Skocz do zawartości

Hamowanie motocyklem przy dużej prędkości


TymbaRRk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. O nawykach jakie wpajamy nie masz najmniejszego pojecia, bo nie bylo Cie przy szkoleniu i go nie widziales i nie nie slyszales.

 

Owszem słyszałem, tyle ile napisałeś.

 

 

2. Ja wiem co mam robic i jak mam robic ale zapytalem Ciebie, i tak jak napisalem wczesniej masz mniej niz zero pojecia jak szkolic w tym czy innym przypadku podobnie jak Kmandosek !

 

Nie znam się na szkoleniu ale jedno jest pewne, u mnie kursant umiałby poprawnie zmieniać biegi :laugh:

 

 

3. Ty nie jestes w stanie rozwiazac nic, bo nie masz nawet przypuszczenia o koncepcie nie wspomne. Jezeli asz problemy na drodze to lezy to po Twojej stronie i proponowal bym sie zastanowic nad soba a nie nad innymi.

 

Odniosłem się do tego że szkolicie kaleki. Nic nie poradzę że macie niedoskonały system i prawnie nic nie jesteś w stanie z tym zrobić. Nic to nie zmienia również w tym co napisałem.

 

Natomiast moje problemy wynikają z nieogarniętymi kierowcami którzy myślą że są mistrzami kierownicy a tymczasem nawet biegu poprawnie nie potrafią zmienić :laugh: Plus do tego zwykłe pipy.

 

4. generalnie nie stosuje od zeszlego roku w pewnych sytuacjach stosuje tyle, ze motocykl ktory uzywam jest nazwijmy to nieco inny od standardu.

 

Tyle w temacie poprawnej techniki jazdy :laugh: Może przyjedź do Polskich instruktorów, to nauczą Cię zmieniać biegi.

 

5. Problem w tym, ze takim „ wszystkowiedzacym “ jak Ty nieda sie nic przekazac.

 

Moi instruktorzy byli innego zdania. Uprzedze, Twoje ma niewielkie znaczenie :D

 

6. Wiem, mam ta swiadomosc, bede szkolil sie cale zycie i itak umre niewiedzacy.

 

Misiaczku, widze, ze bede musial Ci jeszzc emaly wylad o roznych typach silnikow zroic. Kumasz, ze inzynierowie projektuja rozne silniki ktore w zaleznosci od zastosowania maja taka a nie inna charakterystyke pracy / mocy ? „ K “ to nie szlfiera i niema potrzeby krecic silnikiem do czeroonego pola czy odciecia. Tam gdzie Twoj silnik sie jeszcze dlawi tam moj ma juz 70 % calego momentu obrotowego ( przy 3000 rpm ) Kumasz czy przekracza to rozmiar Twojej wyobrazni ?

W tym silniku mozesz bez jekiejkolwiek szkody dle niego zmieniac biegi przy 2000 obrotow ! 130 Nm – kumkasz ? Przy 3000 rpm mam 91 Nm !

 

7. jak juz bedziesz doroslym to moze przejdz sie do salonu BMW i zapytaj o jazde K 1200 S. Gdy sprzedawca odniesie wrazenie, ze moze Ci powierzyc sprzet, to sprawdz sobie jak w tym modelu chodzi i dziala skrzynia biegow, to nie japoniec gdzie zmieniasz i nie czujesz nic. Tyle, ze to trzeba wiedziec, no ale jak sie wokol trzepaka 3 rundy na 3 motocyklach w zyciu zrobilo to.....

 

Czyli jednak złom :D Chociaż jednak ja sądzę że pół na pół.

 

8. W jakim celu ? Dziecko, mam 53 lata i naprawde sadzisz ze dla jakiegos golowasa bede do Wa-wy gonil ? Moje poczynania w terenie skonczyly sie kilka lat temu, stare kosci nie rastaja sie tak jak mlode – kumkasz ? No ale zawsze mozesz skoczyc sobie w Alpy i pohulac po tamtejszych drogach.

