Skocz do zawartości

O dużych motocyklach dwusuwowych


Gość Punkbuster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Punkbuster

Ponad 150 sztuk. Motocykl rozwjal predkosc 265km/h i 90 NM momentu obrotowgo.

Motocykl trafil juz w bardzo nieprzyjazne czasy dla 2T. Ledwo co wtedy miescil sie w owczesnych normach spalin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ponad 150 sztuk. Motocykl rozwjal predkosc 265km/h i 90 NM momentu obrotowgo.

Motocykl trafil juz w bardzo nieprzyjazne czasy dla 2T. Ledwo co wtedy miescil sie w owczesnych normach spalin.

 

I pomyśleć, że w tym samym roku yamaha wypuściła r1, którą mógł sobie kupić każdy w salonie w przystępnych pieniądzach, a na rynku wtórnym egzemplarze z zeszłego tysiąclecia są cały czas dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

ponad 150 wypuszczono sztuk na wtrysku . Do tego paredziesiat o dziwo nowszych egzemplarzy na gaznikach. Sztiki na gaznikach mialy lepsze oddawanie mocy , nie psuly sie tak bardzo i moc wzrosla do 120KM. Czyli jednak 2T woli gaznik :D wersja na wtrysku miala analogowe zegary. Wersja na gaznikach,cyfrowe.

 

Do poczytania dla znajacych angielski

http://www.inkjetmall.com/bimota-web/1998-bimota-vdue.html



edit. Ale jesli wierzyć temu linkowi co podalem, to wypuszczono w sumie 388szt. V due w tym 120pare szt. na gaznikach . Ciezko znalezc wiarygodne zrodlo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do charakterystyki to z racji ze to 500cc 2t to motocykl byl ciezki do opanowania na drodze.

A skąd to wiesz? Fajnie się tym jeździło? :)

 

Sztuki na gaznikach mialy lepsze oddawanie mocy , nie psuly sie tak bardzo

Co tam jeszcze za różnice zauważyłeś jak testowałeś wtrysk vs gaźnik? Duża różnica w spalaniu? Który miał lepszą kulturę pracy? Pytam kogoś doświadczonego bo jestem na etapie zakupu motocykla i mam upatrzone kilka modeli, parę jest na wtrysku a parę na gaźnikach i nie wiem w którą stronę iść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o co Ci chodzi? Pisze to co juz zostalo napisane przez ludzi ,ktorzy faktycznie tym jezdzili.

 

Opisujesz wrażenia z jazdy motocyklem, którym nigdy nie jeździłeś. Ba, nawet nie widziałeś go na oczy. ;) A co jeśli to, co wyczytałeś gdzieś w internecie też jest napisane przez takich teoretyków jak ty? I się później okaże, że ten motocykl wcale źle się nie prowadzi a na wtrysku chodzi dużo lepiej niż na gaźniku? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

Wszystko mozliwe. Ale co lepiej wtedy wgl nic nie pisac? To wtedy ten temat ograniczyl by sie do jawy i mztki,bo nikt niczym wiekszym 2t niz to ,tu nie jezdzil(nie liczac enduro i crossow,quadow)...no ktos tam jezdzil h2 750 to cos napisal.

A tak przynajmniej teorytycznie pokazuje motocykle,o ktorych wiekszosc osob nawet nie slyszalo. I to jest sens tego tematu. Temat brzmi ''O duzych motocyklach dwusuwowych'' a nie '' O duzych motocyklach dwusuwowych ,ktorymi jezdzilismy''.
Jak chcesz to stworz taki temat i piszcie w nim o demoludach i crossach. Nic mi do tego :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w sumie to jak juz w cos wierzyc to w wikipedie :D

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

 

o co Ci chodzi? Pisze to co juz zostalo napisane przez ludzi ,ktorzy faktycznie tym jezdzili.

 

skad wiem? Z internetu.

Skąd wiesz że internet tworzą ludzie ? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nic nie mam do tego tematu, opisuj różne motocykle. Ale proszę, nie pisz o wrażeniach z jazdy bo jak można cokolwiek napisać o stylu jeżdżenia motocykla, którym się nie jechało? Tak, jak ciągle piszesz, że motocykl 100 KM to śmierć w oczach. A to nie prawda, przejedź się i zobaczysz, że to zupełnie inaczej wygląda niż się wydaje.

I jeszcze byś się zdziwił jakimi motocyklami jeździli co niektórzy z tego forum ;) Ja tam miałem okazję przejechać się na GT750, właściciel chciał nawet mi dać zrobić rundkę samemu ale nie chciałem. Z racji tego, że motocykl unikatowy i warty ponad 10 000 euro a w razie wywrotki to nie wiem gdzie ja bym mu do tego części znalazł. Przejechałem się jako pasażer i co mogę napisać? Szału z mocą nie było, od dołu to naprawdę kiepsko szło, dopiero rozkręcał się jak wszedł na obroty. Dla porównania Honda CB750 z tych samych lat - tym akurat jeździłem, z roku 1978. Zupełnie inna jazda, motocykl idzie płynnie z każdych obrotów. Moc prawie taka sama. I nie smrodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Forumowy Kamel-JG cały sezon stroił do wyścigów biedną jednocylindrową RS125 i.... się zmęczył... rzucił w krzaki.

