Skocz do zawartości

Legendarna rama kawasaki


TyLuH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ta, chociaż byś zostawił tego posta i skomentował, bo co ja tam napisalem?

Od razu zamykaj takie tematy!

Przy głowce do może od dzwona, one zawsze pękają pod zbiornikiem jak u Ciebie.

P.S Tak w fabryce rama jest klejona na super glue. A spawacze metali kolorowych żyją ze sprawania armatury.

Powiem jedno, lepiej sprzedaj to jak masz kupować drugą ramę.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta, chociaż byś zostawił tego posta i skomentował, bo co ja tam napisalem?

Od razu zamykaj takie tematy!

Przy głowce do może od dzwona, one zawsze pękają pod zbiornikiem jak u Ciebie.

P.S Tak w fabryce rama jest klejona na super glue. A spawacze metali kolorowych żyją ze sprawania armatury.

Powiem jedno, lepiej sprzedaj to jak masz kupować drugą ramę.

 

nie zostawiam w tym dziale postów które narażają nieświadomego użytkownika na bezpośrednią utratę życia lub zdrowia.

Masz PW aby skontaktować się z posiadaczem tego złomu i naprawić mu wystawiając fakturę na naprawę.

Przed chwilą usunąłem post kolejnego idioty prowokatora radzącego naprawę pęknięć powstałych na skutek zmęczenia materiału wadliwej konstrukcji.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie znasz do konca skladu stopu aluminium, z którego powstała, bo nie masz sprzętu by prześwietlić jej strukturę po spawaniu i jeszcze dlatego, że Twoja rama to już zmęczony materiał i wreszcie dlatego, że masz dość szybki motocykl.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak bardzo kochasz te zx9r to napisz do jakis firm które projektuja stalowe ramy z rur, pewnie za oceanem są takowe np Ci od drag racingu.
Nie spawa się ram które już uległy pęknięciu ze zmęczenia materiału, co innego przyspawania ucha od stelarza bo jakiś grubas przeładował moto czy ucho od silnika ale nie w miejscu które musi wytrzymać maxymalne przeciążenia i jest głównym elementem nośnym ramy.

trzeba zamknąć chyba ten temat bo naprawdę ktoś zrobi sobie kuku...

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zamknąć forum motocyklistów, bo według statystyk kilkaset osób rocznie robi sobie poważne kuku na motocyklu ale żaden z powodu złamanej ramy...

 

no cholera masz racje i nie masz, bo nawet jeden z nich jesli zginal z tego powodu to troche niefajnie i zycia nie mozna przekladac na statystyke % ram spawanych...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne tylko, że w stuncie nagminnie pękają oryginalne ramy nawet w hondach a spawane i wzmacniane wytrzymują dużo więcej. Na ale na tym forum oczywiście wie się lepiej i obraża innych co świadczy oczywiście o poziomie moderatora. (lepiej czytajcie szybko bo za chwile nawet taki post zniknie)

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne tylko, że w stuncie nagminnie pękają oryginalne ramy nawet w hondach a spawane i wzmacniane wytrzymują dużo więcej. Na ale na tym forum oczywiście wie się lepiej i obraża innych co świadczy oczywiście o poziomie moderatora. (lepiej czytajcie szybko bo za chwile nawet taki post zniknie)

 

Najdziwniejsze jest to, że żadna firma nie produkuje motocykli specjalnych TYLKO do stuntu ?

Jest to niszowa dyscyplina sportu motocyklowego tylko i wyłącznie na obiektach zamkniętych i uzyskiwane tam prędkości oscylują w granicach 50kmh a mimo to wielu amatorów tej dziedziny ląduje w szpitalu z poważnymi połamaniami. Kilka lat temu jeden z najlepszych na świecie zginął podczas pokazów.

ŻADEN motocykl z homologacją drogową nie jest z założenia konstruktorów przygotowany do tych obciążeń.

 

Trzeba zamknąć forum motocyklistów, bo według statystyk kilkaset osób rocznie robi sobie poważne kuku na motocyklu ale żaden z powodu złamanej ramy...

Załóż własne forum a potem go zamknij ale na tym powinieneś przestrzegać regulaminu a chwalenie się jazdą po drogach publicznych na pospawanej ramie świadczy tylko o ...............................

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pospawana rama Kawy peknie znowu obok spawu, przeciez na stuntpoland bylo od groma takich tematow.

Nawet jak nie dajesz na gume to stara peknieta rama jest ryzykowna.

Zdrowie chyba wyzej cenisz od 1000 zl ???

Niestety stopy alu starzeja sie jak wszystko i z wiekiem ich naprawianie przestaje byc sensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spawaniem ram w ścigaczach to polecam obejrzeć kilka filmów i trochę poczytać, jak te ramy pracują podczas jazdy, zwłaszcza w złożeniu. Pamiętam, jak na którymś filmie (bodajże "Faster" albo "Fastest") wypowiadał się inżynier Yamahy, który wyjaśniał, że w motocyklach typu super sport właśnie mega ważną funkcję pełni odpowiednia elastyczność ramy (paradoksalnie liczy się też sztywność, ale tu właśnie chodzi o elastyczność), która umożliwia pracę zawieszenia i całej konstrukcji podczas szybkiej jazdy w winklach. Japończyk mówił, że to jak projektowanie samolotu i nie ma z tym żartów.

 

Ja wiem tyle, że nie wolno rzeźbić przy kluczowych elementach konstrukcyjnych motocykli, które bezpośrednio wpływają na bezpieczeństwo. To samo dotyczy choćby "radosnej metaloplastyki" na poziomie hamulców czy rolgazu.

 

Dobrze wiecie, że lubię zapierda..lać i wliczam ryzyko dzwona z winy błędu ludzkiego albo chęci urwania dodatkowej sekundy na torze. Ale nie wybaczył bym sobie zostania kaleką z powodu próby zaoszczędzenia kilku czy kilkuset złotych.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oferowałem mu swojej usługi, nie odsyłam go też do pierwszego lepszego spawacza. Są firmy które na takie naprawy wydają pisemne zaświadczenia. Nazwy nie podaję nazwy by nie robić reklamy. Nie polecam też takich napraw, wskazuje jedno z rozwiązan w tym konkretnym przypadku. Z którego roku jest ta 9tka? domyślam się że po 98, bo poprzednie modele miały ramy pancerne jak dla silnika 2000ccm.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...