enduromaster Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 sama miedź by zaszkodziła, w smarze nic się nie stanie, chociaż ja bym wkręcił nowe szpile i na to miedziane nakrętkize szpilami będzie zabawa, bym popytał w okolicznych warsztatach czy mają podgrzewacz indukcyjny, wtedy jest szansa z ominięciem rozwiercania Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 To zrobiłeś sobie psikusa- miedź reaguje z alu - wykręć to i pomyśl nad innym zabezpieczeniem. sama miedź by zaszkodziła, w smarze nic się nie stanie, chociaż ja bym wkręcił nowe szpile i na to miedziane nakrętkize szpilami będzie zabawa, bym popytał w okolicznych warsztatach czy mają podgrzewacz indukcyjny, wtedy jest szansa z ominięciem rozwiercaniaTeż nie używam miedziowych preparatów w połączeniu z alu bo reaguje. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 U mnie w Bule wyglądały lepiej, a skończyło się na rozwiercaniu...była grzana głowica wkoło szpilek(Buła chłodzona powietrzem, wujek twierdził że bardzo szybko się wychładza, nie wiem czy materiał jakiś inny..) były wykrętaki, spawanie nakrętek ,odrdzewiacze nic nie pomogło, prawdopodobnie były na klej wkręcone. Podejdź do tego mądrze i spokojnie, niech się moczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Więc o odpowiedzi na któregoś posta, kolektory w stanie który widać na zdjęciu są szczelne odziwo wszystkie gniaza i uszczelki są szczelne, nie ma żadnego cykania, ani innych dźwięków. W ostateczności wyjąłem z firmy wykrętaki z lewym gwintem, generalnie nie boję się rozwiercania, boję się tylko co się stanie jeśli uszkodzą się gniazda, nie są one grube a miejsca na nowy grubszy gwint nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Jeśli wykrętaki to dobrej, sprawdzonej firmy/materiał z którego są robione, były przypadki ich ułamania i pozostania tej części w gnieździe z resztką starej śruby. Trza to robić z wyczuciem/wykręcanie bo z tego co piszesz/gniazda nie są grube to istnieje niebezpieczeństwo ich rozsadzenia podczas tej czynności. Jeżeli piec jest wyjęty to też wziąłbym możliwość po kolei rozwiercania resztek śruby coraz grubszymi wiertłami, tylko trzeba zastosować je o odpowiedniej twardości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Jeszcze odnosnie tych kolektorów to w fazerze z reguły gniją pod silnikiem, tam gdzie się wszystkie łączą, ale jeśli mówisz że są dobre to nie ma co niszczyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Też nie używam miedziowych preparatów w połączeniu z alu bo reaguje.Obecnie będę montował kolektor po renowacji. Czym w takim razie najlepiej zabezpieczyc sruby? Smar do lozysk? Smar do tloczkow? Edytowane 2 Marca 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Najlepiej na sucho i czysto a nakrętki miedziane. Co jakiś czas czyszczenie i kontrola. W sumie loctite robi specyfiki przeciwzapiekaniu sie jednak ja robie j/w. Z doświadczenia nie miałem nigdy problemów z odkręcaniem miedzianych nakrętek a problemem zawsze jest zaniedbanie. Pasta porcelanowa na pewno pomoże utrzymać porządek z wystającą końcówką szpilki bo w sumie każdy inny smar zapiecze się w takim miejscu. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Pany a co z nierdzewką ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 O dziwo szpilka z nierdzewki z nakrętką z nierdzewki to dopiero potrafi sie zapiec. Ale nierdzewka szpilka i miedziana nakrętka może być znakomitym rozwiązaniem. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja dawałem smar miedziany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 O dziwo szpilka z nierdzewki z nakrętką z nierdzewki to dopiero potrafi sie zapiec. Ale nierdzewka szpilka i miedziana nakrętka może być znakomitym rozwiązaniem. TTCo Ty z tą miedzianą ? Mosiężną chyba masz na myśli .Co do zabezpieczania gwintów przed zapieczeniem to najleprzy jest preparat molibdenowy , był kiedyś pod nazwą MOS 2 , Dobrze też działa smar grafitowany , lub sprawdzony stary sposób dawnych mechaników , czyli pokost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Dzięki wszystkim za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Co Ty z tą miedzianą ? Mosiężną chyba masz na myśli .Co do zabezpieczania gwintów przed zapieczeniem to najleprzy jest preparat molibdenowy , był kiedyś pod nazwą MOS 2 , Dobrze też działa smar grafitowany , lub sprawdzony stary sposób dawnych mechaników , czyli pokostSzanuję Twoja wiedzę ale jakbym chciał napisać mosiężne to bym napisał. Uzupełnij wiadomości o nakrętkach miedzianych stosowanych przy wydechach. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 We wszystkich samochodach, które dłubałem na kolektorach były założone miedziane nakrętki. Nie mosiężne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.