Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Rurki musza byc dwie, zeby oba rzedy oringów były smarowane. W SM pisali, ze chyba mają leciec 1-2 krople/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Pomysł może i dobry, ale nie wydaje mi się żeby się sprawdził na drodze - przy takim smarowaniu wszystko, co jest za silnikiem będzie brudne i lepkie od chlapiącego oleju. Najgorzej jak będzie pryskać na oponę, bo wtedy lepiej nie skręcać w prawo _________________ Dlatego właśnie istotne jest ustawienie "kropelkowania". Zrzut oleju trzeba nastawić na zębatkę zdawczą. Ustawiając zrzut na zębatkę przy kole oprócz smarowania uzyskamy jeszcze efekt ubryzganego koła itd. Aker zestawy do automatycznego smarowania łańcucha możesz kupić już jako gotowe produkty. Kosztują chyba od 400 do 700 zł. Dostępne są u importera na Polskę w firmie SZKOTBIKE www.szkotbike.plSą to sprawdzone konstruckje i o świntuszenie koła bym się nie martwił.Jedynym inusem gotowego produktu jest cena.Co do brudenia koła to jest ono znikome. Tak jak pisałem, kwestia dobrego ustawienia i doboru odpowiedniej gęstości oleju.Nie chodzi o to, żeby łańcuch był zalany na maksa olejem, bo to mija się z celem. Wysatraczy, ze bedzie lekko "zwilżony" (bez skojarzeń proszę):P BULLSON, z tym kropelkowaniem to masz w pewnym sensie rację. 3-5 kropel to dobry nastaw do jazdy w intensywnym deszczu itp.Jednak nie musi być to regułą. Zależy to też od gęstości oleju, średnicy rurek itd. Jest to już sprawa czysto regulacyjna :P Pozdrawiam :roll: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Nie wiem czy używaliście już takiego siuwaksa produkcji shella' date=' który ma niemal stałą postać. Tzn jest to smar który po nałożeniu zachowuje się jak farba w proszku - natychmiast zastyga. Widać to dokładnie ponieważ nie jest bezbarwny - ma biały kolor. Testowałem jedną puszkę latem i byłem bardzo zadowolony mimo wysokiej ceny ponad 50 zł. Podatnosć na rozpryskiwanie się wraz ze wzrostem temperatury łańcucha jest niemal zerowa. Ostatnio jednak nie mogłem tego wynalazku nigdzie w Poznaniu znaleźć :?pzdr[/quote'] O jakim konkretnie produkcie Shella mowisz?Ostatnio kupilem Shell Advance Ultra Chainhttp://shell-advance.romiko.pl/?p=/shell/4/525 zl za puszke, pojemnosc bodajze tylko 300 ml czy nawet 250 mlKupowalem w W-wie na Modlinskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Używam tylko i wyłącznie smaru w aerozolu HHS2000 firmy Wurth.Innych nie testowałem bo i po co, skoro ten sprawuje sie wysmienicie. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 4 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2005 Używam tylko i wyłącznie smaru w aerozolu HHS2000 firmy Wurth.Innych nie testowałem bo i po co' date=' skoro ten sprawuje sie wysmienicie.[/quote'] A ze tak zapytam ile dales za ten smar ?? Bo wiem ze Wurth jest droga firma ale bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 4 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2005 Ja uzywam Castrol Chain Wax i jestem zadowolony, po spryskaniu smar zastyga i tworzy biala powloke na lancuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orebah Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Jaką ilość takiego smaru powinno się używać/używacie np. taka puszka 400ml jakiegoś sprayu na ile smarowań powinna wystarczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Jaką ilość takiego smaru powinno się używać/używacie np. taka puszka 400ml jakiegoś sprayu na ile smarowań powinna wystarczyć? Smaruj łańcuch co 300-500 km na sucho. Jak popada to częściej.A ile? Hmmm... Jeśli masz centralkę i możesz na niej postawić moto, to smarfuj około 5-10 pełnych obrotow łańcucha na kole. PS - puszka powinna wystaraczyć na 10 smarowań spokojnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 puszka powinna wystaraczyć na 10 smarowań spokojnie. ????????????/jak???moze ja za duzo tego daje...max to 5-6 razy...chyab ze wy stawiacie moto na centrala... wrzucacie 1... i smarujecie w biegu...ja obracam kolo recznie.. i kazdy rzad oddzielnie lece... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 [????????????/jak???moze ja za duzo tego daje...normalnie :-) Lepiej jest smarowac malymi porcjami a czesciej, niz nawalic za jednym razem wuchte smaru. O-ringu beda smarowane tak czy siak, a nadmiar leci na twoja felge... Mi puszka starczy na jakies 5 tys. km, nie wiem ile to smarowan ilosciowo. Smaruje wtedy gdy widze, ze smar na lancuchu juz sie zaczyna konczync, nie trzymam sie zadnych rygorystycznych granic kilometrowych. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Używam tylko i wyłącznie smaru w aerozolu HHS2000 firmy Wurth.Innych nie testowałem bo i po co, skoro ten sprawuje sie wysmienicie. A ze tak zapytam ile dales za ten smar ?? Bo wiem ze Wurth jest droga firma ale bardzo dobra. Duże opakowanie (ok.400-500ml) kosztuje 44zł ale jest równiez opakowanie 200ml idealne na podróż. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Ja uzywam Castrol Chain Wax i jestem zadowolony. Cena - 35 zyli. Przed smarowaniem czyszcze lancuch szmatka zamoczona w nafcie i po wyschnieciu smaruje i znowu jak smar wyschnie to z zewnatrz znowu wycieram lancuch nowa szmatka zwilzona nafta. Oringi sa masmarowane a na zewnatrz nie ma smaru ktory w czasie jazdy moze pryskac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slajder Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Polecam motul road plus.Wczoraj kupiłem smarowanko na ciepo 2 min pauzy i jazda.Po 20 km.kontrola.Smar tylko na łańcuchu.Pełnia szczęścia niestety za 47 zł (puszka 400ml.)Coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Narazie do Motul Road Plus nie dorazsta żaden spray. Właśnie kupiłem Shell Advance Chain Ultra. Większość smaru mam już na feldze zamiast na łańcuchu i to po 200 km (kupiłem awaryjnie, bo nie zabrałem smaru). Trzeba smarować od nowa :? . Chyba nie warto kupować Shell-a, pomimo różnicy w cenie ok 10 - 15 złotych. Motul zostaje w całości na łańcuchu pomiędzy smarowaniami co 500 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 MotulRoadPlus jest najlepszy - od zawsze na nim jeżdżę (pomijając dawne eksperymenty z czymś innym) :notworthy:,w dodatku mogę go załatwić za 40pln/puszka 400ml - jeśli ktoś ma ochotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.