bronx Opublikowano 17 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Niebardzo gdyz ta cbr jest od olka ;) , wyjechala tam kilka lat temu i za ten czs miala 2 wlascieli , jeden bardzo o nia dbal drugi mial ja kilka misiecy i wiem z epalil gume bo tablica zasyfiona ;)remont plus malowanie nawed wymiana opon bedzie mniejsza kosztem niz kupno np gts za 10 , poporstu dalem za cbr bardzo dobra cene - sprzedajacy mial problemy i na gwalt chcial ja sprzedac A pytanie odnosnie tej kontroli oleju , przeciez jak spadaja obrotu to spada cisnienie , musi byc jakis moment kiedy pompa pracuje za slabo i kontrolka sie zazy - czy np? nawed obroty (teoretycznie) 100 rpm powinny zapewnic takie cisnienie aby kontrolka sie niepalila , ale muwimy tiu o silniku 1000 wysoko obrotowym , wiec kto wie ??A czy sprawdzenie cisnienia wyklucza panewki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 W takich warunkach nie ma sie co pie***lic z olejem - zima przed nami, trzeba wyjac silnik i zmienic panewki Adam, oczywiście nie wspomniałem o oleju jako o lekarstwie na całą sprawę :-), nie zrozum mnie źle , ale kto wie co jest wlane i ile ma przebiegu? Inna sprawa do wolne obroty - oczywiście że powinny być większe - około 1000 - 1200 i równe a nie od 500 do 1000 jak zrozumiałem (gaźniki?, świece ? itp). Pewności oczywiście doda sprawdzenie ciśnienia. Musimy jakoś działać od najprostszych spraw, może demolka silnika nie okaże się konieczna. Bronx podaj więcej szczegółów odnośnie historii motocykla, nie tylko ilość właścicili , ale też przebieg (pytanie czy uczciwy?). W tych silnikach 100 tys. to mały pikuś, więc bardzo bym sie zdziwił jak silnik padł np. po 50. Ktoś się musiał postarać :twisted: . Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Pawel - nie sadzilem ze cala sprawe chcesz zalatwic zmiana oleju ;))), ale w warunkach gdy zarowka zarzy sie na wolnych to znaczy ze co najmniej cisnienie trzeba sprawdzic na poczatek dla wlasnego spokoju, zreszta olej jak w kazdym nowym lecz uzywanym moto tez natychmiast bym zmienil.Jezeli dasz gestszy ( bardziej lepki ) olej to problem moze zostac odsuniety ale nie zalatwiony - zrobilem tak w swoim vanie i dostalem jeszcze moze 20 tys km jazdy ( silnik 8 cyl ) ale jak walnal ( przy 120km/h ) to o malo nie zbieralem go w czesciach z autostrady. Cale szczescie ze caly van tez juz wowczas nadawal sie na zlom.Tak ze jezeli zachodzi podejrzenie ze jest nieklawo, ale jeszcze nie calkowicie zle to i tak bym rozebral i wymienil, tym bardziej ze cena byla dobra.I mialbym motocykl na dobrych kilka lat. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Tak ze jezeli zachodzi podejrzenie ze jest nieklawo, ale jeszcze nie calkowicie zle to i tak bym rozebral i wymienil, tym bardziej ze cena byla dobra. I mialbym motocykl na dobrych kilka lat. Wiadomo, że jesli sprawdzenie ciśnienia da niezaspecjalen wyniki, to lepiej to zrobić teraz, niż dopuścić do totalnego zakatowania silnika. Miąłem ostatrnioi taki przypadek - gościu przyjechał z Gdańska do wawy z zapalającą się kontrolką oleju, bo ... ktoś mu powiedział, że moze kontrolka się zapsuła 8O . Ja mu mogłem powiedzieć tylko jedno - silnik do remontu, albo najlepiej na śmietnik, sam się dziwiłem, że to w ogóle jeszcze pracowało :-). POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Paweł nie pomiń jednego problemu, lekko obrócona panewka wprowadza w błąd podczas pomiaru ciśnienia.Podstawowa zasada u nas to dla nowego nabytku nowy olej i filtry.Nikt narazie w naszym kraju sprzedając moto nie robi w nim serwisu bo kupujący i tak w to nie wierzy a jeszcze się targuje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Podstawowa zasada u nas to dla nowego nabytku nowy olej i filtry Zawsze do tego namawiam + najlepiej inne płyny + zawory. W przypadku samochodu także pasek rozrządu z napinaczem i rolkami. Bez względu na to co mówi właściciel, chyba że na pasku jeszcze widać nowe napisy. Nie raz spotkałem się z kłamstwem w tym zakresie. Taki kraj, k**wa , szkoda gadać. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Bronx, ja bym sie nie pitolil w rozbieranie, remonty, itp. Skoro kupiles sprzeta po okazji to zostalo ci jeszcze kasy. Wlasnie za ta kase bym kupil drugi silnik w b. dobrym stanie gdzies z niemiec. W zimie przekladka i na wiosne smigasz. Silnik nie powinien Cie wyniesc wiecej jak 1500 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 w sumie do cbr łatwo o silnik bo raczej żadko sązaakatowane , wiec mało chetnych i dla tego ceny bardzo niskie , zresztą do vfr też są bardzo niskie ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Motor jest od olka , mial 3 wlasicieli , przebieg 70 tys , olej czarna smola i na dodatek prawie rowno z kreska min ( mozed to byc przyczyna ) na dodatek wgnieciona rurka od chlodnicy oleju i sama chlodnica ma jedna komore wgnieciona ( dodatkowe opory przy malej predkosci obrotowej ?? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 No dosc kiepsko to wyglada. Glowna przyczyna padania silnikow to `zapominanie` o regularnych zmianach oleju. Moze mimo wszystko rada Redwatera bedzie najmniej bolesna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 A jak z rejestracja tego silnika?? wsumie w dowodzie niema juz numerow , ale mimo wszytsko w urzedzie komunikacjii i na przegladze goscie nadal zczytuja numerki silnika, A teraz takie pytanie czy silnik w ktorym padaja panewki traci na mocy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Różnie to bywa... czasami gdy panewka się obróci to przez chwile muli... a potem już tylko napierdziela...jest to takie ostre walelnie zwiększające się wraz z przyspieszniem. Co innego zacieranie tłoków...tutaj strasnie muli, a po wciśnieciu sprzęgła silnika sam staje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Różnie to bywa... czasami gdy panewka się obróci to przez chwile muli... a potem już tylko napierdziela...jest to takie ostre walelnie zwiększające się wraz z przyspieszniem. Moment moment , u mnie wraz ze wzrostem obrotow wszystko cichnie , przy ok 2-2,5 tys jest cichutki i slychac ino workot motoru :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Dyskusja się przeciąga a CBR stuka1. Łańcuch alternatora2.Napinacz łańcucha3.Prowadnica łańcucha alternatoraTe trzy pozycje do wymiany i ucichnie !Przyjmuję zakłady Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 25 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2004 Narazie poczekamy az wruca chlodnice, potem wymieniam plyny , swieczki reg gaznikow i zobaczymy co dalej :buttrock: - po nastepnym odpaleniu odezwe sie i (mam nadzieje ze nie) dyskusja potoczy sie dalej :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.