Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 26.08.2021 o 20:07, kosior899 napisał:

Po co zespoły wyścigowe zamawiają rozbudowane systemy kontroli trakcji za kilka tyś euro i opłacają do technika też za ileś tam euro. Napisaliby na forum motocyklistów i znaleźli by tu szybciej jeżdżących kierowników ze starych r1 i hajek,  bez wydawania pieniędzy na te systemy😆

Rozwiń  

Ignoruj trolla. Tylko czeka żeby wszcząć gownoburzę.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 25.08.2021 o 17:59, kiler napisał:

kurcze dochodzimy już do "europejskiego poziomu"

Okazuje się e takie R1 albo co gorsza haja  bez ABSu czy TC to już jest maszyna -zabójca 😉

Rozwiń  

Killer, mowimy o 200 KM. R1 nigdy tyle nie miało. Pierwsze dwie generacje R1 miały 150 kunia.

Hayka do 2008 miala 173 KM, ale to był kloc.

Takze jak mowimy o 200 KM, to mowimy o 200 KM. 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2021 o 05:52, Tommo napisał:

Żeby to jeszcze były argumenty a nie podjazdy personalne...

Co Wy się tak o mnie martwicie ostatnio 🙂

Rozwiń  

Troszkę dystansu do siebie i świat odrazu staje się piekniejszy😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2021 o 05:54, Damian85 napisał:

Pierwsze dwie generacje R1 miały 150 kunia.

Hayka do 2008 miala 173 KM, ale to był kloc.

Takze jak mowimy o 200 KM, to mowimy o 200 KM.

Rozwiń  

Myślisz że to jest jakaś ogromna różnica czy lecisz  np fireblade  sc 59 które ma w zależności od rynku na jaki miał homologacje OKOŁO 180 KM  a 200 KM maszyną ??

Nawet w jeździe po ........... powiedzmy Niemieckich autostradach 😉  też nie ma jakiejś super różnicy . owszem jak przy 220 odkręcisz bladego i np BMW RR  to ten pierwszy będzie delikatnie odstawał ale chyba nie wyobrażasz sobie że 180 KM to rowerek a 200 to potwór  ??

  W dniu 27.08.2021 o 05:52, Tommo napisał:

Co Wy się tak o mnie martwicie ostatnio

Rozwiń  

no wszyscy się martwią . Miałeś pewien etap załamania i kolektyw martwi się czy się podniosłeś 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2021 o 06:52, kiler napisał:

chyba nie wyobrażasz sobie że 180 KM to rowerek a 200 to potwór ??

Rozwiń  

Cóż, kiler, pogrywam z Tobą po tym, jak powiedzialeś, że 200 kuni surowej mocy (bez wspomagaczy, ABS, trakcji itd) to pikuś. : )

Komu byś taki sprzet polecił? 18 latkowi, ktory dopiero zrobil A1 i szuka sprzetu z papierami na 50 kuni, a realną mocą 200 KM?

Plecasz takie coś na pierwszy czy drugi sprzet? 😄

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2021 o 08:02, Damian85 napisał:

Cóż, kiler, pogrywam z Tobą po tym, jak powiedzialeś, że 200 kuni surowej mocy (bez wspomagaczy, ABS, trakcji itd) to pikuś. : )

Rozwiń  

czy ty naprawdę tak już ........zmądrzałeś 🙂 od klepania w komputer ??

Gdzie ja to napisałem

Pokazuje ci tylko że bywały motocykle  z mocami 180 i więcej KM bez "wspomagaczy"  i jakoś na nich ludzie jeździli , nie zabijali się na pierwszym drzewie  a różnica między 180 a 200 KM nie jest jakaś super ogromna .

Niestety RACZEJ nie ma 200 konnych plastików  bez pierdół typu TC ABS i miliona innych (anty wheelie , antystoppie i diabli wiedzą anty co tam jeszcze 😉 ) ale w pewnej części da się jeszcze dużo z nich wyłączyć i przekonać się że to tez nie jest morderca na kołach tylko motocykl który jest posłuszny człowiekowi a nie człowiek robi to co mu sprzęt każe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości motocykl da się dezaktywować systemy do zera tyle, że nikt tego nie robi bo raz, że jeździ wolniej, dwa jest większe ryzyko wypadku. 

Niektórzy jeszcze muszą zrozumieć , że elektronika nie gryzie, nie odbiera frajdy z jazdy a jest czymś jak lepsze opony albo płynniej oddający moc silnik Integralną częścią dobrego motocykla, zwiększający jego efektywność i bezpieczeństwo.

  • Dzięki! 1

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2021 o 18:34, Tommo napisał:

W większości motocykl da się dezaktywować systemy do zera tyle, że nikt tego nie robi bo raz, że jeździ wolniej, dwa jest większe ryzyko wypadku. 

Niektórzy jeszcze muszą zrozumieć , że elektronika nie gryzie, nie odbiera frajdy z jazdy a jest czymś jak lepsze opony albo płynniej oddający moc silnik Integralną częścią dobrego motocykla, zwiększający jego efektywność i bezpieczeństwo.

Rozwiń  

Nie wydaje się Tobie, że Ci ludzie są po prostu przekonani, że posiadają bardzo dobre umiejetnosci i że te systemy są dla nich zbędne, bo wierzą, iż poradzą sobie w każdej sytuacji, a elektronika odbiera ich męskość? 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.08.2021 o 07:18, Damian85 napisał:

Nie wydaje się Tobie, że Ci ludzie są po prostu przekonani, że posiadają bardzo dobre umiejetnosci i że te systemy są dla nich zbędne, bo wierzą, iż poradzą sobie w każdej sytuacji, a elektronika odbiera ich męskość? 

Rozwiń  

Może tak być. Pytanie komu tą męskością mogą zaimponować? Sporo ludzi ma wręcz wrodzoną awersję do nowości, szczególnie elektroniki. Traktują jak zło wcielone, pewnie dlatego że jej zwyczajnie nie rozumieją. Czarna magia. Ja mam akurat odwrotnie. Uwielbiam poznawać nowe rzeczy, jestem gadżeciarem, ale szanuję zdanie innych analogowych wyznawców wiary. Chociaż jak mi próbują wciskać kit że stare zawsze lepsze, to już mniej mi do śmiechu.

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...