Skocz do zawartości

Auto do 5 tys zl


przypadkowelitery
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A możne chcesz Thalie 1.4 ??

Uwierz mi że napewno nie będziesz zawiedziony przeszłością ani stanem

Wiem że Thalia wygląda jak .....spaw.gif.. ale ten egzemplarz który mam na myśli jest naprawdę w dobrym stanie

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W Astrze G nie występował 2.0 8v, jedynie 16 zaworowy.

 

Swoją drogą to ci Niemcy strasznie marnotrawili pojemność, 115 z koni z 2 litrów to troche słabo :D

 

ja myślałem o F w sumie budżet podobny jutro takiego 2.0 8v 115 wyciągamy a buda na złom :D

bo gebelsy czyli opel i vw w latach 90 wyznawali amerykańską szkołe budowania benzyny , mało mocy z dużej pojemności , prosty silnik i żywotny , wierz mi ale tego 2.0 8v jak nie wyrzucisz w przepaść to nie ma opcji żeby go zabić :D tam samo jak ku**ewsko mułowate 1.6 8v na monowtrysku , no nie nie wykończysz :D

 

koleś ma w buggy ten 2.0 8v z F-ki to mówi no spoko u góry nie ma szału , ale z dołu ssie jak traktor , 3 bieg i z gazu bokiem bez strzałów ze sprzęgła , redukcji a to też jest fajne jak pojazd jest jak dobra kochanka - nie tylko zajebiście całuje i się bzyka ale też ciągnie z dołu jak szalony :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co myślicie o tym bolidzie ? Warto w ogóle myśleć o takim staruszku ? co to za skrzynie tam były ?

 

https://www.olx.pl/i2/oferta/honda-civic-1-6-polski-salon-automat-z-instalacja-gazowa-w-kole-CID5-IDpv5q5.html#"]https://www.olx.pl/i2/oferta/honda-civic-1-6-polski-salon-automat-z-instalacja-gazowa-w-kole-CID5-IDpv5q5.html

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to poluje na Liane, ale te auta sa cholernie brzydkie, chyba brzydzsze od mutipli przed liftem

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jak najbardziej, ale nie za takie pieniądze. 5-6 koła to jest max. Fura jest w połowie swojego żywota o ile sprzedający pisze prawdę.

Ogłoszenie jednak dziwne, bo niby automat a w opisie manual (w ogóle nie kojarzę automatów z tego rocznika). W opisie też hatchbak a na zdjęciu sedan..... coś śmierdzi.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie sprawdził bym dobrze rocznik. Od marca 2001 wychodziła już wersja VII a taki przód został tylko w sedanach.

Bo to sedan, a nie żaden hatchback, i pewnie manual tylko posrane coś w tym opisie :D

 

Największą wadą tego Civica dla zwykłego kowalskiego to jest zawieszenie. Może i jest tam mega wielowachacz który wymiata na winklach, ale w perspektywie czasu bywa kosztowny i upierdliwy. Większość Civiców na rynku ma totalnie zaniedbane zawieszenie, zwłaszcza tylne, a mamy tu po 3 wahacze na koło, wzdłużny, poprzeczny i jeszcze jedno maleństwo które reguluje pochylenie koła wraz ze skokiem zawieszenia. I tuleje na tych wahaczach potrafią być kompletnie ciche, nic się nie tłucze, ale przy mocniejszych manewrach wszystko zaczyna pływać i można stracić całkiem kontrole nad autem, na nie jednym syfiku to przerobiłem. No ale ludzie niestety o to nie dbają i 99% civiców nie ważne za jaki hajs ma zawias do tak naprawdę kapitalki.

 

I tu lipa polega na tym że koszta sensownego remontu są praktycznie takie same jak w e46, audi a4, mondeo, 407, czyli remont zawiasu to będzie wartość połowy auta i nikt się nigdy na niego nie decyduje, robi te najbardziej wykurwione tuleje i się toczy dalej paściem bo oprócz tego zawiasu to się tam faktycznie nic nie psuje :D

 

Jak kogoś interesują klimaty zawieszeń w autach, to wrzucam fajny filmik gdzie gość rozbiera i coś tam tłumaczy jak działa tylny zawias w civicu, a są tam fajne patenty.

