Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

(mam na myśli oczywiście dyfuzor) przeciołem go na 4 części :D skrobałem wszystko dużym śrubokrętem ok godz. a potem z tym na dwór do srodka bezynki i FIRE :) na koniec tylko ładne spawy :cool: heh był tak zapchany że nie wykręcał obr. powyżej 7 tys. i przy tym strasznie przerywał! v-max przy tym to tylko 80 km/h nie wieziałem co jest nie tak! a teraz! 130km/h :crossy: na protej (z tyłu kostka) pozdro (mam na myśli oczywiście dyfuzor) - normalnie zrobiłbym to palnikiem jednak go nie miałem;/

Przerabiał już ktoś z Was tłumik w dt 125? tzn usunąć te zawirowanie kolanka przy cylindrze?

 

Jedyna blokada na dyfuzorze jest to taka rurka która zakłóca właśnie te zawirowania które dają pełną moc i możliwości kolanka(dyfuzoru). Ale jak miałeś rozbebeszony i nic nie było w środku to nic więcej z nim nie zrobisz na lepsze. A dodam że właśnie spawy(mowa o smarkaniu) w środku zamulają tak samo jak wgniecienia na dyfuzorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT ma olej w przekladni i osobno w silniku Oo??

Przecież to 2T więc olej jest tylko jeden.

 

Jedyna blokada na dyfuzorze jest to taka rurka która zakłóca właśnie te zawirowania które dają pełną moc i możliwości kolanka(dyfuzoru). Ale jak miałeś rozbebeszony i nic nie było w środku to nic więcej z nim nie zrobisz na lepsze. A dodam że właśnie spawy(mowa o smarkaniu) w środku zamulają tak samo jak wgniecienia na dyfuzorze.

 

W zalezności od rocznika i na jaki rynek jest wersja może nic nie byc a może być kilka przegród, tuleja przy samym cylindrze oraz rurka przy zwężeniu kolanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to 2T więc olej jest tylko jeden.

W zalezności od rocznika i na jaki rynek jest wersja może nic nie byc a może być kilka przegród, tuleja przy samym cylindrze oraz rurka przy zwężeniu kolanka

 

Teoretycznie ma dwa, w skyrzni biegów i silnikowy ale dodawany do paliwa :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pilne!!

 

macie może jakieś zdjęcie silnika z yamahy dt 125. najlepiej jak gdzieś od 1997 do powiedzmy 2000 roku. chodzi mi o to co jest pod pokrywą sprzęgła. zdjęcie tej części silnika. chce kopniak z mechanizmem do mojego sachsa zz 125 z 1998 roku. mam zaślepke na kopniak (normalnie mam rozrusznik) i chce go sobie wstawić. chce sie upewnić czy ten cały mechanizm kopki będzie pasował z dt. jeżeli nawet nie macie zdjęcia a macie jakąś wiedze na ten temat (czy pasuje czy nie) to piszcie. mam okazje kupić i nie wiem także prosze o szybką odpowiedź!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak wrzuce kolo do przodu 17" to niebedzie przypadkiem silnikiem szorowac przy chamowaniach? Moze jakies inne wady tego beda?

 

Jeśli zadbasz o odbowiednio większy rozmiar opony to raczej twarzy Ci nie urwie :rolleyes: Seryjnie motuje się chyba 18 ( no taką mam w RD tyle wiem :crossy: ) ale producenci konstruując maszyne taką jak moto czy samochód piszą wyraźnie co można upchnąć pod błotnikiem i tutaj panują dwie proste zasady

 

Mniejsza fela - wyższy profil opony

Większa fela - niższy profil opony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zadbasz o odbowiednio większy rozmiar opony to raczej twarzy Ci nie urwie :rolleyes: Seryjnie motuje się chyba 18 ( no taką mam w RD tyle wiem :crossy: ) ale producenci konstruując maszyne taką jak moto czy samochód piszą wyraźnie co można upchnąć pod błotnikiem i tutaj panują dwie proste zasady

 

Mniejsza fela - wyższy profil opony

Większa fela - niższy profil opony

Seryjnie jest 21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem, może mi ktoś rozpisać która uszczelka gdzie powina się znaleźć ? niektóre kumam na pierwszy rzut oka ale z pozostałymi potrzebna mi pomoc :crossy:

 

http://img179.imageshack.us/my.php?image=294858473we7.jpg

Nie wiem od czego są:

3 o ring'i uszczelka pod tą od membrany i ta między cylindrową a przewodu chłodziwa

Do tego dochodzi problem uszczelek wydechu, stare gdzieś zgubiłem i nie pamiętam kolejności

 

http://img136.imageshack.us/my.php?image=poprawioneaf8.jpg

A tutaj to już bladego pojęcia nie mam co gdzie i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz silnik w proszku ?? ?? te uszczelki mniej wiecej kojarzę która do czego a zimmeringi też bym skojarzył. jeżeli masz silnik na wierzchu i jeszcze go nie rozebrałeś w drobny mak to git jeżeli nie to buba ale damy radę :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...