Skocz do zawartości

Yamaha YZF R6 - pytania, opinie, oceny


Rekomendowane odpowiedzi

1. mam 170cm 70kg i od niedawna śmigam na gsxf600, ponad 210kg (jak nie więcej), na parkingu za miło nie jest ale podczas jazdy już lepiej. R6 (edit: ale skucha było R1) to sporo mniejsze moto, a ty jesteś wyższy, ja bym się nie przejmował.

3. zobacz wymiary na bikez.com.

4. im nowsze tym mniejsze :)

Edytowane przez kenji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. R6 jest najmocniejsza w swojej klasie na papierze, pomiary mocy silnika na hamowni wykazuja ze konkurencja miewa mocniejsze silniki ( a roznicy kilku koni i tak nie odczujesz )

2. Zadna R6 nie nosi opini bezawaryjnych ( w kazdym modelu drugi bieg ma tendencje do wypadania ). Natomiast jesli chodzi o motor do lansu i niezbyt ostrej jazy to jak znalazl. Tylko po co sportowy motocykl jak sie nie zamierza ostro jezdzic...

3. Waga okolo 170 na sucho, model 2007 ma znacznie wyzej siedzenie od pozostalych

4. Nie jestes niski !!! Widzialem gosci co jezdza na R6 co nawet 170cm wzrostu nie maja. Owszem nie wyglada to najlepiej i naturalnie te lezenie na baku i podpieranie sie czubkami palcow i pewnie na 100% nie czuja sie pewnie ale jakos daja rade. Z Twoim wzrostem spokojnie mozesz smigac R6

5, Jezeli jednak R6 wydaje ci sie zbyt duza to na pewno MNIEJSZA ( tak mniejsza i z wezszym zbiornikiem ) jest CBR F4.

Natomiast Suzuki GSX 600R a zwlaszcza kawa ZX 6R to znacznie wieksze bryki.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja wlasnie na ten sezon sprawilem sobie R6 99r. Mam 176 cm wzrostu przy 75kg wagi i jest ok.

Podczas jazdy bardzo fajny motorek tylko musisz liczyc sie z mocno sportowa pozycja i bulem rak i nug przy dluzszych i bardziej turystycznych predkosciach. Najgorzej jest na parkingu lub duzym manewrowaniu przy minimalnych predkosciach. R6 ma dosc wysoko umieszczone siodlo i dotego ksztalt zbiornika utrodnia wugodne trzymanie kierownicy przy pelnym skrecie. Ogolnie bardzo fajny motorek i bardzo przyjemny i przy odrobinie wytrwalosci nadaje sie do spokojnej turystyki :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast jesli chodzi o motor do lansu i niezbyt ostrej jazy to jak znalazl. Tylko po co sportowy motocykl jak sie nie zamierza ostro jezdzic...

Juz sobie odpowiedziales po co...

A wogole nie rozumie tego pytania po co?

ktos chce miec i tyle... czy sportowym motocyklem trzeba tylko ostro jezdzic?

po co kobiecie 10 par roznych szpilek?

po co chcemy byc bogaci...?

po co komus najdrozszy zegarek swiata...?

po co? no powiedz mi po co?

 

BO CHCEMY... ZEBY KOMUS ZAL DUPE SCISKAL... ZEBY CZUC SIE LEPIEJ... BO TO JEST NASZA NATURA!!!

 

a tak na marginesie przeciez R6 do niezbyt ostrej jazdy to jak znalazl!!!!!

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ona nie ma lansowac tylko jechać,

 

wracajac do tematu, widze, ze kazdy rocznik ma nieco inne wyglady - rozne plastiki itd. Jaki rocznik sprawuje sie najlepiej - od 00 tak do 2004 ? Sa jakies zasadnicze roznice ? ponoc im nowszy tym lepszy i lzejszy ?

 

Kupowac teraz czy lepiej czekac do grudnia - stycznia ? ceny niby sa nizsze.

 

Na co zwracac uwage ? rozkrecac plastyki i patrzec czy rama prosta ? czy dobrze wchodzi w obroty silnik ? co dalej ?

 

Kiedys mialem moto - jakies 250, jak jechalem po deszczu to byly dwa ślady <lol> minimalny odchyl jednak byl....

 

Ściagac z USA, czy lepiej szukac ladnej sztuki w PL ?

 

 

PS. czekam dalej na opinie uzytkownikow.

Edytowane przez rayuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie zawsze wydawalo, ze z USA nie powinno sie sciagac maszyn... ano dlatego ze łamerykance maja kase i sprzety katuja i maja w dupie wszystkie konwenanse...

pomysl... z czym Ci sie kojarza... Niemcy, Szwajcaria... no kurna z solidnoscia... dbaloscia... oni dbaja o sprzety i szanuja kazde zarobione Euro... wiec o maszynie juz nie wspominajac...