Ja jezdze sam. Prawie co roku jestem w Alpach i wiesz co jest najfajniejsze, ze caly i zdrowy wracam do domu Czasy przejazdu masz w filmikach. Poprawisz bedziesz dobry a jak wrocisz caly i zdrowy, to wtedy bedziemy mogli pogadac. Bo na razie, to Ty co najwyzej lokalny matador jestes.

 

:laugh:

To jak to było? Brak kasy, czasu? Nie :laugh: Stare kości i fakt że chciałeś coś udowodnić ale jak przyszło co do czego to nagle nie :laugh:

Starsi od Ciebie w terenie jeżdżą.

BTW człowieku Ty masz 53 lata a nie 100. Opowiadanie jaki to stary jesteś jest żałosne.

 

9. Fakt gleby o d p i e r d a l a s z pjerwyj sort ! Trzeba przyznac ! :icon_mrgreen:

 

A to może chcesz powiedzieć że gleby w terenie to coś niezwykłego, coś co nie zdarza się nawet zawodowcom? :laugh:

Swoją drogą kiedyś usłyszałem od człowieka za którym wąchałem tylko spaliny - "Jak nie glebisz to albo jesteś lepszy od Błażusiaka albo jeździsz jak pi***"

 

I jeszcze raz sie powtorze, w BMW skrzynia biegow pracuje tak a nie inaczej. Czuc ja i slychac ja bez wzgledu na to co robisz – kumasz czy zatrudne ? Mi jest tez obojetne czy Tobie cos zgrzyta czy nie.

 

Generalnie zadalem Tobie i Komandoskowi pytanie na ktore nie dostalem odpowiedzi.

 

Nie macie najmniejszego pojecia jak pewne rzeczy sie maja ale jestescie w tym temacie najmadrzejsi. Od mlodych wilkow ktorzy jeszcze w zyciu sie nie ogarneli nie przeszkadza mi uslyszec, ze nie umiem, jezdze jak pipa i tym podobne.

 

Byliscie cieniasy, jestescie cieniasy i najprawdopodobniej umrzecie jako cieniasy ale nie przejmujcie sie tym tak ja tez jestem cienias i tez jako cienias umre. Dlaczego ? Po prostu, zawsze znajdzie sie ktos kto potrafi / wie lepiej. :icon_mrgreen:

 

To ja też się powtórzę. Czyli to jednak złom :laugh: Chociaż ja obstawiam także nieprawidłową technikę zmiany. Może z tym jakże starym wiekiem( :laugh: ) masz problemy ze wzrokiem ale w podpisie masz info czym jeździłem. GS 650 Dakar ma równie badziewiastą skrzynie jak K1200 i uwierz mi że dało się zmienić bieg bez tak głośnego stuku :D Tylko trzeba jeszcze wiedzieć jak :D

 

A teraz tak na poważnie:

Powtarzam- to że macie niedoskonały system to nie jest mowa wina i nic to nie zmienia w tym co napisałem.

Twoim problemem jest mania wyższości. Zauważ że ja nigdy nie napisałem jaki to zajebisty jestem mistrz kierownicy. To że pisze że spora część kierowców na drogach jeździ jak pipy nie oznacza jeszcze że stawiam siebie w roli mastera.

 

U Kulika na stronie zapoznaj się z poprawną techniką zmiany biegów. Nie będę dyskutował na temat tego czy uważasz że ona jest błędna. Nie stosując jej niszczy się skrzynie i tyle w temacie. Oczywiście przy normalnym tempie jazdy.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

(...)

żal to czytać.... dwa palce.. trzy palce ..pięć palców.. siedem... a może trzy w innym miejscu??? każdy po czasie wyrobi sobie swój nawyk... dobry czy zły.. hooj z nim

(...)

Nezka, jak by nie patrzeć to temat w "szkoła jazdy, stunt, wypadki". Uczenie kurantów by łapali hamulec całą łapą, nie trzymali cały czas palców na klamkach, właściwy brak nauki hamowania ( a mając prawo jazdy masz prawo do jazdy na każdym rodzaju motocykla, też bez ABS) jest dość słabe.

