Skocz do zawartości

Motocykl turystyczny do jazdy z pasażerem


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to jestem, co do przyspieszenia spokojny, bo prawdopodobnie 130 w ogóle nie osiągnę nawet na autostradzie. A wracając do pytania o podniesienie z ziemi motocykla tupu Deauville, Czy samemu dam radę? Czy jest za ciężki (waży coś koło 240 kg) i potrzebna będzie pomoc drugiej osoby?

I jeszcze jedno pytanie, trochę nietypowe. Czy przy ładnej (suchej pogodzie), Honda Deauville jest w stanie pokonać - przejechać - takie drogi polne, po których są w stanie przejechać zwyczajne osobówki - powiedzmy taki Passat czy Corsa. Oczywiście mam na myśli prędkość wolne typu 10 - 20 km/h. Czy jadąc motorem taką dobrą polną drogą, czegoś w nim się nie urwie? Bo w zwykłych osobówkach, na dziurawych polniakach, zaczepia się albo podwoziem, albo spojlerem. A jak to wygląda w motocyklach typu Deauville?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Powinieneś bez większych problemów podnieść, NTV ma nisko środek ciężkości i nie będzie.

Nie będzie też większych problemów z jazdą po polnych drogach, ot wstajesz i jedziesz. Na górze masz filmik z wyjazdu ntvką do mongolii gdzie autor filmiku zrobił tysiące kilometrów bezdrożami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jadąc taką drogą, ma koła w koleinach a środkiem może szorować po wszystkim co napotka. Motocyklem jedziesz w jednej koleinie i o nic praktycznie nie możesz zahaczyć. Możesz taką drogą normalnie przejechać bez obaw że coś się stanie, możech najechać na krawężnik czy zjechać z betonowej wysepki, lub wjechać w dziurę, jeśli to zrobisz powoli to nic się nie stanie, zawieszenie i opony są wyliczone na pewne przeszkody terenowe.

 

Poza tym w czasie wojny na przykład, na froncie, na motocyklach jeździli tylko po równych asfaltach ? Raczej nie i jakoś im się te motocykle nie rozpadały, a jakość materiałów raczej bez porównania do stosowanych obecnie.

 

Co do podnoszenia przewróconego motocykla, hmmm, moja koleżanka położyła się na kawie er6 w mieście, po prostu stanęła na czerwonym a że profil jezdni (na starówce) był taki a nie inny, to wystawiła prawą nogę żeby się podeprzeć i się przewróciła bo nie sięgnęła do jezdni. Mając 160 kilka cm wzrostu i 50 kilka kg, nie była wstanie podnieść kawy z ziemi. Natomiast ja przy moich 173 cm i 85 kg (no i krzepy też trochę mam :D ) ją podniosłem bez problemu. Ale w zamian za to, nie mogę postawić mojej xj-oty na stópkę centralną, a mam kolegę o pół chudszego ode mnie, który mi ustawia moto na stópce od ręki i bez wysiłku, a chudy i kościsty strasznie. I nie wiem jak to działa :)

Edytowane przez chasseur

Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.

Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.

Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem ten filmik z Mongolii - piękny, aż chce się jechać. Przy tym jest to taki teren, że ja nawet po części nie zamierzam się na trak trudne odcinki wybierać. Jednak tam jechała Honda NTV 650, a ja pytam o Hondę NTV 650 Deauville, czyli tą z kuframi bocznymi. Czy przypadkiem nie są to dwa zupełnie różne motocykle, które mają tylko podobną nazwę? Niczym Nissan Patrol i Nissan Almera...

Edytowane przez terenowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancur, to w zasadzie tak dobrą informacją postawiłeś "kropkę nad i". Wygląd ma super, mocy aż za nadto i do tego jest w stanie przejechać :crossy: polną drogą. A do tego ceny są fajnei jest nadzieja trafić sztukę, która ma przejechane poniżej 70 tys. km, choć tego nie jestem pewien :wacko:. Nic więcej od motocykla nie potrzebuję.

Może nie powinienem pytać w tym wątku tak szczegółowo, ale powiedz Pancur, co można schować do tych bocznych kufrów, i czy przy zamontowaniu trzeciego - tylnego, da się do niego schować kaski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrócę do mojego pytania z góry. Czy Honda NTV 650, to nie jest zupełnie coś innego, niż Hondę NTV 650 Deauville, czyli ta z kuframi bocznymi. Czy przypadkiem nie są to dwa zupełnie różne motocykle, które mają tylko podobną nazwę? Pytam, bo jeżeli różnice są kosmetyczno wyglądowe, a konstrukcyjnie to prawie to samo, to zwykłe NTV-ki są o połowę tańsze od tych z kuframi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Deauville to nowsza i turystyczna wersja Hondy NTV 650. Motocykle roznia sie "karoseria", co za tym idzie rowniez pozycja na motocyklach jest zupelnie inna. Silniki sa takie same i ramy chyba tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się zapytać - jak myślicie, ile warto dać za zadbaną (czyli żebym na wejściu nie musiał wszystkiego wymieniać) NTV 650 Revere poza sezonem (zima/późna jesień)?

531979.png- dziennik kosztów na spritmonitor.de

Moja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW obecnie jest taka ilość sprowadzonych motocykli, że nie ma w zasadzie cen "poza sezonem" - to marny chwyt handlarzy

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...