kumpel kalamitki Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Natomiast z silnikiem F850GS produkowanym w chińskiej fabryce Loncin walczą o pierwszą pozycję.Czytałem gdzieś, że to KYMCO im robi silniki jak i dla kilku innych wielkich uznanych np dla Kawasaki.Nowy F850GS bardzo, bardzo fajnie się zapowiadający motek, jeździł bym :) Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekw1 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Takie coś napisałem w maju zeszłego roku.Co do 850 to mogę napisać następujące rzeczy:-całkiem nieźle brzmi silnik, niektórzy powiedzieliby że wręcz rewelacyjnie-testówka wyposażona była w tablet i minęło trochę czasu aby się z nim zapoznać, podobnie jak z obsługą gear shift pro- na wyposażeniu cztery mapy zapłonu zaczynałem od road , zmieniłem na dynamic-obsługa zmiany biegów, wbijanie ich w górę to nie dla mnie bo wymaga, przynajmniej tak usłyszałem po jeździe, cały czas dawania w gaz aby był efekt, a ja raczej spokojny jestem i na nowym motocyklu ciężko mi było traktować go brutalnie. Co innego zmiana w dół bo nawyki hamowania silnikiem mam ze swojego, ta funkcja działa świetnie.- motocykl jedzie bardzo dobrze ale z moim stylem jazdy przy 90 kończy się przyjemność, motocykl praktycznie nie ma owiewki. Gdy startowałem miał niecałe 160 km na liczniku skończyliśmy na około 370. Jazda po okolicznych górkach. Mogę napisać tak że gdybym się sklonował i jechalibyśmy razem na moim obecnym i 850, to na zakrętach zostawiłbym 850 z tyłu. Motocykl wymaga więcej siły aby go wprowadzić w zakręt niż mojego staruszka, a z nowymi oponami Scorpion trail 2 mój zyskał jeszcze więcej ochoty do jazdy w zakrętach(opona jest rewelacyjna w porównaniu z nextem). Oczywiście gorsze osiągi 850 składam na karb tego dużego kółka z przodu. Motocykl na dziurach nie prowadzi się też tak stabilnie jak mój, chociaż tragedii nie ma. - ostatni odcinek to S1 i szybka jazda, nie próbowałem więcej niż 150 bo głowa cierpi i trzeba ją mocno trzymać, ale motocykl jedzie jak po sznurku i bez żadnych wibracji. Przy zasięgu 8 km zatankowałem zaledwie coś poniżej 12 litrów i po sprawdzeniu okazało się że zbiornik ma zaledwie 15 litrów. Za chwilę pewnie pojawi się wersja ADV która zlikwiduje niektóre niedoskonałości, miejmy nadzieję że nie powiększy się lista niedoróbek. Motocykl raczej dla osób z parciem na manetkę gazu nie takich dorożkarzy jak moja osoba. Wracając swoim do domu po serwisie z oryginalnym katalizatorem poczułem że ponownie mam nowy stary motocykl z lepszym dołem i lepszym dźwiękiem, wydaje mi się że silnik pracuje równiej, a opony po zmianie tych slicków po prostu bajka, motocykl sam rwie się do zakręcania. Wszystko było na swoim miejscu ergonomia super. W 850 zdarzyło mi się zatrąbić zamiast zasygnalizować zmianę kierunku a włączenie grzanych manetek, przycisk po prawej stronie, najwygodniej było mi włączyć lewą ręką , bo palcami prawej nijak nie mogłem tam sięgnąć, choć może to tylko kwestia techniki. Gdybym mimo wszystko się zdecydował na taki motocykl to bez systemu bezkluczykowego, bez ESA, sam tablet mimo że bardzo czytelny też jak dla mnie chyba zbyt duży wydatek. Opony bezdętkowe na kołach szprychowych chyba są w standardzie.To chyba wszystko, jeszcze jedno motocykl jest wysoki, kanapa było komfortowa, nie wiem jak by się zachowywał w jeździe z pasażerem Tymczasem na zachodzie bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Na ten sezon też zmieniłem fabryczne Michelin Anakee 3 na Pirelii Scorpion Trail 2, różnica na plus bardzo zauważalna.marekw1 gratuluję przebiegu :lalag: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Czytałem gdzieś, że to KYMCO im robi silniki jak i dla kilku innych wielkich uznanych np dla Kawasaki.Nowy F850GS bardzo, bardzo fajnie się zapowiadający motek, jeździł bym :)https://pl.wikipedia.org/wiki/Kymco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 https://pl.wikipedia.org/wiki/KymcoNie wszystkie informacje o tej firmie są na tej stronie. Kymco robi nawet duży skuter dla Kawasaki.Tu jest więcej:https://en.wikipedia.org/wiki/Kymco