 

Nie podejrzewam w sumie w tym złej woli, tak krawiec kraje, jak materii staje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Tam na drugim, a czasem na 1 planie widać Yamahę "tylko" R6, po swieżaku, co wiedział tylko jak gazu się dodaje, a o hamowaniu i opanowaniu motocykla przy cholernie mocnym shimmi na ch....wej drodze nie miał pojęcia.... specjalnie piszę miał, bo nie przeżył konfrontacji z rzeczywistością....

:-(

 

Uważajta na siebie....

 

 

Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Owszem słyszałem, tyle ile napisałeś.

2. Nie znam się na szkoleniu ale jedno jest pewne, u mnie kursant umiałby poprawnie zmieniać biegi

3. Odniosłem się do tego że szkolicie kaleki. Nic nie poradzę że macie niedoskonały system i prawnie nic nie jesteś w stanie z tym zrobić.

4. Natomiast moje problemy wynikają z nieogarniętymi kierowcami którzy myślą że są mistrzami kierownicy a tymczasem nawet biegu poprawnie nie potrafią zmienić Plus do tego zwykłe pipy.

5. Tyle w temacie poprawnej techniki jazdy Może przyjedź do Polskich instruktorów, to nauczą Cię zmieniać biegi.

6. Moi instruktorzy byli innego zdania. Uprzedze, Twoje ma niewielkie znaczenie

Czyli jednak złom Chociaż jednak ja sądzę że pół na pół.

 

7. punktu brak ( pisze ja ) nie ustosunkowales sie do niego

8. Starsi od Ciebie w terenie jeżdżą.

9. A to może chcesz powiedzieć że gleby w terenie to coś niezwykłego, coś co nie zdarza się nawet zawodowcom?

10. Swoją drogą kiedyś usłyszałem od człowieka za którym wąchałem tylko spaliny - "Jak nie glebisz to albo jesteś lepszy od Błażusiaka albo jeździsz jak pi***"

11. To ja też się powtórzę. Czyli to jednak złom Chociaż ja obstawiam także nieprawidłową technikę zmiany. Może z tym jakże starym wiekiem masz problemy ze wzrokiem ale w podpisie masz info czym jeździłem. GS 650 Dakar ma równie badziewiastą skrzynie jak K1200 i uwierz mi że dało się zmienić bieg bez tak głośnego stuku Tylko trzeba jeszcze wiedzieć jak

 

A teraz tak na poważnie

 

Twoim problemem jest mania wyższości. Zauważ że ja nigdy nie napisałem jaki to zajebisty jestem mistrz kierownicy. To że pisze że spora część kierowców na drogach jeździ jak pipy nie oznacza jeszcze że stawiam siebie w roli mastera.

U Kulika na stronie zapoznaj się z poprawną techniką zmiany biegów. Nie będę dyskutował na temat tego czy uważasz że ona jest błędna. Nie stosując jej niszczy się skrzynie i tyle w temacie. Oczywiście przy normalnym tempie jazdy.

 

1. Nie pisze wszystkiego

 

2. to poco dysktujesz jezeli nie masz o tym pojecia

u Ciebie to kursant by sie przy pierwszym manewrze okaleczyl, bo nawet niemialbys koncepcji od czego zaczac. Rozumiem, ze aby umiec zmieniac biegi to trzeba politechnike skonczyc, no kon by sie usmial

 

3. Co Ty mozesz powiedziec nie majac pojecia o szkoleniu a tym berdziej o systemie ?

System jest najdoskonalszy o ile nie na swiecie to w EU napewno. Nawet gdybym mial mozliwosc zmienic czegokolwiek, to bym nie zmienial, co najwyzej przesunal bym niektore granice wiekowe i to tez niekoniecznie.

