Skocz do zawartości

Bus do przewozu moto/kamper do 20tys


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem i mam w dowodzie wpisane maksymalna całkowita masa przyczepki 700kg - to mogę jeździć z taką?

 

http://allegro.pl/przyczepa-samochodowa-195-x-111-lekka-dmc-750-kg-i6707997691.html

 

Nie bo to jest 750, ale przy zakupie nowej czasami mozna `dogadać` dmc.

 

Edit: jest w opisie DMC 350-750 czyli przy zakupie podasz ile potrzebujesz i tyle zostanie wpisane.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiedziałem jak to jest bo waga takiej przyczepki i crossa to przecież dużo mniej niż 750 czy nawet 700kg. Ale jak da się dogadać to pewnie wezmę.

 

A wie ktoś jaki jest koszt rejestracji?

 

ok 120zł, oc podobnie, a przy nowej dojdzie chyba pierwszy przegląd

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to się wydaje że typowo podmotocyklowa to debilizm , nic na tym nie przewieziesz , tylko moto , lepiej towarową , jechać do jakiejś składnicy kupić profila 40x40x2 odpalić migomat zrobić sobie przykręcany stelarz wedle widzimisia i tyle

 

 

Mało które nowe auto osobowe ma DMC 750 a tak jest zarejestrowanych większość przyczepek.

 

ja wiem ? 750 kg to już nieraz nie dwa wielkie dwuosiowe , 90% małych ma dmc 400 kg , a 400kg bez hamulca to tylko maluch nie może ciągnąć legalnie ( fizycznie to ja 750kg dmc na 2 osiach pełną drzewa ciągnąłem i szedł jak z dupy po laxigenie ino na milicję trza uważać ) więc tu nie ma stresu

 

 


sprawiały wrażenie, że złożą się od napiętych pasów,

 

bo tak będzie przecież to żadnej ramy nie ma , jak ktoś ma 5 ton pasy to z czuciem trza spinać :D

 

 

Sprawdziłem i mam w dowodzie wpisane maksymalna całkowita masa przyczepki 700kg - to mogę jeździć z taką?

 

z hamulcem czy bez hamulca ? bo to bardzo ważne , mało osobówek może ciągnąć 700kg bez hamulca....

 

 

a przy nowej dojdzie chyba pierwszy przegląd

 

5 czy 6 lat temu było jak z nowym kiblem , dawali ci jakieś świadectwo homologacji czy coś i z tym odrazu do WK na rejestrację , przeglądu zerowego się nie robiło , ale przepisy się ciągle zmieniają.....

 

 

Kiedyś pożyczyłem towarową z progiem załadunku gdzieś na 80cm, to sam nie byłem w stanie moto wpakować,

 

bez przesady crossa czy enduro to po zwykłej desce wjedzie , a lepiej wysoka bo jedź potem na żwirownię z taką co ma podłogę parę cm nad ziemią , kwałek koleiny i masz transformację geometri :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę tak jak Micho, wystrugać sobie jakiś stelaż na przednie koło z kawałka ceownika i wtedy mogę dowolnie kombinować z mocowaniami. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.




z hamulcem czy bez hamulca ? bo to bardzo ważne , mało osobówek może ciągnąć 700kg bez hamulca....

 

 

Wydaje mie się że w dowodzie stoi "maksymalna waga przyczepki z hamulcem / bez hamulca" ale jeszcze sprawdzę w domu.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolumna O1 odpowiada za dmc bez hamulca ja mam 650kg, O2 z hamulcem (ja mam 1500) - renówka 1.9dci. Wszystko wynika z masy samochodu.

 

750 w O1. mają tylko duze suvy i to również nie wszystkie (http://forum.karawaning.pl/topic/3648-jakie-auto-ile-poci%C4%85gnie-zestawienie-w-1-po%C5%9Bcie/)

 

O2. faktycznie opisuje DMC przyczepy, której hamulec można uruchomić z samochodu, przy przyczepach z hamulcem najazdowych DMC pojazdu dzieli się przez 1.33, ale w praktyce wychodzi niewiele mniej niz w O2.

 

edit: na odwrót o1 z hamulcem, o2. bez hamulca.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocyklowa przyczepka jest lepsza bo niższa i lżejsza. Jak chce się mieć komfort to wywalić szyny, zamontować podłogę i dać stojak. Pasy na karabińczykach i jest lux. Ja tak mam i komfort ładowania w porównaniu do standardowej przyczepki nie mówiąc o towarowej to jak niebo a ziemia. Poza tym pasy mogą być luźne a moto i tak się będzie trzymać na czym z pewnością korzystają uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ważne żeby sprawdzić na jakiej wysokości wypada dyszel (własnie w towarowych), bo jak jest za wysoko (co jest dość częste) to po pod podłączaniu do samochodu góra przyczepy się podniesie i też kibel z załadowaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Kolumna O1 odpowiada za dmc bez hamulca ja mam 650kg, O2 z hamulcem (ja mam 1500) - renówka 1.9dci. Wszystko wynika z masy samochodu.

 

750 w O1. mają tylko duze suvy i to również nie wszystkie (http://forum.karawaning.pl/topic/3648-jakie-auto-ile-poci%C4%85gnie-zestawienie-w-1-po%C5%9Bcie/)

 

O2. faktycznie opisuje DMC przyczepy, której hamulec można uruchomić z samochodu, przy przyczepach z hamulcem najazdowych DMC pojazdu dzieli się przez 1.33, ale w praktyce wychodzi niewiele mniej niz w O2.

Maluch miał DMC 750 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Maluch miał DMC 750 :D

 

920kg ma, przyczepy może 300kg bez hamulca i 400 z

 

 

Wydaje mie się że w dowodzie stoi "maksymalna waga przyczepki z hamulcem / bez hamulca" ale jeszcze sprawdzę w domu.

 

no właśnie są 2 pola :D jedno z hamulcem drugie bez...

mało aut osobowych może ciągnąć przyczepę dmc 750kg bez hamulca najazdowego , a na rynku mało jest przyczep co mają DMC 750kg i hamulec najazdowy , w razie przypału z czworonogami jak będą upierdliwi i przepisowi , każą ci odpiąć i 1500 zł mandatu....

 

z drugiej strony ja to nie wiem po co wam taka ciężka pod motocykle , u mnie w wypożyczalni są 2 , jedna ma szynę na jedno moto i jest wąska jak niewiadów n100 , niska i długa , najazd w komplecie , ma dmc 300kg a pod 2 motocykle ( 2 szyny na ramie ) ma 450kg , a tyle to astra nawet na haku

może

 

 

Ja myślę tak jak Micho, wystrugać sobie jakiś stelaż na przednie koło z kawałka ceownika i wtedy mogę dowolnie kombinować z mocowaniami. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

 

dokładnie najlepsza opcja ....profil jest mocniejszy od ceownika tylko że droższy i cięższy ...

 

bo jak jest za wysoko (co jest dość częste) to po pod podłączaniu do samochodu góra przyczepy się podniesie i też kibel z załadowaniem :)

 

akurt limo chce ładować crf250 co jest lekka jak piórko to próg może mieć nawet 2m nad ziemią i po byle desce tam wjedzie , żaden problem ....

Ja w libero próg miałem na grubo ponad metrze i bez najazdów sam trójkołowca co ważył 160kg wrzucałem więc nie dramatyzujcie z tym że jak wysoko to problem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...