Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tommo podpuscil z Audi TT nie dodając na początku że to RS. RS to jest naprawdę potwór. W Radomsku był jeden zrobiony na 400km to litrowym sportem ciężko było uciec. Tylko z tego co pamiętam to znajomy za to więcej położył niż za nowe Subaru STI. To wagon pieniędzy kosztowało.

Ale nawet RS pozostaje nadal niepozbawiony wszelkich wad konkstrukcyjnych TTki, wad pod kątem jazdy torowej oczywiście. Przy takim rozkładzie masy to potrzebuje czarów, żeby dobrze w zakręcie jechało. Na prostej to jest rakieta - tutaj zgoda, ale na torze to się wstydu najesz od 200KM wolnossaka.

http://tptd.pl/2015/8ed2015/ZBIORCZY WSZYSCY.pdf

 

Nissanem robiłem w poznaniu wysokie 1:56 na seryjnym zawiasie ale dobrych gumach, MX5 (jeszcze nie byłem) mam nadzieję pojechać szybciej, potrzebuje jednak jeszcze kilku modów bo teraz jest lepiej zestrojona pod kręte sprawnościówki z częstymi zmianami kierunków.

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niestety trzeba miec osobno samochod do codziennej jazdy i samochod na tor, proby kompromisow zawsze zle sie koncza.

Samochod torowy do codziennej jazdy bedzie tylko meczacy o czym wielokrotnie sie przekonalem w przeszlosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, nie trzeba. Mówimy o amatorskiej zabawie a nie profi ściganiu oczywiście. Dzisiejsza technika jest tak zaawansowana, że jednym guzikiem zmienia się cały charakter samochodu. Nastawy zawiasu, reakcja na gaz, głośność wydechy, progresywność układu kierowniczego, masz drugi samochód niemalże.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bimbak czy jeździłeś po torze RS'em się pytam? I powiedz mi jaki to wolnossący 200 KM, seryjny samochód objedzie 400 konne TT w Poznaniu?

Oczywiście TTRS nie jechałem. Nawet nie siedziałem w tej generacji TT ale jestem pewien że szybszy będzie prawie każdy 200KM wolnossak z kierownikiem o większym doświadczeniu na torze jak Ty ;) Auto samo nie zrobi dobrego czasu.

Ale zakładając taki sam talent kierownika (co w naturze występuje tylko w profesjonalnym sporcie) pewnie bardzo podobny czas zrobi Civic type R (EK) i Renault Clio Sport (III). Oba mają poniżej 200 KM ale ważą połowę tego co TTRS i zmasakrują ją w krętej części toru poznań.

Stąd właśnie moje słowa o tym, że z większą mocą tylko większych kompleksów się nabawisz, a chłopaki w starych zdezelowanych wydmuszkach będą mieli ubaw ;)

Na drodze TTRS na pewno zapierdziela jak zły, ale tor to inna bajka. Seryjnych aut tam praktycznie nie uświadczysz (poza prosiakami), a liczy się to jak auto jest dobrze przygotowane pod dany tor.

Oczywiście to też nie przeczy temu że możesz się dobrze bawić. Pewnie sięnawet bedziesz bawić doskonale, ale samą mocą niczego nie zwojujesz a ja wiem po sobie, że lepiej się bawię jak wygrywam swoją klasę ;)

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, nie trzeba. Mówimy o amatorskiej zabawie a nie profi ściganiu oczywiście. Dzisiejsza technika jest tak zaawansowana, że jednym guzikiem zmienia się cały charakter samochodu. Nastawy zawiasu, reakcja na gaz, głośność wydechy, progresywność układu kierowniczego, masz drugi samochód niemalże.

 

To się tak zaczyna .... wpierw amatorsko i po pierwszej wizycie na Torze już coś poprawiasz, kombinujesz, modyfikujesz ............ i kończy się jak Adam pisał, śmigasz do pracy niewygodnym autem na tor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście TTRS nie jechałem. Nawet nie siedziałem w tej generacji TT ale jestem pewien że szybszy będzie prawie każdy 200KM wolnossak z kierownikiem o większym doświadczeniu na torze jak Ty ;) Auto samo nie zrobi dobrego czasu.

Ale zakładając taki sam talent kierownika (co w naturze występuje tylko w profesjonalnym sporcie) pewnie bardzo podobny czas zrobi Civic type R (EK) i Renault Clio Sport (III). Oba mają poniżej 200 KM ale ważą połowę tego co TTRS i zmasakrują ją w krętej części toru poznań.

Stąd właśnie moje słowa o tym, że z większą mocą tylko większych kompleksów się nabawisz, a chłopaki w starych zdezelowanych wydmuszkach będą mieli ubaw ;)

Na drodze TTRS na pewno zapierdziela jak zły, ale tor to inna bajka. Seryjnych aut tam praktycznie nie uświadczysz (poza prosiakami), a liczy się to jak auto jest dobrze przygotowane pod dany tor.

Oczywiście to też nie przeczy temu że możesz się dobrze bawić. Pewnie sięnawet bedziesz bawić doskonale, ale samą mocą niczego nie zwojujesz a ja wiem po sobie, że lepiej się bawię jak wygrywam swoją klasę ;)

 

Żeby bronić swojej tezy używasz bardzo nieobiektywnych argumentów, bo

-zakładasz że kierownik TTRS to niedoświadczony amator,

- kierowca Clio czy CTR to zajebisty profi kierowca

- porównujesz seryjne TT do torowych lekkich wydumek.

Wybacz ale nie wciśniesz mi tych kitów, choćby dlatego że mam już jakieś doświadczenie w jeżdżeniu szybkimi samochodami po różnych torach.

Masa jest ważna. Ale jeżeli byłaby tak kluczowa jak to opisujesz, to wszelakie GTR'y które ważą 1,8 t dostawały by bęcki od tych Twoich wydmuszek wolnossących a prawda jest taka, że oglądają GTR'om tylny zderzak i to przez chwilę.

 

Ja już się najeździłem przerobionymi wydumkami. Teraz chcę coś wygodniejszego nawet kosztem gorszych wyników na torze. No niestety starzeje się.

 

 

To się tak zaczyna .... wpierw amatorsko i po pierwszej wizycie na Torze już coś poprawiasz, kombinujesz, modyfikujesz ............ i kończy się jak Adam pisał, śmigasz do pracy niewygodnym autem na tor :D

 

Ok. Ale to jest już problem w głowie właściciela a nie samochodu.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...