Żurek Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Mam możliwość kupna takiego puga w sedanie rok 1997 silnik to 1.8 16V z lpg sekwencją.Zdania o aucie krążą różne, od tych że piec wcina olej bo pierścienie siadają, elektryka lubi szaleć, i te wielowahaczowe zawieszenie. Do tych że jest ok i wiele się przy nim nie robi a działa i wozi.Może coś wiecie o tych autach na co zwrócić uwagę przy oględzinach, tak aby nie załadować się we francuską prostytutkę?Jakie to ma sprzęgło dwumasa ? Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Sąsiad miał w gazie, nie wiem jaki silnik. Silnikowo jeździł, ale w zawieszeniu często coś pukało, no i progi, a raczej ich brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zwróć uwagę, żeby go nie kupić.Z jakich powodów...a tych co wyżej. Elektryka może Cię do szewskiej pasji doprowadzić. |Oczywiście jak się trafi ale ja bym nie ryzykował. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Monter dobrze pisze!!!Kolega mial od nowosci ten model ale w dieslu i z tego co wiem kolega byl szczesliwy jak sie go pozbyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Sprawdź stan, jak będzie ok to kupuj i będziesz jeździł. Większość aut jest po dzwonie, klepane, cudowane na bank z kręconym licznikiem i jak porównywać?Znajomy w 2004r kupił w salonie Mercedesa Vito za grubo ponad dużą stówę, w chwili obecnej to zardzewiały kopcący wrak bez dowodu rejestracyjnego którynadaje się na złom. Auto bezwypadkowe, jeden właściciel. Więc jak i co porównywać? Kup klocki hamulcowe i zobacz do ilu marek pasują, takich części jest bardzo dużo. Więc jaka marka jest lepsza skoro producenci uzrywają takich samych komponentów i współpracują ze sobą dla oszczedności ? Elektryka we francuzach pada ? Pada tak samo jak i w innych, nie ma już aut bez elektryki i dupereli które są zbędne i są właśnie po to żeby się psuły. Poczytaj fora z różnymi markami aut i na bank nie kupisz nic bo nie znajdziesz auta bez wad. Tak więc jak Ci się auto podoba to jedź , ogądnij dokładnie, sprawdź stan, historię, jak będzie ok to po prostu kupuj i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 od głodu wojny , zarazy i francuskiego samochodu strzeż nas panie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdź stan, jak będzie ok to kupuj i będziesz jeździł. Większość aut jest po dzwonie, klepane, cudowane na bank z kręconym licznikiem i jak porównywać?Znajomy w 2004r kupił w salonie Mercedesa Vito za grubo ponad dużą stówę, w chwili obecnej to zardzewiały kopcący wrak bez dowodu rejestracyjnego którynadaje się na złom. Auto bezwypadkowe, jeden właściciel. Więc jak i co porównywać? Kup klocki hamulcowe i zobacz do ilu marek pasują, takich części jest bardzo dużo. Więc jaka marka jest lepsza skoro producenci uzrywają takich samych komponentów i współpracują ze sobą dla oszczedności ? Elektryka we francuzach pada ? Pada tak samo jak i w innych, nie ma już aut bez elektryki i dupereli które są zbędne i są właśnie po to żeby się psuły. Poczytaj fora z różnymi markami aut i na bank nie kupisz nic bo nie znajdziesz auta bez wad. Tak więc jak Ci się auto podoba to jedź , ogądnij dokładnie, sprawdź stan, historię, jak będzie ok to po prostu kupuj i tyle.Trudno się z tym rozumowaniem nie zgodzić. Edytowane 26 Grudnia 2014 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Miałem przez 2 lata 406 z silnikiem 2.0 benzyna. Byłem 2 właścicielem, auto od nowości w Polsce. Nigdy nie przegrzany itp. a w momencie sprzedaży oleju brał ~0,8l na 1000km. Jak go kupiłem z przebiegiem 215 000km (prawdziwy) to zużywał ~0,3l na 1000km, jak sprzedawałem miał 295 000km. Cieszył oko - i na tym się jego plusy kończą. Na desce rozdzielczej czasami potrafiły się zaświecić jednocześnie