Skocz do zawartości

Street Triple R

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Street Triple R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Osiągnięcia Street Triple R

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. No lubi sobie żłopnąć..ni na mieście średnio bierze 8,5L, ael miałm już i 9 literków średnio, a chwilowo dochodziło do 10L..
  2. Siemka, spalanko jak to spalanko żłopie jak stary alkoholik ile byś nie wlał:) a tak serio to głównie latam po mieście i na niedużych odległościach więc połowa drogi to moto nierozgrzane, ale generalnie latam dosyć ostro. Wypija średnio na mieście 8,5 L, a na trasie przy 120km/150 km/h około 5,5L. Przy lataniu w trasce powyżej 160km/h to weźmie ok. 6,5 L. Ogólnie nie jest super oszczędny ale też tragedii nie ma. Dodatkowo na PB95 pali mniej niż na paliwach wysokooktanowych średnio 0,3-0,5L na setkę. Mapa wgrana fabryczna pod podwójnego Arrowa, ale jaki ma kod to ci nie powiem. Goście z serwisu to przy mnie robili, ale oznaczeń mapy nie znam. Po wgraniu nowej mapy nie zauważyłem różnicy w spalaniu przed wgrywką na starych kominach. Natomiast to co istotne to z db. kilerami moto na na nowej mapie strasznie się muliło, szło wyraźnie gorzej niż na starych fabrycznych kominach. Dopiero po wyjęciu db. kilerów zmianie, paliwa, wgraniu jeszcze raz tej mapy motor zaczął zasuwać jak ta lala:) Filtr powietrza mam stardard, i nie będę zmieniał na jakiegoś K&N. Mam już kupiony drugi nowy standard i czeka na zmianę, może w przyszłym tyg zacznę robić serwis zimowy bo pogoda słaba się robi. Z takich serwisowych tematów przechodzę na inny olej (mam już zamówiony) z Motula 300V 10/40 na Castrola Power 1 Racing 10W/40 oba syntetyki. Castrol dużo tańszy i słyszałem że równie porządny. Dodatkowo latam na filtrze oleju K&N model chyba 204. Bardzo mi pasuje bo ma nakrętkę na klucz oczkowy innego klucza do filtrów nie posiadam :)
  3. Hej mapa wgrana przez serwis pod Arrowa. A z olejem to prawda jest. Im bardziej zuzyty i przpracowany to traci swoje startowe parametry. Latam na motoulu 300V 10W/40 i ogólnie dobry olej tylko strasznie szybko leca mu nominalne parametry. 3-4 tys. km po mieście bez ostrego dzidowania i już takich zachwytów nie ma.
  4. Szary mat Street Triple R, R 2010 na podwójnych Arrowach. Latam głównie w Wawie w okolicach Mokotowa i Wilanowa.
  5. Hej w ciepłe dni w mieście moto jak zatrzymam to bulgocze w zbiorniku wyrównawczym. Ale to normalny objaw bo wyrównuje się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wentylator też mi się włącza w mieście, zależy jaka jest temp powietrza. Powyżej 20 st. to zawsze mi się włączy na światłach po kilku minutowej jeździe. Tylko nie wiem jak to jest u Ciebie ale w Wawie są straszne korki i latasz cały czas na między 1 a 3 biegiem. Dodatkowo grzanie moto (nie mylić z przegrzewaniem) ma związek z jakością oleju i płynu w chłodnicy. Generalnie im lepszy i bardziej świeższy olej i to jest bardziej odporny na temperatury niż olej słabej jakości i zużyty. Moto rzadziej włącza wentylator. To tak z moich obserwacji
  6. No po ulicy to nie to samo... Myslisz: "ale mam fajne i szybkie moto i kozak jestem", po czym przylatujesz na tor i dostajesz takie bęcki od lasek na motocyklach typu suzuki gs 500 że się nie możesz podnieść. A jak przegniesz na torze to wylądujesz na trawie i glebie:) Mnie tor zainteresował i tu upatruje swoj rozwój techniki jazdy .
  7. Ja też po tym sezonie wymieniam filtr powietrza i też będzie standard:) Pozatym po ostatnim lataniu na torze w Radomiu stwierdziłem że "wyścig zbrojeń" o każdy koń mechaniczny to głupota. Bo jak mawiają proste sa dla motocykli a zakręty dla motocyklistów i Ja się z tym zgadzam. Co z tego że masz x-koników jak na krętym torze supermoto robi z "ciebie" miazgę i lata dwa razy szybciej. Może na bardzo szybkich torach co najmniej jak Poznań osiągi moto mają znaczenie, ale bez techniki tylko na prostych :) Także trzeba ćwiczyć technikę ile się da , najlepiej na torze i a potem ewentualnie dozbroić moto, odwrotnie odradzam.
