Skocz do zawartości

Zakup klasyka kawasaki honda lub Yamaha [ogłoszenia]


Rekomendowane odpowiedzi

Musisz się oswoić z faktem że 30-40'to letni motocykl za 5-7 tyś. musi przedstawiać stan adekwatny do faktów. Jeśli porządnie odremontowany klasyk kosztuje 3-4 razy więcej to o czymś to świadczy. Często ludzie jednak łudzą się że znajdą perełkę za grosze co kończy się rozczarowaniem.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak rozumiem ale z drugiej strony bazuje na ostatnich zakupach , cb750 kupiłem w bdb stanie to samo inazume czy shadow 600 , motocykle były z przedziału 6-7 tys zł i  były zadbane wiec albo mi się udawało albo można coś trafić. chyba że schodzenie poniżej 1990 roku jest juz ryzykowne ze względu na wiek  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta XBR z Inowrocławia co podrzuciłeś to stoi na OLX już bardzo bardzo długo. Wcześniej była za 5000 lub 5200 zł. Ten sam handlarzyk ma też jeszcze jedną XBR, która wisi w ogłoszeniu już chyba z 10 miesięcy.
U tego samego sprzedawcy jest też dość ciekawy motocykl, który miałem jechać oglądać bo jeśli faktycznie taki dobry stan to warto: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gr-650-x-tempter-piekny-klasyk-niemcy-szprychy-48-500-sr-cb-xbr-ID6DkAS1.html?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Qadrat napisał:

Ta XBR z Inowrocławia co podrzuciłeś to stoi na OLX już bardzo bardzo długo. Wcześniej była za 5000 lub 5200 zł. Ten sam handlarzyk ma też jeszcze jedną XBR, która wisi w ogłoszeniu już chyba z 10 miesięcy.
U tego samego sprzedawcy jest też dość ciekawy motocykl, który miałem jechać oglądać bo jeśli faktycznie taki dobry stan to warto: https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gr-650-x-tempter-piekny-klasyk-niemcy-szprychy-48-500-sr-cb-xbr-ID6DkAS1.html?

witam tez zwróciłem uwagę już wcześniej na tego gr650 i też to mój styl   tylko żeby to znowu nie był opis stan z handlarskim podejściem

Ato że stoją na ogłoszeniach to może wynikać z konica  sezonu od wrzesnia , pandemii itp 

Idąc dalej może muszę  odrzucić wszystkich handlarzy i przyjąć tylko motocykle które są np w pl i jeżdżą u nas z 2 lata wtedy można założyć że ktoś coś robił i zadbał o niego a nie odpicował do ogłoszenia

Ten np stoi w promieniu 80km odemnie z opisu wynika że już dużo w nim porobione . https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xj-650-maxim-CID5-IDEwH0r.html#c5c4ba5abf

 

Edytowane przez Karol1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jonaszko napisał:

Podobnie jest z króćcami czy membranami do niektórych modeli. Potrafią sporo kosztować.
 

Ja bym nawet rzekł, że nie "sporo kosztować" ale pewnych części po prostu już się nie da kupić. Zarówno w ASO jak i używane. Takie uroki starej japonii. Do mojej 30 letniej Hondy chyba z pół roku szukałem gum trzymających tylne kierunkowskazy. Nowych nie ma, jak się pojawiały używki to przeważnie z defektami. Króćce airboxa sprowadzałem z Japonii, u nas w kraju ASO nie dało rady załatwić. Uszczelniacze dyfra też płynęły do mnie z Azji, prawie 3 tygodnie czekania i cena też konkretna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jonaszko napisał:

To już Ty musisz sobie odpowiedzieć. Ja, jeżeli czegoś szukam, to nie zastanawiam się czy jechać 10 bliżej, czy kupić tam gdzie taniej. Jadę, oglądam i dopiero wtedy podejmuje decyzję. Ty, jak z tego widzę, chcesz coś kupić i tak naprawdę nie wiesz co? Jezel8 jedynym wyznacznikiem jest kada, to sobie odpuść. Dozbieraj więcej i dopiero kupuj. Usiąć , przymierza się czy ci pasuje pozycja, ergonomia.

 

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Moim zdaniem masz mylny osad podalem kilka modeli które mi się podobają i np wspomnianego radia są dwie sztuki na sprzedaż oba w tym samym przedziale to samo xj600 czy xbr500. Ww modeli nie ma po 8-9 tys a ja nie upieram się na kupienie ich za pół ceny. Więc mowienie ze wyznacznikiem jest dla mnie tylko cena jest bledne. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Karol1977 napisał:

Moim zdaniem masz mylny osad podalem kilka modeli które mi się podobają i np wspomnianego radia są dwie sztuki na sprzedaż oba w tym samym przedziale to samo xj600 czy xbr500. Ww modeli nie ma po 8-9 tys a ja nie upieram się na kupienie ich za pół ceny. Więc mowienie ze wyznacznikiem jest dla mnie tylko cena jest bledne. 

