Skocz do zawartości

Nowy ZIŁ za 23 tys


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/zil-130-wojsko-711-km-1985-rok-18900zl-netto-i6734768069.html

Praktycznie nowy ZIŁ za 23 tys? Dlaczego te auta mają taką cene?

Czy warto było by kupić takie cudo i zapomnieć o nim na 30 lat?

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zil-130-wojsko-711-km-1985-rok-18900zl-netto-i6734768069.html

Praktycznie nowy ZIŁ za 23 tys? Dlaczego te auta mają taką cene?

 

Czy warto było by kupić takie cudo i zapomnieć o nim na 30 lat?

warte tyle ile waży,

to nie ma wartości historycznej, przyjemność z jazdy - bez komentarza, użyteczność też żadna.

Moim zdaniem huta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wyżej napisał Tommo - Kraz lub Ural. Kraz większy ale niestety diesel. Od Ziła wolałbym jeszcze Gaza 66 - też są niedrogie. Jak z budą łączności to fajny na kampera. Motor v8 w benzynie też gites :)

 

 

hehhe - tak przeglądam informację na temat ziła - też v8 w benie :)

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To są ciekawe pojazdy.

 

kraz to w zasadzie nic poza ogromnym laciem i fajnym wyglądem ciekawego nie ma -CPK to standard w militarnych rupieciach w zasadzie , chyba że chodzi o takiego z foty co można zrobić cabrio i przednia szyba się otwiera :D ale fakt zajebiste auto w trudny teren , masakrycznie ciężkie do zajebania tylko trzeba uważać bo nie ma blokad mostów w ogóle ( ruskie wyszli z założenia że z prześwitem że może robić za garaż dla malucha nie wpadnie na tyle żeby nie wygramolić się a praktyka pokazuje że zdarza mu się , a lekki nie jest i potem ciężko mu pomóc )

siłe pociągową ma masakryczną , 60 ton na haku to są dane techniczne , złamać go ciężko , jest reduktor i dopinany przód , dźwięk 15 litrowego v8 jest słodki jak pijane małolatki w twoim domu w nocy , spalanie jest gorzkie bo jak jeździ w pół pusto w pół pełno po umiarkowanym offie ( czyli drzwi da się otworzyć i woda się przez nie nie wlewa ) to 40-45/100 wychodzi a ja to bak 150l robiłem w 8h na budowie wałów przeciwpowodziowych i wcale 300km tam nie przejechałem :D al fajnie się tym jeździło , kiera w lewej , piwo w prawej , zachód słońca , 30 ton tłucznia na pace od kamaza z dospawanymi nadburtami i małolaty na rowerach na wiejskiej drodze , jakby jeszcze pedał sprzęgła dało się jedną nogą wcisnąć to byłoby jak w bristolu z parówkami na pace :D to se nie vrati , teraz wyparły je wozidła volvo do któych trzeba być trzeźwym , mieć prawko( brzmi kretyńsko ale tak jest , pracodawcy do jazdy wozidłem po placu budowy wymagają C ) i układy na robotę.......

 

 

Kraz większy ale niestety diesel

 

ural od któegoś tam roku miał jamza 238 jak dobrze kojarze to samo v8 co w kamazie ....

W krazie ten silnik jest bardzo udany , ciężko go zagrzać , nie jest jakiś awaryjny , chla olej ale to w nich normalne może 200 KM z hakiem z 15l v8 to nie jest wynik rodem z Japońskiej uturbionej benzyny dla młodych gniewnych ale nadrabia niutami których ma więcej niż wszystkie stuningowane dyszle yubego razem wzięte i jakoś sobie z tą masą radzi

 

ja takim ( ten ma kiper od kraza ale bodajrze 256 czyli fabrycznej wywrotki , ja miałem od kamaza ale z grusza chodzi że wywrot tylnozsypowy )

http://trucks.phototrans.eu/14,7653,11.html

90km/h po asfalcie leciałem na jego masę i koła i tą moc to nie jest mało a pamętajcie że on ma nienormatywną szerokość i na wiejskiej drodze to dla niego jest jednokierunkowa :D

na zlocie w winowie jak zobaczył że pół paki to młode dupy to co 2 zakręt pruł bokiem , ale pedał w podłodze