 

 

 

.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może w tym przedziale cenowym sprawić sobie Anglika?

Ciekawa oferta jest Anglików na allegro.

Kiedyś gdzieś rzucił sue w oczy artykuł, że nie sprawdziły się prognozy co do wysokiego OC i jest niewiele wyższe od pojazdu z kierownicą po lewej stronie.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Almera

Niewygodny, ciasny i w ogóle niegramotny. Po silniku 1.8 też bym się więcej spodziewał. Mojej Hondzie 1.4 w gazie nie był w stanie uciec, a przy tej pojemności nie powinien też wpieprzać oleju wiadrami.

 

Skoda Fabia

Z silnikiem 1.4 jak najbardziej. Bardzo dynamiczny (jak na 1.4) i trwały.

 

Właśnie gadałem z kumplem który miał warsztat samochodowy i tez poleca Civic 7. .fakt, lewarek na desce to poroniony pomysł...chyba ze będzie automat , to do przelkniecia .No i jak to japsy ...ruda szmata wcina, bo blacha jak w mercu z gownolitu...

Proszę nie słuchać Pana IZO bo jakieś dziwne rzeczy opowiada :)

Lewarek w desce to zajebista wygoda. 25 cm od kierownicy. Fura jest zajebiście wygodna, pakowna, przestronna i ergonomiczna. Każda osoba która jechała moją Hondą pierwszy raz mówiła, że czuje się jak we "własnym" samochodzie. Wszystko jest tam gdzie powinno być.

Zawieszenie jest zajebiste. Pomimo wysokiej bryły nie gibie się na zakrętach i zajebiście trzyma drogi. Wysokie siedzenie to też wygoda. Robiłem dystanse po 1200-1400 km jednym ciągiem i ani dupa ani plecy nie bolały.

Silniki benzynowe nie do zajebania. Jak kręcisz na wysokie obroty to trochę oleju zeżre, ale bez przesady. Swoją sprzedałem z przebiegiem 360 000+, facet teraz dobija do 400 000 i z silnikiem nic się nie dzieje. Ogólnie to psuły się tylko pierdoły. Najbardziej wkurzający minus tego samochodu, to że klima strasznie zamula silnik (1.4). Jak się włącza to jakbyś w piach wjeżdżał :)

 

Bo to sedan, a nie żaden hatchback, i pewnie manual tylko posrane coś w tym opisie :D

Chyba jednak hatchback. Sedany mają dłuższy bagażnik.

 

Największą wadą tego Civica dla zwykłego kowalskiego to jest zawieszenie. Może i jest tam mega wielowachacz który wymiata na winklach, ale w perspektywie czasu bywa kosztowny i upierdliwy. Większość Civiców na rynku ma totalnie zaniedbane zawieszenie, zwłaszcza tylne, a mamy tu po 3 wahacze na koło, wzdłużny, poprzeczny i jeszcze jedno maleństwo które reguluje pochylenie koła wraz ze skokiem zawieszenia. I tuleje na tych wahaczach potrafią być kompletnie ciche, nic się nie tłucze, ale przy mocniejszych manewrach wszystko zaczyna pływać i można stracić całkiem kontrole nad autem, na nie jednym syfiku to przerobiłem. No ale ludzie niestety o to nie dbają i 99% civiców nie ważne za jaki hajs ma zawias do tak naprawdę kapitalki.

W moim byłym Civicu wymieniłem tylko przednie amorki po 300 000, no i na bieżąco końcówki, sworznie itd. Przy sprzedaży był już czas na tylne amory. Poza tym zawias igła bez żadnych luzów. Potwierdzone przez niejednego diagnostę. Kilku znajomych ma identyczne Civiki z podobnych roczników i nikomu się nic nie dzieje z zawieszeniem.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Z silnikiem 1.4 jak najbardziej. Bardzo dynamiczny (jak na 1.4) i trwały.

