Skocz do zawartości

omcia (Opel Omega)


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.11.2019 o 14:31, Tommo napisał:

A byłeś tak blisko szczęścia ehhh....(oglądamy całość)

 

Niezły pomysł ktoś miał. Ponoć w Koninie jeszcze większą fantazję mieli organizatorzy zlotu "szybkich, pięknych i wściekłych", którzy zaprosili policję, aby wydarzeniu podnięść rangę. Policja zaproszenie przyjęła, przyjechała w kilkanaście fur, i zrobiła rzeznię. Zapewne z wdzięczności. 40 mandatów, 5 zabranych dowodów i 2 prawa jazdy.

Ciekawe, czy na następne spotkanie też ich zaproszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

killer to jest dobre mnie wku**ia tylko ta szeroka stal , duży alus i git

https://www.olx.pl/oferta/omega-2-0-8v-turbo-200km-300nm-CID5-IDB3NAx.html#a91e94ce2d

8v wystroić na 200 kuca to trza skill

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, michoa napisał:

killer to jest dobre mnie wku**ia tylko ta szeroka stal , duży alus i git 

Moim zdaniem te felgi na tym aucie wyglądają jak kombinerki na maciorze

20 minut temu, michoa napisał:

8v wystroić na 200 kuca to trza skill

Żeby się bawić w  takie coś z tym silnikiem to trzeba mieć nieźle zryty beret

Ktoś tam wpakował worek kasy w turbiny kolektory i milion innych potrzebnych części  i osiągnął efekt gorszy niż by kupił serie z 3.0  czy 3.2 a dziwi się że tego wynalazku nikt nie chce kupić za 7000

Gdyby miało mi się aż tak bardzo nudzić i mieć tyle zbędnych $$$ to zrobiłbym taką zabawkę z 3.2  i uzyskałbym około 350 KM  z normalnego fajnego V6 a nie jakaś pierdziawka z R4 2.0

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kiler napisał:

Żeby się bawić w  takie coś z tym silnikiem to trzeba mieć nieźle zryty beret

Ktoś tam wpakował worek kasy w turbiny kolektory i milion innych potrzebnych części  i osiągnął efekt gorszy niż by kupił serie z 3.0  czy 3.2 a dziwi się że tego wynalazku nikt nie chce kupić za 7000

Gdyby miało mi się aż tak bardzo nudzić i mieć tyle zbędnych $$$ to zrobiłbym taką zabawkę z 3.2  i uzyskałbym około 350 KM  z normalnego fajnego V6 a nie jakaś pierdziawka z R4 2.0 

veto

te oplowskie v-ki są dramatycznie hu*owe , potencjał tuningowy mają ale dopiero trzeba wpierdolić worek kasy , zacząć trzeba od porządnego remontu , modów miski olejowej i odmy a dopiero zaczynasz się bawić w turbo

pod maską jest ku**ewsko ciasno a i innaczej kosztuje 300 kuca a innaczej 200 , turbienie R4 a v6 to jak do wyra z brzydką desperatką a dobrą suka z hajsem , inne światy

pewnie że ruskie mają w calibrach turbione 3.0 czy 3.2 i upierdalają to boczurami ( calibry RWD ) i to żyje ale to jest morze roboty i naprawdę gruba flota , w stocku 2.0 czy 2.2 ciężka zaj**ać nawet jakimś ostrym gangbangiem na leśnym parkingu a v6 ? moja się 7 razy obróciła i panewka zaczęła grać.......

 

a R4 jest bulletproof nawet to 8v co jest kolizyjne i gorsze od c20ne , kumpel turbi 2.2 w omedze , i powiedział że v-ki nie kupi z tego względu co ja piszę.......

do 2.0 16v ludzie w astrach i vectrach kładą turba od schaba z lotu bez remontu pieca i to jakiś czas chodzi a jak się wysra to swap z elektryką i skrzynią od FWD kosztuje 400 zł ?  V6 to leżak na palecie za 500-600 zł to super okazja a coś żeby odpalić i się karnąc to tysiak to mało , lepiej całą omegę kupić 😄

przekładka pieca ? w 2.0 jest miejsca pod maską jak w polonezie , bez kanału silnik wyjmiesz , skrzynię odkręcisz na leżącym w komorze piecu , w v6 jest dramat z miejscem ...