 

4. jak sie jezdzi jak ciota, to sie ma problemy. Twoje wynikaja z tego, ze jeszcze sie nie ogarnales i brak Ci wyobrazni oraz wiedzy, jak to powinno wygladac.

 

5. Smiem twierdzic, ze od kilku napewno bym sie czegos nauczyl a raszta to moze mi buty czyscic.

 

6. Mowisz o tych specjalistach ktorzy zostawiaja kursanta na pastwe losu i zajmija sie w czasie szkolenia kims innym ? Czy o tych ktorzy szkola kat. A nie majac samemu PJ kat. A ? Pewnie Taki Cie uczyl. :icon_mrgreen:

 

Przeczytaj wczesniejsze punkty ktore juz wczesniej wymienilem. Ty nie zostales nauczony niczego, co najwyzej jak 8-mke wwykrecic i jak pod gorke ruszyc i niby te pierdoly mialy by mnie czegos nauczyc – no chyba kpisz ! A jezeli Ci cos mowili to klamali, bo to Landryny – klamcy byli

 

O takim zlomie to Ty mozesz jak na razie sobie co najwyzej pomarzyc bo po prostu Cie na to nie stac, za biedny jestes – smutne ale prawdziwe. A to, ze ktos zaprojektowal / wykonal tak a nie inaczej to juz inna bajka.

 

7. Szkoda, ze nie ustosnkowales sie do punktu 6 i 7 no ale jak sie niema o czyms pojecia to fakt, trudno o jakakjolwiek wypowiedz.

 

8. Pewnie, ze starsi odemnie w terenie jezdza, Kazdy ma jakies priorytety, mnie nie kreci sie polamac, mam w zyciu za duzo do stracenia i nie bede ryzykowal, bo w imie czego ? Aby ktos na Forum mi piatke przybil ? Moze Ciebie to kreci, mnie nie.

 

9. Gleba w terenie to normalka, ale nie na prostej drodze w y j e b a c sie jak 3 letnie dziecko to wybacz ale bardziej niz smieszne :icon_mrgreen:

 

10. Nie schlebiaj sobie bo Blazusiekiem nigdy w zyciu nie bedziesz, ba nawet i setnej tego co on nie osiagniesz.

 

11. powiem Ci najdelikatniej jak tylko w tej sytuacji mozna powiedziec P i e r d o l i s z ! Nie masz dzieciaku najmniejszego pojacia o motocyklach a na maszynach to sie znasz, ale tych do szycia.

 

 

To, ze miales F 650 GS to mnie osobiscie ani ziebi ani grzeje, tyle, ze gdybys mial choc troche wiadomosci, wiedzialbys, ze w tym motocyklu osadzono silnik Aprilia Pegaso a co za tym idzie skrzynia biegow jest rowniez Aprilia Pegaso

 

Ty naprawde chcesz tu na forum kogokolwiek przekonac, ze Aprilia i BMW to ta sama skrzynia biegow ? No ja z mojej strony nie mam juz pytan, udowodniles swoje dyletanctwo dpotegi N-tej !

 

Powtorze sie, goowno wiesz o systemie. W cywilizowanym swiecie ludzie ida z postepem technichnym a nie cofaja sie wstecz jak Ty i Tobie podobni. Nie mam nic przeciwko DR 400, bo moze w przyszlym roku czy za dwa lata sobie rowniez takowa zafunduje ale nie zmienia to faktu, ze jest to zlom.

 

Typowo gownierskie podejscie do tematu, bo to, ze ktos ma czy wiedze czy umiejetnosci to nie znaczy, ze ma manie wiekszosci, po prostu jezeli ktos przez jakis okres czasu cos robi to generalnie stara sie dojsc w tym do perfekcji, jak juz wejdziesz w zycie zawodowe to moze to zrozumiesz.

 

Po raz ostatni dowiedz sie jak pracuje skrzynia biegow w modelu „ K 1200 S “ a potem wysowaj teorie o umiejetnosciach zmiany biegow. Na forum ktore obfituje w takich samych expertow i znafcow jak Ty moze i wzbudzasz podziw, w realu zostal bys wysmiany, bo niemasz pojecia o czym mowisz / piszesz porownujac Aprilie dpo BMW.

