Skocz do zawartości

Triumph Street Triple 765


Rekomendowane odpowiedzi

Hhehe no ja mam najechane tylko 6,7 tys km. Filtr zmienię przy 10-12 tys. Jak chcesz wysoko przepływowy i masz kase to pomyśl o BMC, jest lepiej wykonany niż K&N, a struktura i materiał jest taki sam - bawełna.Jeste jeszcze gąbkowy PipierCross i chwalony. Mi jest szkoda kasy na te filtry, mechanik doradzał mi że dodatkowo wypada ustawić mapowanie pod takie filtry, i zrobić synchro bo różne dziwne rzeczy się dzieją. Nawet we wtryskach trza to zrobić a na gaźniku to na 100% bedzie bez nowych map gorszy dół. Proponuję Ci zamiast wydawania na K&N ponad 300 PLN z płynami do nasączania i olejem to kupić zwykły filtr za 130 PLN i za 150 PLN dokupić irydowe świeczki Denso typ: IU27A, dają wiecej więcej niż zmiana na K&N. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spox. A ile ci żre maszyna wachy ? Kurcze mój najmniej jak jechałem muskając gaz wciagnął na trasce 5 litrów, po mieście poniżej 8 litrów nie mogę za nic zejść, standardowo 8,6l/100km. Fakt że latam na zimym moto na krótkich dystansach, wiec może to jest powodem. Pozatym ustawione jest wszystko jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka w sumie to niewiele znaczy pali ile wlejesz i basta. Byłem po prostu ciekawy. Z drugiej strony trochę mały zasięg mają nasze maszynki, leciałem z chłopakami na hondach cbf 600 do z Wawy do Rzeszowa bocznymi drogami i na "odludziu" zapaliła mi się rezerwa, niby nic takiego mówię mam 3,5 litra co najmniej ale jak zrobiłem 50 km i dalej nie było stacji benzynowej to trochę miałem stresa. Ale udało się :) Oni jechali bez kłopotu bo cbf-ka pali 4 litry na trasce. Generanie Street powinien mieć wskaźnik poziomu paliwa a nie tylko kontrolkę. Wiem że nowy model ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dziś miałem okazję zmierzyć na hamowni mojego Street Triple. Z układem wydechoym Arrow, filtrem KN i mapą Triumpha pod ten zestaw wyszło 110-111 koni na silniku i, co mnie zdziwiło, aż 108 na kole. Trochę to dla mnie dziwne, ale niech będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mniej więcej można kupić zwykły filtr powietrza do streeta o którym pisaliście wcześniej?

Wszędzie tylko K&N i inne super hiper extra

 

Siemka

w Triumph Łódź przykładowo bo to dobre ASO, lepsze niż w Wawie. Standard filtr powietrza kosztuje z wysyłką 130 PLN.

Lub na wordotriumph koszty niestety wyższe bo wysyłka: 23 GBP filtr + 15GBP wysyłka. Max. 4 dni i masz towar w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Siemka

w Triumph Łódź przykładowo bo to dobre ASO, lepsze niż w Wawie. Standard filtr powietrza kosztuje z wysyłką 130 PLN.

Lub na wordotriumph koszty niestety wyższe bo wysyłka: 23 GBP filtr + 15GBP wysyłka. Max. 4 dni i masz towar w domu.

super, dzięki, jak w łodzi to podjadę sobie osobiście,

serwisowałeś u nich moto, iż twierdzisz że to dobre ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto w Łodzi nie serwisowałem, bo jestem z Wawy i miałem bliżej w Wawie, byłem tylko raz na wymianie tłumika na Arowwa i potrzebowałem nowej mapy. Teraz serwisuje sam. Twierdzę że ASO w Łodzi lepsze bo kiedy bym nie zadzwonił i o co nie zapytał zawsze mogę liczyć na profesjonalną obsługe i załatwienie sprawy w każdej chwili. W Wawie samo dodzwonienie się to dramat, oraz uzyskanie pomocy, poza dobrej klasy mechanikami. W Łodzi np: mogłem wypożyczyć moto za połowę stawki dzienne za to samo moto w Wawie. Pan z Łodzi proponował mi wypożyczenie np: Yamahę Super Tenerę 1200 za 200PLN/dzień a w Warszawie za 400PLN/dzień. Gdy zapytałem dlaczego w Łodzi wypozyczenie takiego moto kosztuje połowę Pan stwierdził że to nie ich sprawa jakie ceny tam mają bo w Wawie sa takie i już...

 

A co do filtra powietrza to nie przepłacaj za jakiś K&N czy BMC, Pipiercorss. Kupuj standard i zaoszczędzisz kasę. Pozatym na akcesoryjnym filtrze powietrza często bez odpowiedniej synchronizacji i indywidualnych map zapłonu motor gorzej idzie niż na standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..................

 

A co do filtra powietrza to nie przepłacaj za jakiś K&N czy BMC, Pipiercorss. Kupuj standard i zaoszczędzisz kasę. Pozatym na akcesoryjnym filtrze powietrza często bez odpowiedniej synchronizacji i indywidualnych map zapłonu motor gorzej idzie niż na standardzie.

oczywiście nie będę kupował K&N czy coś w podobie, chcę właśnie kupić normalny filtr pomimo iż mam kominy leovince i zmienioną mapę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...