ja wolałbym r4 turbo niż moje v6 -raz że ciężko to zakatować a nawet jak to groszowy koszt serwisu , bierzesz 2.0 16v z przydrożnego rowu , wyrzucasz żaby z dolotu i smażysz kolejne pół roku pod liceum , a v6 to najpierw na stół pasowałoby i to za co uturbisz R4 w*ebać w porządny remont i mody , w sumie za ten sam $ masz tą samą moc ? a frajda z gwizdu i blow offa nie do przecenienia 😄 i jaki szacun u maniurek na illegal night jak otwierasz maskę 😄

 

za 7 to od biedy kupisz stocka v6 w manualu w sensownym stanie więc to nie jest kosmiczny hajs ....

25 minut temu, kiler napisał:

Moim zdaniem te felgi na tym aucie wyglądają jak kombinerki na maciorze

dla mnie też mimo że jaram się driftem , chamsko szerokie stale są rakiem , ale niestety są modne 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz - tam człowiek pisze że ma nowe panewki , korbowody i wiele innych części w silniku . Więc tego RACZEJ nie wymieniał na samochodzie tylko po prostu wytargał silnik i robił wszystko na stole . A jak już rozkręcasz silnik i robisz taki projekt to ogromnej różnicy nie zrobi ci  czy rozkręcasz V6 Czy R4

tak samo jak tego silnika w razie W nie zastąpisz tak sobie znalezionym w rowie z żabami 

A że ciasno ??

Cóż , zawsze powinno być ciasno - wtedy jest lepsza zabawa 😄 i niekoniecznie mam tu na myśli miejsce pod maską 😎

ja bym tego nie kupił bo w razie jakiejkolwiek awarii musiałbyś dzwonić do człowieka od jakiego samochodu ma np uszczelkę pod kolektorem ssacym a od jakiego filtr powietrza

Ale fakt - my trochę inaczej myślimy o samochodach . Ja patrze na samochód jako na duży , szybki , wygodny "dupowóz" a ty jak na "głównie driftowóz" i inaczej patrzysz też na trwałość różnych elementów

22 minuty temu, michoa napisał:

chamsko szerokie stale są rakiem , ale niestety są modne

to że coś jest modne wcale nie musi mi sie od razu podobać

teraz sa modne rurki i boczne fryzurki na żel 😀 Chcesz tak wyglądać ?? 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kiler napisał:

A jak już rozkręcasz silnik i robisz taki projekt to ogromnej różnicy nie zrobi ci  czy rozkręcasz V6 Czy R4 

rozbierałem na złom v6 po panewie i x20xev ( 2.0 16v R4 ) z vectry z pękniętą głowicą , pisząc takie rzeczy nie wiesz co mówisz 😄  i w kosztach i w stopniu skomplikowania pieca jest taka różnica jak między waleniem konia w śmierdzącym kiblu pod pamięciówkę bo ani gazetki ani filmu  a dobrym seksem z 2 aktorkami porno w dżakuzi z pływającym stolikiem z wódą i koksem 😄 nawet sam rozrząd poskładać w 2.0 16v a v6 , w v6 masakra żadnych znaków , milion kół napinaczy w R4 pestka........

 

13 godzin temu, kiler napisał:

Cóż , zawsze powinno być ciasno - wtedy jest lepsza zabawa 😄 i niekoniecznie mam tu na myśli miejsce pod maską

dlatego ja mam pierdoloneza na daily -wygląda jak gówno , jedzie też ale otwierasz maskę i spokojnie wódy na duży wieczór kawalerski możesz tam zapakować , jeszcze miejsca na seks przy zamkniętej masce jest , nawet poduchy silnika odkręcisz od góry

w omce v6 od miesiąca nie mogę odmy wymienić , jest pod szybą prawie , to że trzeba całe podszybie łącznie z silnikiem wycieraczek i wycieraczkami wywalić to proste ale jeszcze 2 miliony kabli i kilometr węży , i klucze przetoczyć bo E ( oplowska gwiazdka ) z żadnego zestawu się nie wcisnąć i kupić jedną płasko oczkową E o ile taka istnieje 😄