 

Naprawde chcesz kogokolwiek przekonac, ze jezeli skrzynia biegow by sie niszczala bez uzywania " miedzygazu " to inzynierowie by jej nie poprawili ? Tak aby sie nie niszczyla ? Moze zapoznaj sie z zasada dzialania skrzyni biegow w motocyklu a dopiero potem wychodz z podobnymi teoriami.

 

Z mojej strony koniec dyskusji bo nie bede przekonywal znafcy ktory zalkepie mnie wiedza na jakikolwiek temat.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie pisze wszystkiego

No i wystarczą te bzdury które wypisujesz a z których śmieją się nie tylko na tym forum.

2. to poco dysktujesz jezeli nie masz o tym pojecia

u Ciebie to kursant by sie przy pierwszym manewrze okaleczyl, bo nawet niemialbys koncepcji od czego zaczac. Rozumiem, ze aby umiec zmieniac biegi to trzeba politechnike skonczyc, no kon by sie usmial

 

Bzdury to co najwyżej ty wypisujesz. Zobacz, nie trzeba politechniki a ty i tak nie potrafisz :D Nie trzeba być instruktorem żeby znać poprawną technikę jazdy.

3. Co Ty mozesz powiedziec nie majac pojecia o szkoleniu a tym berdziej o systemie ?

System jest najdoskonalszy o ile nie na swiecie to w EU napewno. Nawet gdybym mial mozliwosc zmienic czegokolwiek, to bym nie zmienial, co najwyzej przesunal bym niektore granice wiekowe i to tez niekoniecznie.

No jeśli w niemczech większość szkoli tak jak ty to już chyba lepsi polscy którzy chociaż bzdur nie przekazują.

4. jak sie jezdzi jak ciota, to sie ma problemy. Twoje wynikaja z tego, ze jeszcze sie nie ogarnales i brak Ci wyobrazni oraz wiedzy, jak to powinno wygladac.

Jak ciota to co najwyżej jeździsz ty. Jak łamaga nie wiedząc jak zmieniać biegi i jak trzymać dłonie na klamkach

5. Smiem twierdzic, ze od kilku napewno bym sie czegos nauczyl a raszta to moze mi buty czyscic.

6. Mowisz o tych specjalistach ktorzy zostawiaja kursanta na pastwe losu i zajmija sie w czasie szkolenia kims innym ? Czy o tych ktorzy szkola kat. A nie majac samemu PJ kat. A ? Pewnie Taki Cie uczyl.

Oni i tak są lepsi od ciebie bo przynajmniej bzdur kursantom nie wpajają. Ja się szkoliłem w promotorze. Akurat im to ty do pięt nie dorastasz :D

Przeczytaj wczesniejsze punkty ktore juz wczesniej wymienilem. Ty nie zostales nauczony niczego, co najwyzej jak 8-mke wwykrecic i jak pod gorke ruszyc i niby te pierdoly mialy by mnie czegos nauczyc – no chyba kpisz ! A jezeli Ci cos mowili to klamali, bo to Landryny – klamcy byli

Nauczyli mnie tego jak zmieniać biegi, jak układać palce na klamkach i jak poruszać się na ulicy. Ty już tyyyle porzeżyłeś a nadal gówno potrafisz :laugh:

O takim zlomie to Ty mozesz jak na razie sobie co najwyzej pomarzyc bo po prostu Cie na to nie stac, za biedny jestes – smutne ale prawdziwe. A to, ze ktos zaprojektowal / wykonal tak a nie inaczej to juz inna bajka.

A skąd ty wiesz na co mnie stać a na co nie? Jak zwykle pierdzielisz bzdury, znów pół netu będzie się z ciebie śmiało :D Tak zaprojektowana skrzynia jest badziewna i żaden twój płacz tego nie zmieni.

