tak:http://www.bikepics.com/pictures/746466/ ( jutro ewentualnie mogę zrobić lepszą fotkę )I wydaje mi się, że ktoś bardzo inteligentnie po prostu ODCIĄŁ tą kostke, czy mam rację ? Edytowane 15 Grudnia 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Witam Ja mam tylko przeregulowany zawor wydechowy, i wycieta kryze z wydechu , dyfuzor seryjny (a szkoda) i idzie 112 km/h , a silnik kreci max 7000 obr / min , ale za to pali mi 4,0 litry. Po tym zmodyfikowaniu dyfuzora nie bedzie przypadkiem palic z 6 litrow ? Pozdrawiam Weź najpierw zastanów się czy chesz aby moto lepiej szło, czy aby mniej paliło. Bo jeżeli chcesz mocy to chyba normalne że więcej spali, na wodę i powietrze nie pojedzie. A jeżeli nie masz zamiaru więcej lać do baku to zostań przy tym co masz. Wszysto zależy od użytkownika, czyli od Ciebie:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Do Baklazan tak tam powinienen być taki kwadracik a uciebie jest uciety na tym kwadracie powinien być zamątowany taki plastik gdzie sie mocuje linki od zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Do Baklazan tak tam powinienen być taki kwadracik a uciebie jest uciety na tym kwadracie powinien być zamątowany taki plastik gdzie sie mocuje linki od zaworu.Dzięki bardzo :) tak te wszystkie bajery mam już, silniczek mam. Czyli teraz jeszcze caly ten wałek muszę wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 ma ktoś na sprzedaż sportowy wydech do yamahy dt 125r?? albo chociaż jakaś jego częśc (dofuzor, tłumik koncowy) :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.