Skocz do zawartości

nazgul65

Forumowicze
  • Postów

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nazgul65

  • Urodziny 03/15/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motocykle i quady
  • Skąd
    polska

Osobiste

  • Motocykl
    vtx1800R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia nazgul65

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. ja ma proste podłączenie bezposrednio z aku plus do plusa minus do minusa oczywiście zabespieczone bezpiecznikiem i wszystko gra bez problemu
  2. powiem tak uszczelniaczy zaworowych się nie czyści tylko się wymienia na nowe koniec kropka zmień uszczelniacze i będzie dobrze
  3. ja napiszę tak ja kupowałem klocki do vtx i blaszek nie było zamontowałem blaszki ze starych klocków i jest super pozdrawiam
  4. witam tak ma być luz wzdłużny obowiązkowy luz góra dół niedozwolony
  5. nazgul65

    jawa

    napisze tak miałem jawę ts 350 kupiłem nówke w 1988 i było tak też często sypało sie łozysko igielkowe to chyba wada fabrycznnea tych motocykli ale może się mylę pozdrawiam
  6. witam mam ptyanie czy wie moze ktoś z was kto dorabia uchwyty do spacerówek pytam poniewasz mam nietypowe gmole w vtx zewnetrzna srednica rury gmola ma 42milimetry i nigdzie nie mogę nigdzie dostac uchwytów takiej srednicy jedyne wyjście dorobić z kwasówki lub tym podobnego materiału za informacje z góry dziękuję
  7. czyli reparaturka albo pompa do wymiany i to szybko bo przegrzejesz silnik
  8. napiszę tak jezdziłem vtx1300 teraz posiadam vtx 1800 z pawercomanderem i powiem tak 1300 spoko mocy nie brakuje idzie super wiadomo wszystko ma swoje granice niektórzy mówią że słabe chamulce jedno tarczowe wedłóg mnie hamują dobrze dają radę zalezy od jezdzca 1300 jest na gaźniku a 1800 wtrysk ale to czy to wszystko pracuje fajnie, ale 1800 to już jest moc ja ważę 110 kg z pasażerem pełnym ekwipunkiem np.na jakiś zlot idzie jak burza prawie się nie redukuje w trasie super chamulce system DUO pięknie trzyma sie drogi jak dla mnie same superlatywy pozdrawiam
  9. a sprawć czy maszyna ma kompresję sprawć ciśnienie w cylindrze jak nie będzie kompresji to nie zaciągnie paliwa z gaźnika pozdrawiam
  10. a może że ci się paliwo przelewa gaźnikiem to wina iglicy nie domykajacej sie w komorze pływakowej albo jest ustawiony zły poziom pływaka który idąc do góry nie zamyka w danym momencie dopływu paliwa i cały czas się leje niewiem to sa tylko moje sugestie tam bym szukał na poczatku przyczyny pozdrawiam
  11. poszukuje serwisówki do GL 1500 masz może jeszcze???????? może być instrukcja obsługi z góry dziekuję no chyba ze mozesz przesłac na meila [email protected]
  12. ja bym sie tym nie przejmował przynajmniej nie masz utraty prądu przy rozruchu a jak maszyna odpali i wszystko się swieci to wszystko gra i tyle pozdrawiam
  13. ja mam mam bezpośrednio do aku i nie mam żadnych przekaźników kable puszczone pod zbiornikiem zamocowane do ramy na opaski i tyle w tym temacie jak dla mnie
  14. no własnie ale moim zdaniem taka redukcja jest przydatna bo przeciesz gaźnik trzeba regulować na rozgrzanym i PRACUJĄCYM silniku ja przynajmniej nie widzę innej opcji bo jak można dostroić skład mieszanki z wyciagniętym gaźniku??????????/ rozumiem np. półtora obrotu ale nie zawsze to zdaje egzamin silnik musi pracowac i wtedy sprawdza sie jego reakcje na np. szybkie przyspieszenie tak myslę inaczej to nie ma sensu no chyba ze się mylę moim zdaniem konstuktor gaźnika był pijany ha ha pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...