Hun996 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ja bym sobie w pierwszym roku szutry odstawil. Stare Deauville są tanie, mają kufry i kardana. Też bym polecił Deauville. Roczniki 2000 zaczynają się od 7 tyś zł za "650" Tu masz klamota z Warszawy, pojedź z dziewczyną i obejrzyj.www.otomoto.pl/oferta/honda-ntv-deauville-700-ID6yR2qz.html#9db6f28ccf Co prawda to "700" i z Anglii ale sam motocykl gabarytowo oprócz owiewki jest taki sam jak "650". W silnikach jest różnica kilku KM i zasilania wtryskiem a gaźnikiem ale to akurat drobiazg. Jak przypasuje obojgu to poszukaj dobrej zadbanej "650"-tki.Dołożysz kufer centralny z oparciem i masz wygodny turystyk dla pasażerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Debil... Albo NTVa bardziej na początku do nauki jazdy i szczególnie w dwójkę to dobry pomysł. Co prawda starocie... Ale popsuć nie szkoda ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jakbyś się decydował na 650 to kolega w czeskim Cieszynie ma zadbana devilkę. Komplet kufrów. Mogę zdjęcia przysłać. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 A ja właśnie proponowałbym zacząć naukę na kupionym sprzęcie od terenu właśnie, cokolwiek tam się zdarzy, mniej boli niż asfalt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A Ja bym słuchał tylko Limo bo reszta się nie zna ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A ja właśnie proponowałbym zacząć naukę na kupionym sprzęcie od terenu właśnie, cokolwiek tam się zdarzy, mniej boli niż asfalt... tylko po co prowokować na luźnej nawierzchni wywrotki motocyklem, który nie jest przeznaczony w żaden sposób do takowej, ryzykując uszkodzenia, zamiast po prostu nauczyć się na dobrym kursie jazdy po asfalcie, a teren zostawić sobie na odpowiedniejszą maszynę? weźmy taką devilkę (moim zdaniem hondy, w tym przypadku devilka, trampek a już zwłaszcza afryka, są znacząco przepłacone w stosunku do realnej wartości): kupa plastiku, nawet osłon kufrów w zasadzie nie da się zdjąć do takiej nauki na luźnym, koszty ew. napraw absurdalneco innego, jeśli się rzeczywiście Tomczyslaw zdecyduje na jakieś turystyczne enduro, wtedy będzie to miało sens. aczkolwiek i tak faktycznie, nie widzę za bardzo początkującego motocyklisty z dużym wyprawowym bagażem i pasażerką na wyprawie po szutrach (nie mówię o dojeździe utwardzoną drogą 1km do punktu). chociaż podobno jak się bardzo chce, to wszystko można ;)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A Ja bym słuchał tylko Limo bo reszta się nie zna ;) Bo tak jest :D. V-Strom spełnia wszystkie wymagania i na upartego utrzyma te 150 na blacie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A ja się pytam czego się tak tych szutrów uczepiliście?! Człowiek napisał że chce sprzęt którym da sie podjechać kawałek gruntową drogą bez gubienia przy tym plomb z zębów, a większość mu próbuje wcisnąć crosa lub przynajmniej enduraka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No to dawaj konkretnie, jakie tu były polecane crossy albo enduraki :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No to dawaj konkretnie, jakie tu były polecane crossy albo enduraki :).A wiesz co to sarkazm? Nie chodzi o to jakie były polecane tylko o to że niemal wszyscy piszą o wyprawach po szutrach w dwie osoby, podczas gdy człowiek chce przejechać wiejską dróżką dwa km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny?Haha!!! No bardzo dziękuję za objaśnienie co to uniwersalne moto :laugh: Miałem wątpliwości i dlatego jeżdżę czym jeżdżę ale dzięki tobie już wszystko wiem :DJeśli zaś chodzi o autora wątku i jego upodobania to moto zawsze może zmienić jak nabierze doświadczenia a rzeczywistość jest taka że niezwykle rzadko pierwsze moto jest tym docelowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny?Ten motocykl jest przereklamowany. I nie do końca nadaje się do tego, co myślą o nim właściciele. To bardziej SUV i lansowóz na deptak niż rasowa terenówka.A im lepsze opony tym dalej po traktor... Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Bo tak jest :D. V-Strom spełnia wszystkie wymagania i na upartego utrzyma te 150 na blacie. No dokładnie, więc kupuj V-stroma jak pisze Limo i koniec. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Ten motocykl jest przereklamowany.I nie do końca nadaje się do tego, co myślą o nim właściciele.To bardziej SUV i lansowóz na deptak niż rasowa terenówka.A im lepsze opony tym dalej po traktor... Zuzu77 W podpisie widze RT'ka a GS'em jezdzil ? Rozumiem, ze ponad 2 miliony uzytkownikow GS'a po prostu sie myli lub niema pojecia. Pozatym jak zwykle Forum poleca moto " pod siebie " a pytajacy sam powiedzial, ze doswiadczenia NIETU ! wiec pojemnosci os 800 ccm nadaja sie jak swini siodlo :icon_mrgreen: Doswiadczenia nie nabywa sie przed kompem tylko w jezdzie. Klod dobrze napisal, trasa i heyah ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.