Karol1977 Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) Bo mialem też. Mialem też Honde varadero oraz Hondę nx650 dominator muszę pomyśleć czy mialem coś jeszcze:) Mialem już nie kupować i zostać przy sportowym samochodzie ale przez pandemiie znowu mnie kusi.. Edytowane 14 Lutego 2021 przez Karol1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Jeszcze w podobnym stylu jest Honda CX 500. Mi się ładnej nie udało znaleźć, może będziesz miał więcej szczęścia 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Godzinę temu, Karol1977 napisał: Bo mialem też. Mialem też Honde varadero oraz Hondę nx650 dominator muszę pomyśleć czy mialem coś jeszcze:) Mialem już nie kupować i zostać przy sportowym samochodzie ale przez pandemiie znowu mnie kusi.. Szukaj czegoś nowszego, świeższego. Mniejsze prawdopodobieństwo wdepniecia na minę. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Nie zgodze sie. Czym mlodsze motocykle tym wiecej elektroniki, a stara elektronika to dopiero moze byc problem. Niestety znalezeinie czegos dobrego z motocykli musi glownie polegac na jezdzeniu i szukaniu, chyba ze namowisz sprzedajacego na zrobienie filmu z tego jak motocykl zapala, pracuje i jezdzi co tez w 100% moze nie odpowiadac rzeczywistosci. Ja i moi znajomi jezdzimy na motocyklach 50 letnich, wiec jest to przyklad ze tez sie da. Osobiscie pare lat temu kupilem mala cegle z 92r ( K75S ) i moglem stwierdzic ze jest to bardzo dobry motocykla zarowno w miescie jak i na trasie jezezli kupisz go w dobrym sranie, tzn jesli ktos o niego dbal. Cena tez byla niska bo te motocykle nie maja nimbu uznanych klasykow jak boksery, a 300 tys km to nie jest dla nich problem. W razie jakiegos problemu czesci sa blisko.dostepne. Moze tym sie tez zainteresuj? Co do cafe racerow robionych z malych, starych japoncow to czest jest to tylko wyglad, a stan mechaniczny pozostawia duzo do zyczenia, no i to male silniki na ktorych raczej nie polatasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Adam w czym się różni elektronika w motocyklu lat 90'tych i 80'tych oprócz tego że że ta druga jest dekadę starsza? Elektronika to tylko cząstka całości. Cała reszta jak choćby elementy gumowe, wszelakie uszczelnienia, przewody, izolacja z wiekiem ulegają destrukcji nie mówiąc o korozji. To wszystko generuje koszty i problemy. Takie moje zdanie a trochę tych motocykli przewalilem nowych i starych. To co piszesz może mieć uzasadnienie w oldtimerach z lat 50-60 gdzie elektroniki nie ma, jest prosta wiązką elektryczna i tyle. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Zaczyna się 😆 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol1977 Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Moja honda sf750 z 93 to był stan igła i była sprowadzona z Niemiec kupiona u lokalnego handarze inazuma byla z 98 i to samo może pytanie czy taki Radian z 89 na którego mam chrapkę też bedzie trzymał fason ale to jak ze wszystkich jak ktoś dbał tak jest jesli ktoś jeździł tylko latem garażow itp to zupelnie inaczej niz ten używany dzien w dzień w doszczu itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Do radiana nie ma części. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Nie ma się co kopać czy licytować dekadami. Jeśli ktoś się decyduje na jakikolwiek wynalazek, starszy czy młodszy, musi liczyć się z problemami, tym bardziej, jeśli kupuje takie moto do jazdy, a nie do kolekcji. Bo potem zamiast jezdzić, biega cały sezon za częściami. Napaleńcom proponuję przed zakupem przeszukać neta i obczaić podaż używanych części do wymarzonego modelu, kupionego często za okazyjną cenę (z czegoś ona wynika). To z reguły studzi emocje, przynajmniej u tych rozsądniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol1977 Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 4 minuty temu, Karol1977 napisał: To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny Masz jeszcze piękną SR400 na kopniaku. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 6 minut temu, Karol1977 napisał: To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny Ty gabaryty masz chyba niemałe, o ile dobrze doczytałem, więc nie patrz, co miałeś, tylko kup bigbajka, bo będziesz wyglądał jak na kundlu. Kumpel chyba chce pogonić gsx1100g, znam moto, kupił go od mojego syna, ja też na nim trochę kaemów nakręciłem. Ale uprzedzam, dostęp do części też dupy nie rwie, choć dużo podchodzi z bandziora. Moto stoi niedaleko mnie. Jest sprawne i jeżdżące, moneta też powinna być dobra. Sprzęt wymagający, ale nowicjuszem chyba nie jesteś 🙂 I klasycznie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 4 hours ago, Tommo said: Adam w czym się różni elektronika w motocyklu lat 90'tych i 80'tych oprócz tego że że ta druga jest dekadę starsza? Elektronika to tylko cząstka całości. Cała reszta jak choćby elementy gumowe, wszelakie uszczelnienia, przewody, izolacja z wiekiem ulegają destrukcji nie mówiąc o korozji. To wszystko generuje koszty i problemy. Takie moje zdanie a trochę tych motocykli przewalilem nowych i starych. To co piszesz może mieć uzasadnienie w oldtimerach z lat 50-60 gdzie elektroniki nie ma, jest prosta wiązką elektryczna i tyle. No dlatego napisalem o BMW, do ktorych wszystkie czesci sa na wyciagniecie reki. Duzo gorzej ze stara Japonia, gdzie wiele rzeczy jest niedostepnych a wiele trzeba z Japonii sprowadzac. Najstarsza japonia to tez lata 60 te i tez da sie nia dzisiaj jezdzic. Motocykle z lat 80 tych nie wszystkie mialy elektronike, Suzuki GS o ktorych pisalem wczesnie jej nie mialy. BMW tak, ale wszystko jest do dostania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 13 godzin temu, Karol1977 napisał: To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny CB500 to taka hulajnoga dla wszystkich. Popatrz na CB650 ( 🙂 ) jak odrobiony to nie do zajechania, a i wygląd zacny, o, paczpan (lakier nieoryginalny, ale reszta owszem) https://drive.google.com/file/d/10irYw3YZY-h1G5rpL0IP2ZlGbG5cK_ty/view?usp=sharing Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol1977 Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Teraz czytając ile może być problemów ze starym zacząłem rozważać bandytę 600 2002-2004 lub Honde cbf600n lub powrót do inazumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.