7. Szkoda, ze nie ustosnkowales sie do punktu 6 i 7 no ale jak sie niema o czyms pojecia to fakt, trudno o jakakjolwiek wypowiedz.

Ale proszę cię bardzo. Skrzynia pewnie się nie rozleci ale co pieszych nastraszysz stukami to twoje :D U ciebie ewidentnie słychać że nie stosujesz wstępnego ucisku na dźwignię zmiany biegów tuż przed zmianą. No chyba że ją stosujesz ale wtedy będzie to znaczyć że ten złom ma jeszcze gorszą skrzynie od GS 650 :D

8. Pewnie, ze starsi odemnie w terenie jezdza, Kazdy ma jakies priorytety, mnie nie kreci sie polamac, mam w zyciu za duzo do stracenia i nie bede ryzykowal, bo w imie czego ? Aby ktos na Forum mi piatke przybil ? Moze Ciebie to kreci, mnie nie.

KS to jak, przyjedziesz mi pokazać jak się zapierdziela w terenie czy miękkie kluchy jesteś? Najpierw proponujesz a teraz podkulasz ogon. Jak zwykle się sprawdza - wojownik w necie pipa w świecie.

9. Gleba w terenie to normalka, ale nie na prostej drodze w y j e b a c sie jak 3 letnie dziecko to wybacz ale bardziej niz smieszne

Koło mi odjechało na wzdłużnej koleinie. Błąd wynikający ze zmęczenia. 150 km po Ukraińskich górach potrafi zmęczyć człowieka ale co ty tam możesz o tym wiedzieć.

11. powiem Ci najdelikatniej jak tylko w tej sytuacji mozna powiedziec P i e r d o l i s z ! Nie masz dzieciaku najmniejszego pojacia o motocyklach a na maszynach to sie znasz, ale tych do szycia.

Żal.pl :D

To, ze miales F 650 GS to mnie osobiscie ani ziebi ani grzeje, tyle, ze gdybys mial choc troche wiadomosci, wiedzialbys, ze w tym motocyklu osadzono silnik Aprilia Pegaso a co za tym idzie skrzynia biegow jest rowniez Aprilia Pegaso

Ty naprawde chcesz tu na forum kogokolwiek przekonac, ze Aprilia i BMW to ta sama skrzynia biegow ? No ja z mojej strony nie mam juz pytan, udowodniles swoje dyletanctwo dpotegi N-tej !

Silnik od aprilii był montowany do roku 2000 w BMW F650. A w zasadzie nie Aprilii tylko to był Rotax. Od 2000 roku został dodany symbol GS oraz całkiem inny silnik a w zasadzie to całkiem inny motocykl. Mój był z 2004 i w tym roku silnik przeszedł kolejną zmianę i została dodana druga świeca. Więc nawet modele pomyliłeś ignorancie :laugh:

Powtorze sie, goowno wiesz o systemie. W cywilizowanym swiecie ludzie ida z postepem technichnym a nie cofaja sie wstecz jak Ty i Tobie podobni. Nie mam nic przeciwko DR 400, bo moze w przyszlym roku czy za dwa lata sobie rowniez takowa zafunduje ale nie zmienia to faktu, ze jest to zlom.

DR 400 z 1980? To się go naszukasz trochę :laugh: Ale możesz go sobie narysować :laugh: Kolejny raz pokazałeś że jesteś ignorantem.

DRZ 400 to jeden z najlepszych duali w swojej klasie a biegi w nim wchodzą jak w masełko. Nie tak jak w twoim złomie. W twoim można trochę ciszej to robić ale ty tego nie potrafisz.

Naprawde chcesz kogokolwiek przekonac, ze jezeli skrzynia biegow by sie niszczala bez uzywania " miedzygazu " to inzynierowie by jej nie poprawili ? Tak aby sie nie niszczyla ? Moze zapoznaj sie z zasada dzialania skrzyni biegow w motocyklu a dopiero potem wychodz z podobnymi teoriami.

