Dyskotekowiec Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Jak odbija kopniak to zapłon jest za wczesny, czy odwrotnie?:oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxwronki Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 w wsk 175 często odbija zapłon po prostu tak jest. ale ustawienie warto sprawdzićpozdrawiam max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Witam!Najprawdopodobniej za wczesny.Ale jeżeli zabierasz się za regulację to wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawiać 3-3,5 mmsuwu tłoka przed GMP(górny martwy punkt).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Prawda jest taka że WSK 175 lubi odbić nawet przy właściwie ustawionym zapłonie.Trzeba energicznie kopać, wtedy zmniejsza się ryzyko odbicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 zawsze ustawiałem na 3,5mm i po energicznym kopnięciu ma zapalać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 w mz też odbija czasem.to normalne pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumcajs Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ja mam zapłon ustawiony dobrze, ale i tak odbija do tego stopnia że buta zdziera :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ja mam zapłon ustawiony dobrze, ale i tak odbija do tego stopnia że buta zdziera :icon_razz:Ja kiedyś miałem to samo w WSK 175.Po kilku kopnięciach trampki na złom :wink: Tam po prostu nie ma przyspieszacza zapłonu i jest on ustawiony do wysokich obrotów.W efekcie na wolnych obrotach i przy odpalaniu jest za wczesny ale tak ma być.Z tego właśnie bierze się odbijanie kopniaka i brak ciągu na niskich obrotach.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Przenosze do mechaniki 2T, ale odpowiedz wlasciwa :biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxwronki Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Po paru latach - z praktyki można powiedzieć, że zapłon należy ustawiać tylko i wyłącznie na 3,6 mm, a szczelinę na przerywaczu na 0,25 mm. Im bardziej zużyty wał tym bardziej ustawienia płytki przerywacza przesuwają się w skrajności, wtedy odbijanie jest bardziej dokuczliwe. Kończy się to tak że nagle silnik 059, czy 060 "przeskakuje" i zaczyna pracować w drugą stronę. Należy na to b. uważać. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 o tak pojechałem kilka razy do tyłu.jeżeli zapłon jest ustawiony to kopnięcie energiczne i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.