Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Mało nie dostałem zawału po przeczytaniu tekstu o uruchamianiu silnika.Teraz sprawa się wyjaśniła. Problem tkwi w gaźnikach a właściwie z 3 cylindrem. Z opisu wynika że gaźnik 3 cykindra zalewa silnik i ten głośny dzwięk pochodził z eksplozji mieszanki w układzie wydechowym.Może po kilkakrotnym uruchomieniu mu przejdzie a jak nie to czyszczenie gaźniorów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 29 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Jak wyglada sprawa zrzucenia miski olejowej ??Wystarczy odkrecic te drubki i ja zdjac, czy moze cos w srodku bedzie potem utrudnialo skrecenie tego spowrotem ??Powod , po jezdzi ok 1h ( Tak dzis jezdzilem :banghead: ) uszczelki ciekna ... niejest to pocenie , cos wiecej, po 10min poporstu w garazy byly plamy oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Witam! By dowiedziec sie skad olej leci , trzeba zdjac najpierw owiewki , wyczyscic caly syf z silnika, a potem zapalic go i nagrzac, potem obserwowc skad cholerstwo sie wydostaje. Bo moze olej plynie po owiewce i zbiera sie na misce?? Jak leci spod miski, to proponuje pod okiem Piotra D. samemu zdjac miche(po uprzednim spuszczeniu oleju), dorobic uszczelke z odpowiedniego materialu(Piotr D. bedzie wiedzial z czego), wytrzec wszystko do sucha , "posmarkac" delikatnie uszczelniaczem silnik , i miske i skrecac wszystko delikatnie i rownomiernie.Powinno pomoc. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 30 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Owiewek to niema juz od 2 dni....LEci spod uszczelki pod miska , spod pokrywy sprzegla , oraz z pompy , co do tego ostatniego zarzuce fotke zeby dokaldnie okreslic miejsce usterki , i ozdrazu zadam pytanie jak to dziala , ze tam jest olej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 30 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Zaczne od swiec (prosze zerkac po koleji)na 1 linku sa swice nieponumerowane , jest tam ta jedna ktora wyglada inaczej http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=102odp. swiece z 3 cylidtra do oznaczona liczba x , gdzie x = 5-3Teraz przechodzImy do ciekniecia oleju :http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=103 rozumiem ze to ro pompa wody? tak ??kapalo ze sruby nr2 po odkreceniu okazala sie suchanr 1 to cieknie woda - naprawionei nr 3 co to jest ?? doklanie z tamtad to leci(olej)widok z innej perspektywy (oznaczeni to samo) :http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=105z czego to cieknie i co to jest ta3i jak dziala ta pompa ze olej tam musi leciec, ew jak naprawic te uszkodzenia.To niejest wina Piotrka D. tam gdzie byly nowe uszsczelki - niecieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 To jest pompa wody zamocowana jest do bloku m.in. zaznaczoną srubą nr 2 i nie ma prawa tam byc woda.Srubka na imbus jest od spuszczania plynu, na gorze jest kolejna srubka do mocowania pompy , pozostale srubki to od pokrywy pompy- nie wolno ich ruszac. Tam gdzie jest nr 3 to trzeba uszczelnic. Spusc plyn z chlodnicy, przechyl moto mocno na prawa strone i zdemontuj pompe odkrecajac tylko sruby mocujace pompe do bloku nic wiecej- dodatkowo pompa siedzi w bloku na o-ringu, wiec trzeba delikatnie z wyczuciem ja wyciagnac , potem oczyscic z syfu gniazdo w bloku, z zewnatrz pompe, wymienic o-ring na nowy(ja dodatkowo delikatnie uszczelniam miekkim loktitem), z powrotem montuje wszystko , uwazajac by oring siedzial na miejscu, nie przekrzywiial sie przykrec pompe do bloku, uwazajac by nie przeciągnąc gwintu. Pompa wody napedzana jest chyba z pompy oleju, na trzpieniu m wyciecie i trzeba trafic w srodku by nic nie rozp..., zamontuj wszystkie przewody i zalej plyn. Do proby trzeba troche odczekac by loktit zadzialal, potem zagrzej moto i sprawdz czy cieknie , jak nie cieknie sukces, jak nie to niestety trzeba to podpicowac, ale o tym na priva.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Bronx... ile silnik pracowal na tych świecach? Wyglądają one tak jakby mieszanka byl ostro za uboga, albo paliwo nie dopływało, to może być przyczyna twojego sprzelania w gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 31 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Zrobilem 10km , tak max do 4ooo rpm , i ok 20-30min w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 No to jeśli tyle zrobiłeś, to świece powinny być czarne...z racji bogatej mieszanki na biegu jałowym...a jakie sa sam widzisz. Wyczyśc gaźniki...wtedy w cbr nowy duszek wstąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 31 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 A to co oznacza??http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=106 szlak juz trafia silnik?? , czy to sa jakies pekniecia , wrzery lub moze normalne oznaki uzytkowania , i co z tym zrobic aby niepostepowalo dalej?moj stan to :?:?:?....:cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Piotrek usiądź i zapal skręta.To co pokazujesz na zdjęciu to normalne niedolewki z formy ciśnieniowej na bloku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 po skręcie niedolewki nie znikną ale fakt, że będą wyglądać bardziej kolorowo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 :banghead:to jest właśnie to kiedy człowiek za bardzo przygląda się szczegółomzapal skręta tak jak radzi Piotrek :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Bronx na siłę sobie problemów szukasz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 31 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 szukam to ja rozumu :crossy:... Pipcyk qurna Ty wiesz ze mnie trafia , a jak jeszcze znalazlem takie cós to juz ino wszystko widze na czarno :evil:Ale walic to , trz pouszczelniac , wyregulowac i pojezdzic :DA martwic zaczne sie ew. potem Za mlody jestem na takie problemu hehe :evil: p.s A tak dla urozmaicenie to wrzuce wkoncu te fotki , uszczelki zababranej silikonem i reszte zwlok z sekcji :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.