błędy poduszek, ABS i check, wystarczyło auto zgasić i ponownie odpalić i błędów nie było. Jak auto postało na słońcu to czasami w momencie odpalenia włączały się wycieraczki, awaryjne i spryskiwacze. Elektryka żyła własnym życiem, byłem nawet w ASO, mechaniki jeździły nim przez cały dzień, podpinali pod komputer i przy nich wywaliło 2 razy błąd ABS itp. ale rozłożyli ręce bo nie mogli się z tym uporać i mówili, że ten typ tak ma i nic na to nie poradzą. Ceny części też bardzo drogie jak na taką klasę auta.Myślałem, że jak kupię auto z pewnych rąk to będę jeździł bezproblemowo, ale jak widać - w przypadku tego francuskiego wynalazku tak nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 od głodu wojny , zarazy i francuskiego samochodu strzeż nas panie Nie podzielam Twojego zdania, ale to tylko dlatego że jestem fanem motoryzacji francuskiej i nie jest mi ona straszna choć pare siwych wlosow mam na glowie. :D Elektryką za bardzo się nie przejmuje. Na wlasnej skórze nie przekonałem się o dużych problemach elektryki w francuzach z tych roczników... Fiat często potrafi narobić więcej. Jednak nie chcę trafić w brykę niczym megan 2 z 1.6 16V. :) Dzieki za info ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zobaczcie do jakich samochodów są wkładane francuskie silniki. A tak jak wzceśniej pisałem nie tylko silniki ale też i inne komponenty. 20 lat temu Opel był oplem , Ford fordem,Mercedes mercedesem a teraz to mieszanka made in niewiadomo co. Francuz się psuje a inny na tych samych podzespołach nie ? http://moto.onet.pl/raporty/top-10-silnik-dci-domena-nie-tylko-renault/wehtm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Z tego co kojarzę to 406 jest dość popularna na taksówkach a to chyba dobra rekomendacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Też słyszałem że śmiga na taksówkach i jest ok.Trudno lepsza okazja się trafiła i zrezygnowałem z puga. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Pochwal się :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Nie lubię vaga ale co poradzić, gdy jest okazja. :)Gulf 3 kombi z hakiem z 1993r piec 1.9TD pompa na lince. Turbo słabe (bez IC więc 0.8bara nigdy nie wygenerowało) ale do 160km/h powinien się bujnąć skoro osiągnąłem nim 150. :) Nalatane 389tys kmAuto od znajomego, znajomej, znajomych z naszej wsi. Właściciel pedancik, auto jest w lepszym stanie niż moja astra. Zawiecha zrobiona, hable zrobione, filtry zrobione, silnik suchy, nie krztusi się, pali od strzała, wszystko szczelne... Nie miałem do czego się przyczepić. Sprzęgło się nie ślizga, jedyne co mnie zastanawia to trochę słychać skrzynię więc albo trzeba uzupełnić olej, albo po prostu przebieg zrobił swoje. Tapicerka niezniszczona, fotele nie przetarte, i weś nie kup kiedy woła 2 klocki. Zrobiłem 150km i wskazówka niewiele drgnęła. Nawet nie wiem ile litrów ma zbiornik. Kupię "amukulator" zmienię olej, i będzie się jeździć. Przez 40tysi (bo tyle jeszcze rozrządowi brakuje) można się przy nim pogrzebać ale raczej hobbystycznie. Rdza nie jest mocno zaawansowana. Fotele nie wypadają, progi są, Pryszcze i inne też. :) Bardzo dobry wozidup do pracy i sklepu. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) to takie jak wuj qurim chyba :D ja to jestem ogólnym przeciwnikiem diesli , jeszcze turbo do auta wkoło komina na krótkie dystanse to lipa , grzanie studzenie , masturbacja no ale za 2kpln już nie będe się przypierdalał :D ciekawe jak t się zapatruje na czerwone , u mnie kumpel golfem 2 1.6TD na czerwonym jeździł i nic mu się nie stało......... kiedy pijemy ?? dla mnie VW zajebista marka pod względem trwałości , napewno lepsza niż francuz...... Edytowane 6 Stycznia 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.