Limo Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Sprawdziłem i mam w dowodzie wpisane maksymalna całkowita masa przyczepki 700kg - to mogę jeździć z taką? http://allegro.pl/przyczepa-samochodowa-195-x-111-lekka-dmc-750-kg-i6707997691.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Sprawdziłem i mam w dowodzie wpisane maksymalna całkowita masa przyczepki 700kg - to mogę jeździć z taką? http://allegro.pl/przyczepa-samochodowa-195-x-111-lekka-dmc-750-kg-i6707997691.html Nie bo to jest 750, ale przy zakupie nowej czasami mozna `dogadać` dmc. Edit: jest w opisie DMC 350-750 czyli przy zakupie podasz ile potrzebujesz i tyle zostanie wpisane. Edytowane 8 Lutego 2017 przez 1qazse4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Właśnie nie wiedziałem jak to jest bo waga takiej przyczepki i crossa to przecież dużo mniej niż 750 czy nawet 700kg. Ale jak da się dogadać to pewnie wezmę. A wie ktoś jaki jest koszt rejestracji? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Limo, ale patrz jak słabo jest usztywniona podłoga. Do czego tu przykręcić kołyskę, albo te haki do mocowania crossa za podnóżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Do burty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 (edytowane) Właśnie nie wiedziałem jak to jest bo waga takiej przyczepki i crossa to przecież dużo mniej niż 750 czy nawet 700kg. Ale jak da się dogadać to pewnie wezmę. A wie ktoś jaki jest koszt rejestracji? ok 120zł, oc podobnie, a przy nowej dojdzie chyba pierwszy przegląd Edytowane 8 Lutego 2017 przez 1qazse4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 mnie to się wydaje że typowo podmotocyklowa to debilizm , nic na tym nie przewieziesz , tylko moto , lepiej towarową , jechać do jakiejś składnicy kupić profila 40x40x2 odpalić migomat zrobić sobie przykręcany stelarz wedle widzimisia i tyle Mało które nowe auto osobowe ma DMC 750 a tak jest zarejestrowanych większość przyczepek. ja wiem ? 750 kg to już nieraz nie dwa wielkie dwuosiowe , 90% małych ma dmc 400 kg , a 400kg bez hamulca to tylko maluch nie może ciągnąć legalnie ( fizycznie to ja 750kg dmc na 2 osiach pełną drzewa ciągnąłem i szedł jak z dupy po laxigenie ino na milicję trza uważać ) więc tu nie ma stresu sprawiały wrażenie, że złożą się od napiętych pasów, bo tak będzie przecież to żadnej ramy nie ma , jak ktoś ma 5 ton pasy to z czuciem trza spinać :D Sprawdziłem i mam w dowodzie wpisane maksymalna całkowita masa przyczepki 700kg - to mogę jeździć z taką? z hamulcem czy bez hamulca ? bo to bardzo ważne , mało osobówek może ciągnąć 700kg bez hamulca.... a przy nowej dojdzie chyba pierwszy przegląd 5 czy 6 lat temu było jak z nowym kiblem , dawali ci jakieś świadectwo homologacji czy coś i z tym odrazu do WK na rejestrację , przeglądu zerowego się nie robiło , ale przepisy się ciągle zmieniają..... Kiedyś pożyczyłem towarową z progiem załadunku gdzieś na 80cm, to sam nie byłem w stanie moto wpakować, bez przesady crossa czy enduro to po zwykłej desce wjedzie , a lepiej wysoka bo jedź potem na żwirownię z taką co ma podłogę parę cm nad ziemią , kwałek koleiny i masz transformację geometri :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Do burty.jak zrobisz, to mógłbyś wrzucić pare zdjęć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Ja myślę tak jak Micho, wystrugać sobie jakiś stelaż na przednie koło z kawałka ceownika i wtedy mogę dowolnie kombinować z mocowaniami. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.z hamulcem czy bez hamulca ? bo to bardzo ważne , mało osobówek może ciągnąć 700kg bez hamulca.... Wydaje mie się że w dowodzie stoi "maksymalna waga przyczepki z hamulcem / bez hamulca" ale jeszcze sprawdzę w domu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Kolumna O1 odpowiada za dmc bez hamulca ja mam 650kg, O2 z hamulcem (ja mam 1500) - renówka 1.9dci. Wszystko wynika z masy samochodu. 