Inżynierowie nie poprawili wielu swoich błędów w motocyklach ale co ty tam wiesz :D Każdy model ma różne swoje bolączki. A skrzynie motocyklowa nie posiada synchronizatorów dlatego trzeba stosować międzygaz. Ale jak się jeździ jak ciota i zmienia biegi na prawie że jałowych obrotach to może i nie szarpie.

Z mojej strony koniec dyskusji bo nie bede przekonywal znafcy ktory zalkepie mnie wiedza na jakikolwiek temat.

To w końcu pokażesz mi jak się jeździ na poligonie czy jednak gówno potrafisz?

Póki co z tematu wychodzi że KS nie dość że nie zna podstawowych poprawnych technik jazdy to nawet modeli motocykli nie zna :laugh: O czym tu dyskutować?

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze odniesienie do systemu - to, jak ktokolwiek nauczy kogoś jeździć motocyklem nie zależy od systemu a od podejścia, wiedzy i zaangażowania instruktora a także od predyspozycji i zaangażowania kandydata na kierowcę

 

i prawdę mówiąc bycie dobrym instruktorem to nie jest czarna magia

myślę, że wystarczy chociażby średniodobrze ogarniać sprzęta, nie być dyletantem, korzystać z wiedzy innych, ciągle się samodoskonalić oraz właśnie zaangażować się w robotę choć z tym w dzisiejszych czasach może być największy problem ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niezły ubaw. Staryś chłopie, odpuściłbyś.

 

Wacus, a co mam sobie odpuscic ? Jak widze Twoj filmik z Twojej strony, to naprawde nie wiem czy plakac czy sie smiac ? :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu mnie tu nie było.

Jakbym nie wiedział ile lat ma KaeS, to bym rzekł: gimbaza. Niezły ubaw. Staryś chłopie, odpuściłbyś.

 

Górnik miesiąca...

 

Nie mogłeś się powstrzymać żeby nie odkopać gównianego tematu i zacząć burdel na nowo?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4jku

 

Spoko, give nigger a chance, niech sie wypowie. :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że macie inny punkt widzenia, ale wstyd mi za poziom dyskusji i "argumenty", jakie przeciwko sobie przytaczacie.
Naprawdę nie idzie toczyć dyskusji z klasą ? Można mieć odmienne zdania, ale trzeba też chociaż dopuścić do siebie myśl, że ktoś się może z moim punktem widzenia nie zgadzać.
Może Moderatorzy by posprzątali ten temat? Albo lepiej byłoby go w ogóle posłać w kosmos, bo szkoda, żeby takie dyskusje czytali nowi Użytkownicy i zrażali się od samego początku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczaki...dawno na takim poziomie tu nie dyskutowano...przecież nikt tu za pisiory nie będzie się trzymał, to rozmowa motonitów przy piwie.

Kolega dawno tu nie był, prawda?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczaki...dawno na takim poziomie tu nie dyskutowano...przecież nikt tu za pisiory nie będzie się trzymał, to rozmowa motonitów przy piwie.

Kolega dawno tu nie był, prawda?

Bywam czasami, bardziej jako czytający, niż udzielający się, dlatego też nie mam natrzaskanych wielu postów.

Nie ma sensu nikogo trzymać, za cokolwiek, ale jakiś ogólny poziom wypada zachować, zamiast samych wycieczek personalnych.

Główny wątek tematu gdzieś odleciał i zostało kilku Użytkowników, którzy obrzucają się wzajemnie błotem, tylko chyba nie bardzo już wiedzą w jakim celu :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu nikogo trzymać, za cokolwiek, ale jakiś ogólny poziom wypada zachować, zamiast samych wycieczek personalnych.

Główny wątek tematu gdzieś odleciał i zostało kilku Użytkowników, którzy obrzucają się wzajemnie błotem, tylko chyba nie bardzo już wiedzą w jakim celu :rolleyes:

 

Generalnie masz rację i po części podzielam zdanie.

 

Ale chyba nie chciał byś zabrać ludziom tej rozrywki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...