  8. Moto w Łodzi nie serwisowałem, bo jestem z Wawy i miałem bliżej w Wawie, byłem tylko raz na wymianie tłumika na Arowwa i potrzebowałem nowej mapy. Teraz serwisuje sam. Twierdzę że ASO w Łodzi lepsze bo kiedy bym nie zadzwonił i o co nie zapytał zawsze mogę liczyć na profesjonalną obsługe i załatwienie sprawy w każdej chwili. W Wawie samo dodzwonienie się to dramat, oraz uzyskanie pomocy, poza dobrej klasy mechanikami. W Łodzi np: mogłem wypożyczyć moto za połowę stawki dzienne za to samo moto w Wawie. Pan z Łodzi proponował mi wypożyczenie np: Yamahę Super Tenerę 1200 za 200PLN/dzień a w Warszawie za 400PLN/dzień. Gdy zapytałem dlaczego w Łodzi wypozyczenie takiego moto kosztuje połowę Pan stwierdził że to nie ich sprawa jakie ceny tam mają bo w Wawie sa takie i już... A co do filtra powietrza to nie przepłacaj za jakiś K&N czy BMC, Pipiercorss. Kupuj standard i zaoszczędzisz kasę. Pozatym na akcesoryjnym filtrze powietrza często bez odpowiedniej synchronizacji i indywidualnych map zapłonu motor gorzej idzie niż na standardzie.
  9. A dla mnie Łopuszańska w Warszawie jest taka sobie. Ogólnie sama fachowość mechaników bez zarzutu, ale dodzwonić się tam, o coś zapytać lub się umówić to porażka, generalnie mają Ciebie w głębokim "poważaniu". Pozatym ceny mają z kosmosu, zwykły przegląd z wymianą płynów 400PLN -robocizna. Za 400 PLN to ja mam wszystkie cześći olej, filtry, płyny itp. a robote robię sam.
  10. Siemka w Triumph Łódź przykładowo bo to dobre ASO, lepsze niż w Wawie. Standard filtr powietrza kosztuje z wysyłką 130 PLN. Lub na wordotriumph koszty niestety wyższe bo wysyłka: 23 GBP filtr + 15GBP wysyłka. Max. 4 dni i masz towar w domu.
  11. Street Triple R od 2 sezonów. Maszyna boska, w ogóle mi się nie znudziła i doprawdy nie mam pojęcia na co miałbym tak wspaniały sprzęt zamienić. Bo po torze mozna posmigać bez stresu, po mieście rewelka, a i w trasę poleci. Jedynie co to jest to wersja solo 1-1, z pasażerem jechałe raz ok. 30 km i juz mi wystarczyło :)
  12. Siema ktoś wybiera sie do Radomia polatac na torze na początku kwietnia ? Ja planuje po poprawie pogody wyjazd.
  13. Hej, ja w poprzednim roku lałem syntetyka Motula duble estrer 15W/50, teraz mam Motula duble ester 10W/40. Oba bardzo dobre z tym że 15/50 jest trochę dłużej się nagrzewa i w podczas temp. w okolicy 0 słabiej kręci rozusznik. Ale za to silnik jest lepiej wyciszony (skrzynia biegów) no i olej bardzo odporny na wysokie temp. 10W/40 też b. dobry. Obydwa to chyba najlepsze oleje jakie można zalać do naszych sprzętów. Oczywiście to moja subiektywn a opinia, ale porównywałem z Castrolem.
  14. Hejka żadnych problemów nie mam, z redukcją podczas jazdy. Jedynie na postoju na światłach, na sucho czasem cieżko zrzucić kilka biegów do 1-nki, ale nie jest to jakaś wada. Ogólnie sprawdź regulacje sprzęgła, czy ma odpowiedni luz wymagany 2-3mm na dzwigni. Może być za mocno dociagnięte lub za mało. masz pokrętło do regulacji przy lince. Jest jeszcze kwestia oleju. Jeżeli masz np: olej 15W/50 to przy zimnym silniku i niskiej temp. taki olej potrzebuje trochę czasu na rozgrzanie. Do czasu zagrzania to może być też kłopot w zmianach biegu bo olej jest gęsty.
  15. Bridgestony S20 naprawde to świetne kapcie. Szybko się grzeją, mają bardzo dobry feedback,kleja się rewelacyjnie do asfaltu. Na mokrym też świetne. Jedyne co to dość szybko się ścierają, ale to pikuś, warte swojej ceny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...