Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lutego 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Przyznam że nie ogarniam juz tematu.Tmax 2001 wywala Olej do odmy. Wymienione pierścienie, zrobiona głowica, Uszczelniacze zaworowe, wyczyszczone kanały olejowe. Kompresja jak w nowym moto. Brak problemów z rozruchem, mocą itd. Po krótkim rozgrzaniu wywala Olej przewodem prowadzącym do odmy. Około pół litra na wyrzut.O co do cholery kaman? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Nie pomogę Ci w tej kwestii ale jeśli Cię to pocieszy to mam peugeot speedfight 2 , który spędza mi sen z powiek z odpalaniem...zmieniłem już wszystko a on tylko na samostarcie chodzi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 mam peugeot speedfight 2 , który spędza mi sen z powiek z odpalaniem...zmieniłem już wszystko a on tylko na samostarcie chodzi. Czy nie wygląda to tak, że próbujesz go palić z rozrusznika to załapie na ułamek sekundy a potem zgaśnie? Wtedy możesz go kręcić do rozładowania akumulatora. To samo z kopniakiem. Jak zgaśnie po tym ułamku sekundy to możesz go kopać aż się spocisz i nic. Jeśli takie objawy to przerabiałem coś takiego w gaźnikowej Aprilce SR50 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Czy nie wygląda to tak, że próbujesz go palić z rozrusznika to załapie na ułamek sekundy a potem zgaśnie? Wtedy możesz go kręcić do rozładowania akumulatora. To samo z kopniakiem. Jak zgaśnie po tym ułamku sekundy to możesz go kopać aż się spocisz i nic. Jeśli takie objawy to przerabiałem coś takiego w gaźnikowej Aprilce SR50 ;)Dawaj na PW coby Jabbie nie mieszac w temacie. Jabba, tmax ma jakis zawór podciśnieniowy na odmie...działa jak trzeba? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Zapchana lub zle ustawiona odma.Sprawdz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Oczywiscie przeswietlona lecz jesli Ty radzisz zrobue to jeszcze raz. Byc moze po rrmoncie cos zostalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) powiem tak uszczelniaczy zaworowych się nie czyści tylko się wymienia na nowe koniec kropka zmień uszczelniacze i będzie dobrze Edytowane 16 Lutego 2016 przez nazgul65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 powiem tak uszczelniaczy zaworowych się nie czyści tylko się wymienia na nowe koniec kropka zmień uszczelniacze i będzie dobrzeO ile znam Dominika to chodziło, ze zmienione są uszczelniacze i w zasadzie pisał o czyszczeniu ale kanałów olejowych. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W KXF 250 z takimi objawami zdarzył mi się obrócony (źle zamontowany) pierścień na tłoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Tam uszczelniacze. Przecież pisałem że zrobiłem glowice.Pierścień nie sądzę, byłem przy montażu. Cylindry schonowane.Moze coś ze smokiem. ... hmmm A po tym wyrzucie oleju poziom w oknie drastycznie rośnie. Jakby puchl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Czy w oleju , ktory jest w misce olejowej czuc paliwo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 W KXF 250 z takimi objawami zdarzył mi się obrócony (źle zamontowany) pierścień na tłoku. Też tak mi coś świta- głowica po remoncie i trzyma ciśnienie a puszcza przez tłok/pierścienie na dół i wywala olej odmą. Pewnie trzeba będzie zrzucić cylinder jeszcze raz i sprawdzić wszystko od nowa. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Fak. Może. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 nie znam tej konstrukcji, ale czy pompa oleju była ruszana? może uszczelniacz za pompą padł i stąd takie cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.