750 w O1. mają tylko duze suvy i to również nie wszystkie (http://forum.karawaning.pl/topic/3648-jakie-auto-ile-poci%C4%85gnie-zestawienie-w-1-po%C5%9Bcie/) O2. faktycznie opisuje DMC przyczepy, której hamulec można uruchomić z samochodu, przy przyczepach z hamulcem najazdowych DMC pojazdu dzieli się przez 1.33, ale w praktyce wychodzi niewiele mniej niz w O2. edit: na odwrót o1 z hamulcem, o2. bez hamulca. Edytowane 9 Lutego 2017 przez 1qazse4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Motocyklowa przyczepka jest lepsza bo niższa i lżejsza. Jak chce się mieć komfort to wywalić szyny, zamontować podłogę i dać stojak. Pasy na karabińczykach i jest lux. Ja tak mam i komfort ładowania w porównaniu do standardowej przyczepki nie mówiąc o towarowej to jak niebo a ziemia. Poza tym pasy mogą być luźne a moto i tak się będzie trzymać na czym z pewnością korzystają uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 No i ważne żeby sprawdzić na jakiej wysokości wypada dyszel (własnie w towarowych), bo jak jest za wysoko (co jest dość częste) to po pod podłączaniu do samochodu góra przyczepy się podniesie i też kibel z załadowaniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Kolumna O1 odpowiada za dmc bez hamulca ja mam 650kg, O2 z hamulcem (ja mam 1500) - renówka 1.9dci. Wszystko wynika z masy samochodu. 750 w O1. mają tylko duze suvy i to również nie wszystkie (http://forum.karawaning.pl/topic/3648-jakie-auto-ile-poci%C4%85gnie-zestawienie-w-1-po%C5%9Bcie/) O2. faktycznie opisuje DMC przyczepy, której hamulec można uruchomić z samochodu, przy przyczepach z hamulcem najazdowych DMC pojazdu dzieli się przez 1.33, ale w praktyce wychodzi niewiele mniej niz w O2.Maluch miał DMC 750 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Maluch miał DMC 750 :D 920kg ma, przyczepy może 300kg bez hamulca i 400 z Wydaje mie się że w dowodzie stoi "maksymalna waga przyczepki z hamulcem / bez hamulca" ale jeszcze sprawdzę w domu. no właśnie są 2 pola :D jedno z hamulcem drugie bez...mało aut osobowych może ciągnąć przyczepę dmc 750kg bez hamulca najazdowego , a na rynku mało jest przyczep co mają DMC 750kg i hamulec najazdowy , w razie przypału z czworonogami jak będą upierdliwi i przepisowi , każą ci odpiąć i 1500 zł mandatu.... z drugiej strony ja to nie wiem po co wam taka ciężka pod motocykle , u mnie w wypożyczalni są 2 , jedna ma szynę na jedno moto i jest wąska jak niewiadów n100 , niska i długa , najazd w komplecie , ma dmc 300kg a pod 2 motocykle ( 2 szyny na ramie ) ma 450kg , a tyle to astra nawet na hakumoże Ja myślę tak jak Micho, wystrugać sobie jakiś stelaż na przednie koło z kawałka ceownika i wtedy mogę dowolnie kombinować z mocowaniami. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. dokładnie najlepsza opcja ....profil jest mocniejszy od ceownika tylko że droższy i cięższy ... bo jak jest za wysoko (co jest dość częste) to po pod podłączaniu do samochodu góra przyczepy się podniesie i też kibel z załadowaniem :) akurt limo chce ładować crf250 co jest lekka jak piórko to próg może mieć nawet 2m nad ziemią i po byle desce tam wjedzie , żaden problem ....Ja w libero próg miałem na grubo ponad metrze i bez najazdów sam trójkołowca co ważył 160kg wrzucałem więc nie dramatyzujcie z tym że jak wysoko to problem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 a pod 2 motocykle ( 2 szyny na ramie ) ma 450kg , a tyle to astra nawet na haku jak przyczepa pod 2 motocykle może mieć dmc 450 skoro sama wazy pewnie ok 150, to chyba wyłącznie na 2 crosy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.