Bergi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 DT ma olej w przekladni i osobno w silniku Oo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Nie ma ktoś na sprzedaż dt 125? Szukam i nic znaleźć nie moge :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Nie ma ktoś na sprzedaż dt 125? Szukam i nic znaleźć nie moge :icon_razz: Allegro? otomoto? inne fora o DT (np. to, którego baner mam w sygnaturce) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (mam na myśli oczywiście dyfuzor) przeciołem go na 4 części :D skrobałem wszystko dużym śrubokrętem ok godz. a potem z tym na dwór do srodka bezynki i FIRE :) na koniec tylko ładne spawy :cool: heh był tak zapchany że nie wykręcał obr. powyżej 7 tys. i przy tym strasznie przerywał! v-max przy tym to tylko 80 km/h nie wieziałem co jest nie tak! a teraz! 130km/h :crossy: na protej (z tyłu kostka) pozdro (mam na myśli oczywiście dyfuzor) - normalnie zrobiłbym to palnikiem jednak go nie miałem;/Przerabiał już ktoś z Was tłumik w dt 125? tzn usunąć te zawirowanie kolanka przy cylindrze? Jedyna blokada na dyfuzorze jest to taka rurka która zakłóca właśnie te zawirowania które dają pełną moc i możliwości kolanka(dyfuzoru). Ale jak miałeś rozbebeszony i nic nie było w środku to nic więcej z nim nie zrobisz na lepsze. A dodam że właśnie spawy(mowa o smarkaniu) w środku zamulają tak samo jak wgniecienia na dyfuzorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 DT ma olej w przekladni i osobno w silniku Oo??Przecież to 2T więc olej jest tylko jeden. Jedyna blokada na dyfuzorze jest to taka rurka która zakłóca właśnie te zawirowania które dają pełną moc i możliwości kolanka(dyfuzoru). Ale jak miałeś rozbebeszony i nic nie było w środku to nic więcej z nim nie zrobisz na lepsze. A dodam że właśnie spawy(mowa o smarkaniu) w środku zamulają tak samo jak wgniecienia na dyfuzorze. W zalezności od rocznika i na jaki rynek jest wersja może nic nie byc a może być kilka przegród, tuleja przy samym cylindrze oraz rurka przy zwężeniu kolanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przecież to 2T więc olej jest tylko jeden.W zalezności od rocznika i na jaki rynek jest wersja może nic nie byc a może być kilka przegród, tuleja przy samym cylindrze oraz rurka przy zwężeniu kolanka Teoretycznie ma dwa, w skyrzni biegów i silnikowy ale dodawany do paliwa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Allegro? otomoto? inne fora o DT (np. to, którego baner mam w sygnaturce) pozdr. Problem w tym że wszystko przeszukałem i nic ciekawego nie znalazłem :biggrin:pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 pilne!! macie może jakieś zdjęcie silnika z yamahy dt 125. najlepiej jak gdzieś od 1997 do powiedzmy 2000 roku. chodzi mi o to co jest pod pokrywą sprzęgła. zdjęcie tej części silnika. chce kopniak z mechanizmem do mojego sachsa zz 125 z 1998 roku. mam zaślepke na kopniak (normalnie mam rozrusznik) i chce go sobie wstawić. chce sie upewnić czy ten cały mechanizm kopki będzie pasował z dt. jeżeli nawet nie macie zdjęcia a macie jakąś wiedze na ten temat (czy pasuje czy nie) to piszcie. mam okazje kupić i nie wiem także prosze o szybką odpowiedź!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 sam rozrusznik Ci nie wystarcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Czy jak wrzuce kolo do przodu 17" to niebedzie przypadkiem silnikiem szorowac przy chamowaniach? Moze jakies inne wady tego beda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Czy jak wrzuce kolo do przodu 17" to niebedzie przypadkiem silnikiem szorowac przy chamowaniach? Moze jakies inne wady tego beda? Jeśli zadbasz o odbowiednio większy rozmiar opony to raczej twarzy Ci nie urwie :rolleyes: Seryjnie motuje się chyba 18 ( no taką mam w RD tyle wiem :crossy: ) ale producenci konstruując maszyne taką jak moto czy samochód piszą wyraźnie co można upchnąć pod błotnikiem i tutaj panują dwie proste zasady Mniejsza fela - wyższy profil oponyWiększa fela - niższy profil opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Jeśli zadbasz o odbowiednio większy rozmiar opony to raczej twarzy Ci nie urwie :rolleyes: Seryjnie motuje się chyba 18 ( no taką mam w RD tyle wiem :crossy: ) ale producenci konstruując maszyne taką jak moto czy samochód piszą wyraźnie co można upchnąć pod błotnikiem i tutaj panują dwie proste zasady Mniejsza fela - wyższy profil oponyWiększa fela - niższy profil oponySeryjnie jest 21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 wczoraj wyciągnąłem z silnika cały zawór od ypvs. Motor zaczął mi się lepiej zbierać na niższych obrotach, ale nie jeździłem za dużo dlatego pytam, czy silnik nie będzie się dławić? na wysokich obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Mam mały problem, może mi ktoś rozpisać która uszczelka gdzie powina się znaleźć ? niektóre kumam na pierwszy rzut oka ale z pozostałymi potrzebna mi pomoc :crossy: http://img179.imageshack.us/my.php?image=294858473we7.jpgNie wiem od czego są:3 o ring'i uszczelka pod tą od membrany i ta między cylindrową a przewodu chłodziwaDo tego dochodzi problem uszczelek wydechu, stare gdzieś zgubiłem i nie pamiętam kolejności http://img136.imageshack.us/my.php?image=poprawioneaf8.jpgA tutaj to już bladego pojęcia nie mam co gdzie i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 masz silnik w proszku ?? ?? te uszczelki mniej wiecej kojarzę która do czego a zimmeringi też bym skojarzył. jeżeli masz silnik na wierzchu i jeszcze go nie rozebrałeś w drobny mak to git jeżeli nie to buba ale damy radę :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.