Jump to content
kubagsx

Triumph Street Triple 765

Recommended Posts

elo! Zapytam wprost, jak wasze oceny tego motoru, wiem że podobny do większego Speeda ale napewno są jakieś różnice... Chodzi mi głównie o zachowanie motoru (osiągi, co najważniejsze spalanie - nigdzie nie moge wyczytać ile pali).

Słyszałem, że młodsze STREETy trapiło pare chorób wieku dziecięcego, to prawda? Jak ogólnie wypada kwestia jakości i awaryjności?

Pytam w imieniu kolegi, zakochanego w motorach z Hinkley.

pzdr wszystkich Triumfowców!

Edited by kubagsx

freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie miałem okazji jeszcze jeździć tym modelem więc mogę tylko wspomóc kolegę odnośnikiem do kopalni wiedzy na temat streeta: http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/

 

Tutaj obszerny temat o spalaniu (tyle że trzeba przeliczyć jednostki): http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/79629-street-triple-mpg.html

Edited by soulreaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie miałem okazji jeszcze jeździć tym modelem więc mogę tylko wspomóc kolegę odnośnikiem do kopalni wiedzy na temat streeta: http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/

 

Tutaj obszerny temat o spalaniu (tyle że trzeba przeliczyć jednostki): http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/79629-street-triple-mpg.html

http://www.fadainc.com/mpg_100l.html

z przeliczenia niektórym wychodzi poniżej 5, niektórym nawet 13 xD


freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fadainc.com/mpg_100l.html

z przeliczenia niektórym wychodzi poniżej 5, niektórym nawet 13 xD

 

Pewne nieporozumienia mogą wynikać z tego że istnieje kilka rodzaji galonów (US gallon, US imperial, UK gallon).

Edited by soulreaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewne nieporozumienia mogą wynikać z tego że istnieje kilka rodzaji galonów (US gallon, US imperial, UK gallon).

i w każdym Trampku komputer liczy innymi galonami w zależności od kraju?


freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

i w każdym Trampku komputer liczy innymi galonami w zależności od kraju?

 

Oczywiście że tak. Przynajmniej wiem że tak jest w: Sprint ST1050, Speed Triple 1050, Tiger 1050, Daytona 675, Street Triple 675. (chyba we wszystkich 3-cylindrowych triumphach po 2005 roku).

 

Są następujące tryby pracy komputera:

 

- US: mph, us gallon

- UK: mph, uk gallon

- EU: kmh, litry

Edited by soulreaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździłem i speedem i streetem. Porównując, to speed jest wyczuwalnie cięższy, silnik jest agresywniejszy - reakcja na gaz dość gwałtowna od najniższych obrotów no i w mieście mniej zwrotny. Street super lekki, super jeździ po zakrętach, a silnik jest doskonały po prostu, elastyczny niesamowicie, na koło rwie z każdych obrotów(speed również). W tym sprzęcie można się zakochać szybko, ponieważ daje nieprawdopodobny fun z jazdy i jeśli umiesz jeździć, to szaleństwa przychodzą z dziecinną łatwością.

 

Chodziło mi oczywiście o silniki 675 i 1050

Edited by barteck_street

Mój profil bikepics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem okazję polatać na testowym Street Triple R(na wydechu Arrowa)na dniach otwartych Liberty Motors Łopuszańska.

Jeśli szukał bym golasa na miasto i w niedalekie trasy....to już by u mnie stał.Silnik bardzo żwawo reagował od samego dołu na gaz...każde odpuszczenie to strzały z wydechu.

Motocykl jest krótki(rozstaw kół),co sprzyja niekontrolowanym unoszeniem się przedniego koła(co jest bardzo łatwo odczuwalne).Triumph daje niesamowita frajdę z jazdy za sprawa silnika ciągnącego jak Vka od dołu,przez fajny środek,po wysokie obroty jak w silniku R4.

Mialem wrażenie,ze jest bardzo elastyczny jak na ową klasę pojemnościową.Masz 100% czystej zabawy jadąc tym motocyklem,a banan nie schodził z gęby.Niesamowicie lekki,bardzo żwawo reaguje na zmiany kierunku jazdy bez nerwowości.

 

W korkach zero problemów,szeroka prosta kierownica dodaje wygody i pewności prowadzenia.Taki mały seryjny uliczny wojownik,dla którego każde światła to kolejne wyzwanie.


"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem okazję polatać na testowym Street Triple R(na wydechu Arrowa)na dniach otwartych Liberty Motors Łopuszańska.

Jeśli szukał bym golasa na miasto i w niedalekie trasy....to już by u mnie stał.Silnik bardzo żwawo reagował od samego dołu na gaz...każde odpuszczenie to strzały z wydechu.

Motocykl jest krótki(rozstaw kół),co sprzyja niekontrolowanym unoszeniem się przedniego koła(co jest bardzo łatwo odczuwalne).Triumph daje niesamowita frajdę z jazdy za sprawa silnika ciągnącego jak Vka od dołu,przez fajny środek,po wysokie obroty jak w silniku R4.

Mialem wrażenie,ze jest bardzo elastyczny jak na ową klasę pojemnościową.Masz 100% czystej zabawy jadąc tym motocyklem,a banan nie schodził z gęby.Niesamowicie lekki,bardzo żwawo reaguje na zmiany kierunku jazdy bez nerwowości.

