Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Utopilo sie :biggrin: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Janusz z jakim silnikiem miałeś e38? Mój to 750 '96. Bardzo komfortowy i przyjemny w jeździe samochód. michoa nie ma aut wiecznie bezawaryjnych. Wypowiadasz się o tanim, wiekowym już samochodzie, a to i tak dobrze o nim świadczy, że jeszcze jest użytkowany. Test na niezawodność starych Subaru obrazuje ten film wzorowo: https://www.youtube.com/watch?v=2YyLvOwdg_8 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
type-r Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Szkoda że nowe Subaru to trochę inna bajka (2.0 D i 2.5 t) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Tommo piekne masz to BMW :clap: My mielismy wersje z podstawowym silnikiem czyli 728 iA ale i tak przyjemnie sie nia jezdzilo.Uzytkowalem ja glownie w miescie, na krotkich dystansach i gdyby to byl wiekszy silnik to spalala by okolo 20 L na 100 km.I tak po zmianie kol na szerokie 18 calowe lacze (235 z przodu i 255 z tylu) spalala od 13 do 15 L. Na standardowych kolach spalala 12-13 L. Dodam jeszcze, ze sporo zainwestowalem w to BMW, poczawszy od nowego lakieru, pie**ol wykonczeniowych a skonczywszy na calym nowym, wysokiej klasy ukladzie hamulcowym, zawieszeniu, kolach i oponach. Pieknie sie prowadzila i hamowala.Gdybym mial gdzie trzymac samochody, to juz bym dawno zakupil jeszcze jedna e38 w wersji 740 i uzywal bym jej sporadycznie. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Tommo, jakie modyfikacje wprowadziłeś że to Legacy tak klei na winklach ? wygląda to na prawdę nieźle. Technicznie też jesteś kozak, przepiękne do hamowania do zakrętów, szacun ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 IZO prawie wszystko w autku wymienione. Nie wiem czy to jest temat i miejsce na takie rozpisywanie. Ewentualnie jak chcesz na pw mogę opisać zmiany. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 IZO prawie wszystko w autku wymienione no to psuć się nie będzie ale przy serii nie byłbym taki pewny.......jak tam jest 4wd rozwiązane , chyba ma centralny dyfer bo patrząc na zakręty to na 4wd chyba idziesz :D ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Prawie, bo silnik jest seryjny. Zmieniłem tylko profilaktycznie uszczelki głowić na mocniejsze stalowe. Przyjmuje 1,3 bara bez mrugnięcia. Seria to 0,6 bara.Skrzynia 6MT z STI, z tyłu szpera cierna, płytkowa, z przodu Suretrack, w centralnym wiskotyczna. Generalnie autko jeździ jak po sznurku, troche mocy więcej by się przydało.W pogoni za Evą :) Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ale tam chyba zamknięty blok siedzi to na oryginalnych uszczelkach przyjmie te 1,3 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jak najbardziej to silnik z zamknietym blokiem a nie ze swobodnie stojacymi tulejami cylindrowymi.Moim zdaniem wszystkie silniki turbo powinny miec ten blok, by sie ustrzec pozniejszych problemow z uszczelnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Utopilo sie :biggrin:Ja Jeepa utopiłem WK 3.7 V6 ..... osuszyłem, silnik przepłukałem i latałem dalej ...... :D Boskie Auto 33" BFG A/T, Lift 3". .......... żałuje że sprzedałem :( Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ale tam chyba zamknięty blok siedzi to na oryginalnych uszczelkach przyjmie te 1,3 baraSilnik miał już 20 lat. Nigdy nie był otwierany. Przy okazji ogólnej inspekcji silnika przed sezonem założyłem wzmocnione uszczelki. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Ja Jeepa utopiłem WK 3.7 V6 ..... osuszyłem, silnik przepłukałem i latałem dalej ...... :D Boskie Auto 33" BFG A/T, Lift 3". .......... żałuje że sprzedałem :( Tu sie nie sluszy, nie pluka tylko dostaje sowite odszkodowanie i kupuje nastepne auto ;) Dodam, ze to nie ja utopilem to BMW tylko jej nowy wlasciciel.Wjechal w olbrzymie rozlewisko, ktore powstalo na drodze w czasie wiosennych podtopien.Silnik w czasie pracy zassal wode, wiec nie trudno sobie wyobrazic co sie tam stalo w srodku, ubezpieczyciel zaplacil za samochod, poniewaz wymiana badz naprawa silnika byla nieoplacalna, nawet nie zgodzil sie na otwarcie silnika. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Silnik miał już 20 lat. Nigdy nie był otwierany. Przy okazji ogólnej inspekcji silnika przed sezonem założyłem wzmocnione uszczelki.chrzanić silnik, napisz co jest w zawieszeniu pomodzone że to tak po zakrętach idzie. Całkowita przebudowa na regulowanych wahaczach czy zostało coś z seryjnych rozwiązań ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Szukałem niedrogiej zabawki w czterołapie do wygłupów w weekendy. No i trafił się taki niepozorny sedanik.Śniardwy Subaru Legacy Turbo '94 jeden właściciel od nowości. A że przyjechał z południa Włoch bez rdzy i innych niespodzianek.Z czasem trochę go podłubałem co zaowocowało wygraną w Pucharze Classic auto w tym roku.Autko bardzo szybkie i niesamowicie wytrzymałe. Stara dobra japońska szkoła budowania samochodów. Jak ktoś się nudzi i nie ma co robić może zobaczyć jak to teraz jeździ Fajnie to goni :) Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.