 

Wez jeszcze pod uwagę, czy będziesz w stanie zrobić samodzielnie obsługę, a przy wyborze kieruj się też dostępem do części, o czym już napisano. Choć w zasadzie do wszystkich podanych przez Ciebie modeli zdobycie pewnych części będzie swojego rodzaju misją, z wyjątkiem virażki, Warsztaty motocyklowe niezbyt chętnie biorą wynalazki do naprawy, właśnie ze względu na części zamienne, bo potem moto stoi rozebrane, a klient rozpaczliwie przeszukuje internet. I wiem, co piszę, bo jestem z branży. Teoretycznie klasyki powinny być w rękach pasjonatów, więc nie powinny nosić śladów druciarstwa, lecz rzeczywistość bywa zgoła inna. I doprowadzenie do przyzwoitego stanu czy sensowne poskładanie do kupy bywa prawdziwym dramatem, i dla mechanika, i dla właściciela. Więc możesz usłyszeć na starcie:"Paaaanie, ja mam co robić, nie będę się grzebał w gównie".

Jesteś z Poznania, jak chcesz, to Ci pomogę, np. z oceną stanu technicznego przed zakupem. Warunek-moto, póki zimno, musi stać w przyzwoitej odleglości ode mnie lub wylądować na warsztacie, jak będzie cieplej, mogę parę kaemów zrobić swoim moto, bo czasami latam rekreacyjne bez celu po województwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, grizzli napisał:

Wez jeszcze pod uwagę, czy będziesz w stanie zrobić samodzielnie obsługę, a przy wyborze kieruj się też dostępem do części, o czym już napisano. Choć w zasadzie do wszystkich podanych przez Ciebie modeli zdobycie pewnych części będzie swojego rodzaju misją, z wyjątkiem virażki, Warsztaty motocyklowe niezbyt chętnie biorą wynalazki do naprawy, właśnie ze względu na części zamienne, bo potem moto stoi rozebrane, a klient rozpaczliwie przeszukuje internet. I wiem, co piszę, bo jestem z branży. Teoretycznie klasyki powinny być w rękach pasjonatów, więc nie powinny nosić śladów druciarstwa, lecz rzeczywistość bywa zgoła inna. I doprowadzenie do przyzwoitego stanu czy sensowne poskładanie do kupy bywa prawdziwym dramatem, i dla mechanika, i dla właściciela. Więc możesz usłyszeć na starcie:"Paaaanie, ja mam co robić, nie będę się grzebał w gównie".

Jesteś z Poznania, jak chcesz, to Ci pomogę, np. z oceną stanu technicznego przed zakupem. Warunek-moto, póki zimno, musi stać w przyzwoitej odleglości ode mnie lub wylądować na warsztacie, jak będzie cieplej, mogę parę kaemów zrobić swoim moto, bo czasami latam rekreacyjne bez celu po województwie.

Dzięki za ofertę pomocy właśnie dla tego założyłem ten topik żeby wyeliminować problematyczne modele. Teraz zastanawiam się jednak czy nie szukać czegoś choćby z lat 90 ( 93-98) zawsze to 20klku letnie a nie 35 letnie moto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko - co nie pasowało w sevenfifty/inazumie?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej rozumiem. po prostu przy pewnych założeniach (budżet w okolicach przedstawionych przez Ciebie propozycji, mało kłopotliwa eksploatacja) ciężko o alternatywę 😉

 

 

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, konrad1f napisał:

jak najbardziej rozumiem. po prostu przy pewnych założeniach (budżet w okolicach przedstawionych przez Ciebie propozycji, mało kłopotliwa eksploatacja) ciężko o alternatywę 😉

 

 

Niby jest tego dużo , nowych których nie chce , najwięcej plastikowych , dużo cb500 i podobny czy hornetów i bandziora, do tego jak odrzucam Hondę SF, Inazumę, Zephyra to zostaje mały wybór z klasycznego wyglądu i tu nawet nie widzę nic podnosząc budżet i to co mi wpada w oko to roczniki w sumie 82-88 który może być problematyczny. To co miałem  było naprawdę w idealnym stanie piękne chromy pierwszy lakier i tak jak chciałem sprzedać to nigdy długo mi to nie zajmowało do tego prawie z zerową stratą porównując zakup do sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w większym budżecie parę neoklasyków/ujm jest: gsx1400, xjr1200/1300, cb1300, cb1100, w650, w800, bonneville, sportster, r850/1100r

 

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...