 

to co on z tym robił :D ?

Ja do swojej atc 250 z 84 założyłem gaźnik jaki mi pasował mechanicznie nawet parametrów nie znałem i 2 lata ostro tyrałem nigdy go nie regulowałem zapierdalała jak wściekła :D

mały jednogarowy 2t mam wrażenie że jest bardzo tolerancyjny na zmianę gaźnika , do ogara założyłem kiedyś gaźnik od simacza też nic nie regulowałem i jeździłm jeszcze króciec miałem zbudowany z silikonu i kawałków rury od kibla :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

2T na dobrym oleju nie smrodzi a pachnie. Na mixolu ogarek smierdzial bo mixol to gowno, a jak przestawilem sie na valvoline to zaczal pachniec. Raz wlalem castrola to normalnie poezja :D.

Gt 750 to nie jest wgl sportowy motocykl wiec nie musial miec 2x wiecej mocy niz cb 750.
Ale przy 125tkach(sportowe) mamy 15km Np z yzf r 125 z 4t i ponad 30km z rs 125 2t.
W 250 mamy np. 30km w ninji i prawie 60km w rs 250.
W 500 mamy 110km w bimocie v due a 48km w cbr 500 :D
A 750 sportowych nie bylo homologowanych . Ale wyscigowa tz 750 z lat 70 miala te 140/150 km . Wiec 2x wiecej niz cb 750 :D Wiem, ze glupie porownanie.
A ktora dzisiejsza drogowa 500seta osiaga 110/120km jak bimota? A no ni ma. A nawet jak sie znajdzie to nie zapominajmy ze bimota v due jest z 97roku :D Jakie byly wtedy moce w 500 4t? :D


Ciekawe jest to ze gdy porownuje sie moment obr bimoty z np. o 100 cc wieksza yzf r6, to mamy ponad 20 NM momentu obr. wiecej w bimocie. R6 ma prawie 70 NM. Nawet stare rd 500 czy rg 500 mialo ponad 70 NM. Nie pamietam dokladnie teraz. Jest to zastanawiajace...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T na dobrym oleju nie smrodzi a pachnie. Na mixolu ogarek smierdzial bo mixol to gowno, a jak przestawilem sie na valvoline to zaczal pachniec. Raz wlalem castrola to normalnie poezja :D.

Gt 750 to nie jest wgl sportowy motocykl wiec nie musial miec 2x wiecej mocy niz cb 750.
Ale przy 125tkach(sportowe) mamy 15km Np z yzf r 125 z 4t i ponad 30km z rs 125 2t.
W 250 mamy np. 30km w ninji i prawie 60km w rs 250.
W 500 mamy 110km w bimocie v due a 48km w cbr 500 :D
A 750 sportowych nie bylo homologowanych . Ale wyscigowa tz 750 z lat 70 miala te 140/150 km . Wiec 2x wiecej niz cb 750 :D Wiem, ze glupie porownanie.
A ktora dzisiejsza drogowa 500seta osiaga 110/120km jak bimota? A no ni ma. A nawet jak sie znajdzie to nie zapominajmy ze bimota v due jest z 97roku :D Jakie byly wtedy moce w 500 4t? :D

 

Ciekawe jest to ze gdy porownuje sie moment obr bimoty z np. o 100 cc wieksza yzf r6, to mamy ponad 20 NM momentu obr. wiecej w bimocie. R6 ma prawie 70 NM. Nawet stare rd 500 czy rg 500 mialo ponad 70 NM. Nie pamietam dokladnie teraz. Jest to zastanawiajace...

Jak uważasz, że Ci dwusuw pachnie, to polecam wybrać się w trasę za dwusuwem. Nie długą tak z 3-4 godziny, najlepiej na zawody enduro gdzie jest dużo odkręcania. Gwarantuję, że szybko zmienisz zdanie. To mówiłem ja amator dwusuwów. Jak nie wierzysz, a nie masz możliwości przetestować, to zapraszam na testy. Zostaniesz w garażu z odpalonym dwusuwem, a następnie czterosuwem, zobaczymy w którym wypadku szybciej wyskoczysz:)

 

A co chcesz osiągnąć porównując co prawda nieudane, ale osiągnięcie myśli technicznej firmy tuningowej, która nastawiona jest na tor wyłącznie (bimota) ze sprzętem, którym nastolatki za tanie pieniądze mogą poruszać się na A2, opartym na piecu, którego konstrukcja ma 25lat(cb500)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...