Tak mi sie wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim ( i nietylko ) mniemaniu nie ma czegos gorszego jak niedopasowanie motocykla do swoich potrzeb czyli kupowanie czegos na wyrost, czyli KOMPLEKSY. Jak ktos kupuje R6 to wypadalo by zeby nie ciagnal sie 100km/h poza miastem......

120KM wystaczy az nadto, ciekawo na jak dlugo :icon_mrgreen: ? ( puki dwojka nie zacznie wyskakiwac ?)

Nie czekaj do grudnia tylko kupuj teraz.

Sprzety oplaca sie sciagac z USA jak sa w miare nowe..... Starszych po prostu sie nie oplaca.

Sprawdz przede wszystkim czy malowanie plastikow jest orginalne, nie ma sladow dobicia na ogranicznikach skretu.

 

Skoal przykro mi to mowic ale jestes poprostu PRóżnY jak takie rzeczy wypisujesz. Dlugonoga blondyna jest twoja laska po to tez zeby innych zal dupe sciskal ? :wink: Gratuluje podejcia do zycia. Przepraszam ale jest to kolejna rzecz ktora potwierdza najdelikatniej mowiac ze motocyklisci to czesto bardzo prosci i pusci ludzie.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos kupuje R6 to wypadalo by zeby nie ciagnal sie 100km/h poza miastem......

 

A niby dlaczego nie?? Jak nie mam nastroju lub raczej mam wlasnie na taka jazde to tak sobie jade i jest milo tyle ze szybko rece bola :icon_mrgreen:

A jak mam nastroj na ostra jazde :P to mam czym wlasnie tak sobie polatac bo R6 nadaje sie do tego swietnie. Wlasnie dlatego wole motocykle sportowe no i poprostu mi sie podobaja :P

Edytowane przez babyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( puki dwojka nie zacznie wyskakiwac ?)

 

Wybacz zdziwienie - 2 wyskakiwała do modeli 2002 i to nie wszystkie egzemlarze, ale tak było, fakt -od 2002 to się zmieniło i rzadko słyszy się o takich przypadkach.

Sam śmigam modelem 2003 dokładnie takim jak w awatarze i nie narzekam. Od modelu 2003 zmieniono owiewki, pracę skrzyni biegów, lampy, ramę, wahacz tylny, więc trochę zmian było. W modelu 2005 dodano zawieszenie przednie upside-down.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja mam 176cm wzrostu i ważę około 65 i nie mam żadnych problemów w kwestii manewrowania CBR'ką, która jest przecież ciężka. Wszystko to kwestia wyczucia, kiedyś gpz wydawał się makabrycznie ciężki.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadajesz kilka pytań, ale skoro piszesz, że się przejechałeś już eRszósteczką i wydała się Tobie fajna - to się decyduj, skoro nie przeraziła :) Gorzej kupować tylko oczami "bo podoba mi się i chcę", nie biorąc pod uwagę całej reszty... Jeżeli wcześniej czymś jeździłeś, popróbowałeś na innych 2oo, czujesz się dobrze na sporcie, nie boisz się, wygodna dla Ciebie pozycja, chcesz poszaleć (z głową, mam nadzieję :biggrin: ), to czemu nie?

Odradzałabym na pierwsze moto, ale to nie ten temat i wałkowany wielokrotnie.

Co do wzrostu/wagi...hmmm...ja mam 167cm/56kg i jest ok :D Fakt, tak zwane manewry parkingowe mogą bywać utrudnione czasami, ale można moto poprowadzić z boku, jeżeli trzeba. R6 jest praktycznie jedną z najwyższych 600 w tej klasie. Poprzednie miały wysokośc siodła 820/825, teraz juz 850mm, ale ze względu na róznice w budowie siodła (węższe) - nie odczuwa się tej różnicy. Zanim zdecydowałam się na R6, brałam pod uwagę gixera - starsze roczniki rzeczywiście wydawały się cięższe, poza tym jeżeli już brać pod uwagę typowo babskie podejście wizualne - podobają się ostatnie roczniki, a zwyczajnie nie stać.... :icon_mrgreen:

Co do kupowania spoza granic pięknej Polski - cóż, to dotyczy nie tylko sportów, pytanie ogólne. Zresztą - prosze pokazać egzemplarz nieporysowany, nie glebnięty, itp. Nie ma reguły, trzeba się liczyc, że plastiki zazwyczaj będą popękane, niestety. Ważniejsze są typowo techniczne sprawy, istotne dla bezpieczeństwa użytkownika. Czyli zwraca się uwagę na to wszystko, co przy kupnie jakiegokolwiek używanego motocykla, bez względu na typ. To tak z babskiego podejścia ogólnikowo ;)

 

pozdrawiam

 

p.s. dopiero zwróciłam uwagę na datę.... :icon_razz: to może jakis zakup już został dokonany? :icon_razz:

Edytowane przez Grass

nie

 

M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...