Skocz do zawartości

PRO-MOTOR

Forumowicze
  • Postów

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia PRO-MOTOR

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

-1

Reputacja

  1. Bo w używkach to towar deficytowy, pozostaje uzbroić się w cierpliwość i starannie przeglądać ogłoszenia lub zakupić nowy klosz.
  2. Reklamować możesz wszystko, tylko czasem możesz wyjść na głupka.
  3. Wydawało mi się, że odpisywałem na ten temat już, ale powtórze - wbij torxa ok 30-35 i wykręcisz.
  4. :wink: pomyśl czasem zanim napiszesz.
  5. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/167158-yamaha-1900-stratoliner-roadliner-problem-nie-z-tej-ziemi/ Przecież już się o to pytałeś.
  6. Cieszymy się również, ale skoro już napisałeś to mogłeś podać przyczynę problemu.
  7. Masz jeden temat, więc się jego trzymaj, na każde pytanie będziesz zakładał nowy temat? Odpowiadając na pytanie - nie, nie może być, chyba że chcesz przełożyć silnik do ubijarki.
  8. http://www.szlifierniawaw.entro.pl/ Stroną się nie zrażaj. Zadzwoń, zapytaj co mogą z tym fantem zrobić.
  9. Nie, wybacz, tylko korbowody mają takie same, wały mają różne numery. Różni się też lewe łożysko - Blaster ma 93306-20562-00, a DT 93306-30556-00. Średnica wewnętrzna jest taka sama - 25 mm, zewnętrzna w DT - 62 mm a Blasterze 55 mm, ale to nie jest problem. Numery wałów różnią się tylko przedrostkiem, więc wg mnie będą takie same. EDIT Masz tu porównanie: http://www.sendspace.pl/file/31925d2a937ca4a1e48a2ce/dt200-yfs200
  10. Wiem, że to może kosztowne, ale polecam jednak założenie nowego wału, używany wał 2T z lat 90' nie wróży nić dobrego. Co tam się rozleciało w tym wale, może jest możliwość regeneracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...