Gość komandosek Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) Cześć, Kilka razy byłem w Norwegii, tęskno mi do tego kraju i chetnie wrócę motocyklem. Właśnie na tę okazję chce kupić motocykl turystyczny. Wymagania :- Cena do max 10 000- wygodna jazda dla pasażera- bezawaryjność, przystosowana do turystyki- musi sie dać szybko jeździć po winklach. Chce też czerpać przyjemność z jazdy, nie tylko z widoków. Poważnie zastanawiałem się nat Hondą Deauville, bo spełnia większośc wymagań poza ostatnim. Nie chce drzeć podnóżkami na każdym zakręcie na norwerskich serpentynach. Nie zależy mi też na super szybkim lataniu po autostradach wiec nie potrzebuję mocy. Teraz myślę o yamasze XJ 900, bo to w miarę tanie, za ok 10k można kupić w dobrym stanie, z kuframi i nowymi oponami. Proszę o pomoc. Edytowane 4 Lipca 2014 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 XJota będzie dobra, ale też mogę polecić PanEuropeana, czyli Hondę ST1100. Wbrew pozorom świetnie sobie radzi w winklach, widziałem na własne oczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 po przesiadce z GS500 nt-v powinna dać radę ale jak chcesz się konkretnie zapakować i zależy Ci na jako takiej dynamice to tak jak poprzednik pisał polecam st1100 trochę tym nakulałem solo, teraz latam z wózkiem i nie mogę złego słowa powiedzieć na ten motocykl Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) Znaczy proszę się nie sugerować opisem, wpisałem to trochę na przekór.Różowy gs500 nawet nie jest mój, ja go tylko użytkuję do startów mi mistrzostwach polski w gymkhanie i nieskromnie mówiąc nawet nieźle mi idzie. Na ostatniej rundzie miałem 4ty czas z czego niezmiernie sie ciesze.Mimo tego że mały, babski i różowy. Przedtem jeździłem vfrką z zębatką 54z i dużo mocy na kole nie jest mi specjalnie straszne. Edytowane 4 Lipca 2014 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 xj900 brałem kiedyś pod uwagę, ale wg opisów ma kiepskie zawieszenie, zwłaszcza przód. paneuropa jak mnie jest strasznym mastodontem. deauville uznaję po prostu za zbyt słabą, z resztą turystycznie też tak sobie - kurfy są stałe, a bez zmienionych pokryw niezbyt pojemneja tradycyjnie zaproponuję obejrzenie bmw: r1100/1150rs, gs może niekoniecznie chociaż jest wzorcem turystyka i nic mu zarzucić się nie da, można też zobaczyć jak odpowiadałby np. k1200rs, chociaż to też straszny kloc jak paneuropajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) paneuropa mastodontem? tak się wydaje bo jest nadmuchana przez plastiki tak wygląda bez owiewek: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=711313848903285&set=a.711313822236621.1073741836.100000740285907&type=3&theater bez przesady - ważę 73kg i mam 172cm wzrostu i motocykl wprost pode mnie :) sprzęt waży co prawda te 300kg ale w ósemkach chodziło to lepiej niż f3 do gymkhany przygotowanej :) co do fabrycznych kufrów - dla mnie bajeczka - może nie są tak pakowne jak jakieś akcesoryjne GIVI czy inne Touratech ale nie poszerzają motocykla co czyni go skutecznym w korkach nawet gdy jest maksymalnie zapakowany Edytowane 4 Lipca 2014 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 W sumie do 10 tys. to jest w czym wybierać. FZS1000, stara CBR1000 z ostatnich lat produkcji, a może nawet XX i dużo więcej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 A ja znowu będę monotematyczny :biggrin: Bandit 1200! Za tą kasę znajdziesz coś w miarę młodego, dostępna jest kupa akcesoriów i prostotą konstrukcji aż powala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Ducati , raz sprobujesz i sie nie wyleczysz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 A moze TDM 900 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 O tdmce tez myslalem, ale o tej starszej. Chyba lepiej kupic starszy a bardziej zadbany motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 A ja znowu będę monotematyczny :biggrin: Bandit 1200! Za tą kasę znajdziesz coś w miarę młodego, dostępna jest kupa akcesoriów i prostotą konstrukcji aż powala. a jak z ogłaszaną wszem i wobec paliwożernością dużego bandyty? przyznam, że nie miałem okazji osobiście sprawdzać, ale onegdaj Kecay sporo jeżdżąc turystycznie narzekał, że zwłaszcza na dużych trasach wyraźnie więcej daje za paliwo niż koledzy na innych maszynach. może i na ten aspekt warto zwrócić uwagę, jeśli motocykl ma być użytkowany turystycznie. tdm czy boksery bmw mają tu zdecydowaną przewagęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Ja zaprzeczam. Jadąc normalnie okolo 130 nie ma prawa spalić więcej niż 6 litrów. Tylko warto oberznac kanapę po bokach, bo po dłuższej jeździe strasznie bolą uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 to jak z dużym fazerem, zrobili model gt z bodajże dłuższymi owiewkami i fabrycznymi kuframi (?), ale już kanapa została standardowa, twarda jak deska - parę lat temu, jak to była nowość, rozmawiałem z użytkownikiem na promie na pomorzu, był w długiej trasie i przeklinał ją zdrowojsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Tak jak Adam pisze, a jeśli jedziemy w grupie i w miarę spokojnie to potrafię być nieźle zaskoczony spalaniem na poziomie 5.5 l. Ale kiedy jeżdżę sam spalanie mam na poziomie 6 - 6.5l/100km. Jeśli komuś pali więcej, to albo na prawdę nieźle zapier...la, albo ma kupę złomu z rozwalonymi gaźnikami.Co do wygody, to ja zmieniłem kanapę i jest trochę lepiej, ale i tak jest dość twarda i dość wąska pod dupą, a co za tym idzie po 500 km muszę zatrzymywać się trochę częściej. Ale ja to lubię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.