https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/kawasaki/kawasaki-j300-first-uk-road-test-review Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Producentem napędów skuterów C600 i C650 jest Kymco. Natomiast silniki do F850/F750 produkuje fabryka Loncin w Chinach. Loncin również produkuje całe pojazdy pod marką BMW, a dokładnie skutery BMW C400X.http://www.loncin.com/aspx/english/newshow.aspx?classid=9&id=2131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Dlatego jak BMW to tylko bokser. Przynajmniej coś z historią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Nooo, historia ciekawa... ;)A tak przy okazji superzajebistości BMW i wyższości nad innymi markami, to dzisiaj gadałem z kumplem. Jego były NC700 dobił do 170k i lata jak wściekły na trasie Polska-Hiszpania. :) Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Ta historia jest znacznie "bogatsza" niż to co widać na obrazku. Praca niewolnicza, przejmowanie majątku na terenach okupowanych, egzekucje w zakładach, No ja raczej podziękuję, pomimo że do sprzętu nie mam większych zastrzeżeń. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Geni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Oj, to sporo przedmiotów/rzeczy, lekarstw itp. z których pewnie korzystacie musielibyście odstawić, jakbyście się wgłębili w historię niemieckich technologii z tamtego okresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Jeśli o mnie chodzi to sobie żartowałem ale faktem jest, że historia może mieć wpływ na wybór towaru. Jest jakaś statystyka? :laugh: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Ta historia jest znacznie "bogatsza" niż to co widać na obrazku. Praca niewolnicza, przejmowanie majątku na terenach okupowanych, egzekucje w zakładach, No ja raczej podziękuję, pomimo że do sprzętu nie mam większych zastrzeżeń.To ja bym na Twoim miejscu zerwa z Ducati, nie dość, że robią ją w kraju w którym narodził się faszyzm i produkowała ta firma na potrzeby armii ( https://ultimatemotorcycling.com/2009/12/21/ducati_wwii_history/ ), to na dodatek jej właścicielem jest niemiecka firma Audi, dawniej znana jako Auto Union, która też ma brud za paznokciami z czasów wojny. https://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union Oj, to sporo przedmiotów/rzeczy, lekarstw itp. z których pewnie korzystacie musielibyście odstawić, jakbyście się wgłębili w historię niemieckich technologii z tamtego okresu. Wielu z was musiało by iść w Polsce na bezrobocie, gdyby się tokiem myślenia kolegów z postów powyżej kierowało :) Zresztą ja sam też :) A tak przy okazji superzajebistości BMW i wyższości nad innymi markami,Dla mnie jest to lepszy sprzęt niż ten, który oferuje konkurencja w tej klasie, dla innych nie musi.Nie lubię tylko jak ci co nie jeżdżą, nie użytkują GSa, wypowiadają się na temat tego motocykla, zazwyczaj negatywnie. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Janusz, mi to zasadniczo wisi czy ktoś wybiera BMW, Hondę czy Kymco, jego piłka, sprzęt jak sprzęt. Tyle że BMW, przynajmniej w Polsce, ma specyficznych klientów a to odbija się na samej marce. Oczywiście można na to odpowiedzieć że stereotypy i tak dalej ale sam osobiście mógłbym opisać kilka sytuacji, które tylko potwierdzają, że w/w znikąd się nie biorą. :) Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Nie stresuj się Januszm. Tu nie chodzi o jakieś wielkie uprzedzenia, ale z drugiej strony dlaczego nie pamiętać o historii. Niech sobie każdy kupuje co lubi. Na szczęście obowiązku lubienia BMW nie ma, więc ja lubić ich szczególnie nie muszę. A to, że pamiętam, że po upadku powstania moja osobista babcia z siostrą dorabiały szanownych biznesmenów zza zachodniej granicy przywożąc w ramach "wynagrodzenia" gruźlicę, to moja sprawa. Co do Ducati, to o ile wiem właściciele tej firmy nie korzystali z niewolniczej pracy pracowników przymusowych przywiezionych z Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Co do Ducati, to o ile wiem właściciele tej firmy nie korzystali z niewolniczej pracy pracowników przymusowych przywiezionych z Polski. Może tamtejsi właściciele Ducati nie korzystali ale obecni już tak :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.