13 godzin temu, kiler napisał:

Ale fakt - my trochę inaczej myślimy o samochodach . Ja patrze na samochód jako na duży , szybki , wygodny "dupowóz" a ty jak na "głównie driftowóz" i inaczej patrzysz też na trwałość różnych elementów

to fakt 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, michoa napisał:

różnica jak między waleniem konia w śmierdzącym kiblu pod pamięciówkę bo ani gazetki ani filmu  a dobrym seksem z 2 aktorkami porno w dżakuzi z pływającym stolikiem z wódą i koksem

ale wytrysk na końcu ten sam 🤣

 

7 minut temu, michoa napisał:

w omce v6 od miesiąca nie mogę odmy wymienić , jest pod szybą prawie , to że trzeba całe podszybie łącznie z silnikiem wycieraczek i wycieraczkami wywalić to proste ale jeszcze 2 miliony kabli i kilometr węży , i klucze przetoczyć bo E ( oplowska gwiazdka ) z żadnego zestawu się nie wcisnąć i kupić jedną płasko oczkową E o ile taka istnieje

spróbuj wymienić termostat w V6 🧐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micho bierz tego złoma. Pasujecie do siebie idealnie 🤣

Swego czasu uturbiłem Lanosa 1.5 16V.  Nie był to mega projekt ale działał to fajnie. Turbo KKK K03, intercooler z Iveco, kolektor seryjny przerobiłem, wtryski z Nubiry 2.0 i SMT6. 160 KM i 240 Nm. A i denka lekko stoczyłem co by stopień sprężania obniżyć. Fajny taki niepozorny sleeper był.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Tommo napisał:

Swego czasu uturbiłem Lanosa 1.5 16V.  Nie był to mega projekt ale działał to fajnie. Turbo KKK K03, intercooler z Iveco, kolektor seryjny przerobiłem, wtryski z Nubiry 2.0 i SMT6. 160 KM i 240 Nm. A i denka lekko stoczyłem co by stopień sprężania obniżyć. Fajny taki niepozorny sleeper był.

a potem ci się zacięła płytka z pirackimi need for speedami i nie udało się wygrać wyścigu ? też tak ostatnio miałem jak wkładałem turbo do rx8 ....

 

10 godzin temu, kiler napisał:

spróbuj wymienić termostat w V6

tam cokolwiek wymienić jest na max hu*owe , dlatego stwierdziłem że to jest fajne auto na weekendową zabawkę i lans ale za drogie i za trudne dla mnie na daily , jak omega na daily to r4  aczkolwiek problem jest taki że bardziej leży mi poflit niż przedlift a w polifcie rzadko jest 2.0 częsciej 2.2 który praktycznie nie jest mocniejszy a słynie z przebojów z elektryką i ma dużo bardziej zjebaną opinię niż 2.0........może ze 2 razy w życiu widziałem w polificie 2.0 ? raz widziałem 2.0 8v ale bez przesadyzmu za osiągami poloneza nie tęsknie a między 8v a 16 jest przepaść 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kiler napisał:

bo 2.0 szły chyba tylko przez coś około roku w polifcie a później zastąpili je 2.2 . Co do 8V to nie wiem , nigdy nie miałem

ja używałem w przedlificie kombi

o ile c20ne z A ( 2.0 8v) jest mułem dramatycznym i zastanawiasz się gdzie jest te 115KM które deklaruje producent ( aczkolwiek w lżejszym FWd typu calibra to coś tam jedzie ) tak x20se z omgegi B nie dosyć że nie jedzie to jeszcze ma kolizyjny rozrząd przy tej samej mocy i wcale nie jest szałowo bezawaryjne , zresztą rynek najlepiej to zweryfikował -kup dzisiaj omegę z 2.0 8v 😄  no i 2.0 8v pali więcej niż v6 dając osiągi poloneza

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie zrób z oplowskiego 8v które ma w stocku 115 , 200 to pogadamy 😄 w chałupniczych warunkach a nie w laboratoriach jak subaru 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...