 

Pod warunkiem że ktoś robi dłuższe trasy i lubi dźwięk sieczkarni pod maską. silniki vw 1,4 16v 75/100ps mają bardzo wąskie kanały olejowe w głowicy, co w zimie przy krótkich dystansach powoduje skraplanie się wody i zamarzanie, co natomiast skutkuje zatartymi wałkami rozrządu. Więc jeśli ktoś ma do pracy poniżej 10km to nie polecam tego silnika(chyba że samochód trzymamy w ciepłych warunkach, np. pod kołdrą).

 

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części częściami ale mnie co innego dziwi. U nas na wsi jest firma która miała te auta jako flotowe i potem wyprzedawała za pół darmo. Do każdego samochodu była opinia rzeczoznawcy wraz z wyceną, gdzie opisana była każda nawet najdrobniejsza usterka. przeczytałem chyba ze dwadzieścia takich opinii i w żadnej nie było nawet słowa o zawieszeniu. A te samochody faktycznie były w dwa razy lepszym stanie niż by mogło wynikać z opisu na papierze.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izo z tym zawieszeniem w Civicu to dziwne co piszesz, bo u nas ( Kanada, Stany ) czesci do tego sa tanie jak barszcz - oczywiscie zamienniki, ale wszystko jest.

 

Części częściami ale mnie co innego dziwi. U nas na wsi jest firma która miała te auta jako flotowe i potem wyprzedawała za pół darmo. Do każdego samochodu była opinia rzeczoznawcy wraz z wyceną, gdzie opisana była każda nawet najdrobniejsza usterka. przeczytałem chyba ze dwadzieścia takich opinii i w żadnej nie było nawet słowa o zawieszeniu. A te samochody faktycznie były w dwa razy lepszym stanie niż by mogło wynikać z opisu na papierze.

Ustalmy jeszcze czy mówimy o VI czy VII generacji ? Ja piszę o VI genie, a VII gen. ma całkiem inne i prostsze zawieszenie, więc na jego podstawie ciężko wypowiadać się o VI genie.

 

VI gen ma 38 tulej w zawiasie i około 20 lat na karku i jakie to zawieszenie by nie było zajebiste i wytrzymałe to po tylu latach chyba ma się prawo sypać. Co innego jak jeszcze ktoś dba, no ale tu jest największy problem czyli użytkownicy którzy w dupie mają i tyrają do spodu.

 

 

U brata w CRX czyli praktycznie bliźniaczy zawias, wszystkie remonty i doprowadzenie całego zawiasu na tip top, na Polskie warunki niestey do tanich nie należało :D Najpierw się babraliśmy na bieżąco i jedno zrobiłeś a za jakiś czas następna tulejka dostawała luzu, ze starości się to sypało chyba już, Więc postanowiliśmy że robimy raz a porządnie czyli wszystkie tuleje na nowe żeby był święty spokój. I same tuleje, częśc zamienniki, trochę poliuretanu, i obowiązkowo duże "cukierki" OEM, same je*ane tulejki to koszt około 800 złotych. Doliczyć robotę, geomtrie i robi się fajna suma, nie powiedział bym że tanie jak barszcz :D

 

Pozatym pisałem już że w Civicu potrafi się nic kompletnie nie tłuc i niby normalnie się jeździ, a jak zaczynasz zapie**alać to się na wywalonych gumach cała geomtria rozpływa i jest ogólnie tragedia, przerabiałem to na niejdnym kolegi civicu z rzekomo sprawnym zawieszeniem i założę się że ta flota Ziggiego właśnie takie miała zawiasy.

 

W ogóle to w szoku jestem że są tu więksi fanboye civica odemnie :D Naprawdę uwielbiam te fury i miałem kilka civiców, jednego mam nadal, chwile CRX, ale miłość mnie aż tak nie oślepia i widzę wady tych samochdów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...