 

ja proponuje naszego polskiego 266 - pługopiaskarkę zdezelowaną kupi się za 6-8 tys zł to jest cena za którą fajnie zrobionego pajero nie kupisz , od kraza jest mniejszy lżejszy nie ma v8 , ale ma blokady , CPK militarne też miały i mniej pali , gratów jest więcej do niego i są tańsze ( choćby opony )

 

a ciekawa to jest tatra 815 :D chłodzona powietrzem , wszystkie blokady a konstrukcja ramy i zawieszenia to wręcz 2 stronicowy post na inny wieczó :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad zakupem tego auta, spodobało mi się bardzo, ale niestety ktoś mnie uprzedził, nie mogłem się zdecydować i sprzedane:( . Aczkolwiek, myślałem o czymś innym niż ZIŁ teraz.

Sprzedawca ma chyba jeszcze jedną sztukę wystawioną ;)

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tatra 815 to już biały kruk i ceny lecą w górę jak oszalałe.

 

oj tommo ........

https://www.otomoto.pl/oferta/tatra-815-tatra-815-3-oska-z-waznym-przegladem-i-ubezpieczeniem-oc-ID6z5Cby.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

masz kwity , jeździ , pewnie jest igiełka jak przeciętny pasek od mirasa ale 12 tys to prawie cena złomu za to ( ona ponad 10 ton waży pusta ) więc też nie wybrzydzajmy a za 12 tys to dopiero się fajne buggy z silnikiem moto kupuje więc może dla michoa czy yeuopa są to zaporowe kwoty ale dla przeciętnego forumowicza ? twój rupieć gdzie świec się nie dało wymienić był pewnie sporo droższy....

 

za 25 masz już niezłą .....

 

to jest fajne auto chodź trudne w naprawie bo skomplikowane , niby silnik chłodzony wiatrem i odpada chłodnica pompa wody itp ale napędy , zawieszenie to prom kosmiczny przy starze czy krazie

 

i też ma zajebisty dźwięk pieca , słabszy ma skromne 15l i tylko v10 w 3 osiowej na pojedyncznym balonie był v12 19l ale ich jest bardzo mało .........

i tym się dosyć specyficznie jeździ latem cały czas ją piłujesz żeby dmuchawa wychłodziła piec , sprzęgło delikatne i nie radzi sobie z momentem ruszać trzeba szybko , manewrować na reduktorze albo na 1 a nie jak baba na parkingu gaz w podłodze i półsprzęgło bo silnik jest cholernie ciężki i wymiana sprzęgła nie jest przyjemna ani finansowo ani robota .....

 

ale jest nie do zatrzymania , konstrukcja zawiasu sprawia że praktycznie nie da jej się zawiesić , wystarczy spojrzeć jak jedzie pusta -koła jak panna nogi przed wypłatą albo na fochu, w ciężkim terenie jak ją podeprzesz za obudowę satelit to koła będą się składać dążac do kontaktu z glebą za wszelką cene , do tego 100% blokady , panie :D

 

ale huk w budzie masakryczny , stolik na pizze dzielił cię od pasażera i ciężko było za kolano złapać pasażerkę , jakieś tam drobne bolączki ją ciągle trapiły ( cięgna gazu spadały ) olej paliła ( wiatrołap tyrany tak ma zawsze ) spalanie pół pusto pół pełno ( typowy kurs wywrotki ) 40-46/100 no i to szukanie biegów w niezsynchornizowanej styranej skrzyni :D od 2:58

brakuje tylko przekleństw :D w pokrętłach są napędy i blokady

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zil-130-wojsko-711-km-1985-rok-18900zl-netto-i6734768069.html

Praktycznie nowy ZIŁ za 23 tys? Dlaczego te auta mają taką cene?

 

Czy warto było by kupić takie cudo i zapomnieć o nim na 30 lat?

Ze Ś.P. tatą kupowaliśmy tak GAZ-a 69. Najpierw wyszło że drożej, później że uszkodzony, potem że już nieaktualne, a potem legendy jak to wojsko tanio sprzedaje....

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...