 

W korkach zero problemów,szeroka prosta kierownica dodaje wygody i pewności prowadzenia.Taki mały seryjny uliczny wojownik,dla którego każde światła to kolejne wyzwanie.

wiele osób twierdzi, że to nie ma motocykla który dawałby więcej funu... czy to prawda? Niestety nie było mi dane jeździć

Edited by kubagsx

freude am fahren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przesada, jeździłem tym i muszę stwierdzić, że motocykl fajny ale z tymi ochami i achami to chyba przesada. Gdyby zachować jego wagę i wsadzić silnik o mocy jakiś 150km to byłby sprzęt idealny. A aktualnie to jest tylko bardzo dobry motocykl. Na pewno istnieją sprzęty dające więcej radości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heniek128 - przecież taki motocykl już istnieje - nazywa sie Speed Triple. Poza tym dodając mocy tracisz na poręczności, zwiększa się masa itd.

Dla wielu (i także i dla mnie) to świetna i niedroga alternatywa dla GSR-a/Horneta itd.

 

Kubagsx - z tego co wiem to jedynie problemy były z regulatorem napięcia w niektórych rocznikach (oprócz 2009 chyba)

To przypadłość prawdopodobnie z Daytony 675.

 

Dla mnie w klasie małych nakładowy sprzęt nr 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

speedtriple jest ciężki no i 150km nie ma :icon_razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja bym dorzucił (w Speedzie) słabe hamulce z przodu i naprawdę chamską skrzynię biegów - porównując do innych moto oczywiście. Nawet myślałem swego czasu poważnie żeby lepszej połówce kupić, ale po przejechaniu koło 500kmów jednak podziękowaliśmy. Silnik, moc, waga, wszystko cacy ale mankamenty jak wyżej i bardzo duży promień skrętu na parkingu.

Piszę o poprzednim modelu. Wiem że w nowym coś kombinowali z hamulcami właśnie..

Edited by Buber

Żyj życiem, dając innym żyć. Spokojni są panami życia. Słyszą, widzą i milczą. Śpią dobrze, bo się nie szamoczą. Żyją długo, albowiem kultywują spokój wewnętrzny. Mają wszystko co trzeba, bo nie zabiegają o rzeczy zbędne lub cudze. Zachowują serce spokojne, bo nie przejmują się niczym. 
Baltasar Gracian y Morales

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Odświeżam temat ponieważ przymierzam się do sprzedaży mojej CBFki. Zakochałem się w Street Triplu i chyba nie umiem się z niego wyleczyć ;)

Mam kilka pytań odnośnie tego motocykla. Po pierwsze jak ma się sprawa z awaryjnością. Jeżdżę motocyklem stosunkowo dużo mianowicie około 12 tys. km w sezon. Głównie jest to jazda po okolicznych miastach, czasem kilka fajnych zakrętów na drogach poza terenem zabudowanym. Czy Triumph nada się do takich zastosowań? Drugie pytanie jest odnośnie ceny. Czy uda mi się kupić w miarę dobrze utrzymany motocykl w cenie około 20 tysięcy złotych?

Interesują mnie także opinie osób aktualnie posiadających to cudeńko odnośnie użytkowania tego motocykla jako codzienne wozidełko.

 

Pozdrawiam

Mateusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie sprzęt się nada idealnie do tego co piszesz. Odnośnie cen - nie jest to bardzo popularny sprzęt i ma to swoje zalety i wady. Wada jest taka, że niewielki wybór na ryunku. Zaleta jest natomiast taka, że triumpha nie jest łatwo sprzedać a to sprawia, że można znaleźć coś dobrego w przyzwoitej cenie, tylko niestety trzeba się naszukać.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie sprzęt się nada idealnie do tego co piszesz. Odnośnie cen - nie jest to bardzo popularny sprzęt i ma to swoje zalety i wady. Wada jest taka, że niewielki wybór na ryunku. Zaleta jest natomiast taka, że triumpha nie jest łatwo sprzedać a to sprawia, że można znaleźć coś dobrego w przyzwoitej cenie, tylko niestety trzeba się naszukać.

 

Pozdr.

F.

 

A wiesz coś może o niezawodności tych sprzętów? Jakieś typowe przypadłości? Nie chciałbym żeby ciągle stał w serwisie. Idę zrobić zdjęcia CBF i na allegro z nią :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiesz coś może o niezawodności tych sprzętów? Jakieś typowe przypadłości? Nie chciałbym żeby ciągle stał w serwisie. Idę zrobić zdjęcia CBF i na allegro z nią :D

 

Niestety nie, ale nie sądzę żeby były jakoś ponadprzeciętnie awaryjne, bo o tym na pewno nie słyszałem.

Tutaj masz dość długi temat, może coś znajdziesz:

http://forum.motocyk...h-speed-triple/

Ups - sorki - to jest o speed triple a nie street triple ale moze i tak warot zerknąć.

 

Poza tym masz angielskie forum, tutaj:

http://www.triumphrat.net/

 

Pozdr.

F.

Edited by filipr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tym filmiku to o czad nawet się nie otarłeś ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łeee, ale bzyczy. Ale jakby założyć przeloty i clip-ony to można latać.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tym filmiku to o czad nawet się nie otarłeś ;)

 

Ciezko w ciagu godziny wyjechac za miasto, poszalec, zatankowac i wrocic. Poza tym na cudzym motocyklu nie ma co kozaczyc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...