Jump to content

damian155

Forumowicze
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Zły

About damian155

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów
  • Birthday 12/08/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łęczna k.Lublina

Osobiste

  • Motocykl
    999
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7641585
  • Strona www
    http://
  1. No właśnie samodiagnostyki nie przechodzi bo po zapłonie wstaje tylko obrotomierz a powinny wstawać 2 zegary.
  2. Siema. Mam mały problem z kawą zx9r 2002r. Składam sobie taką maszynę na tor i mam problem z licznikiem. Ogólnie chodzi o to, że nie działa prędkościomierz. Wskazówka ani drgnie. Po włączeniu zapłonu wskazówka obrotow przewija się do końca i wraca a od prędkości stoi jak zamurowana. Po odpaleniu to samo. Obroty są ok a prędkości żadnej nie pokazuje. Dodam, że elektronika nie jest moja najmocniejsza strona ale może bym to jakoś ogarnął gdyby mnie ktoś nakierował.
  3. mógłbyś jeszcze raz wysłać tą foto tej kostki bo chciałem podpinać i nie ma już zdjęcia a nie zapisałem sobie.
  4. Witam. Mam mały problem z podpięciem pinów do kostki licznika w R1 99r. do kostki wchodzi 16 przewodów. I tu pojawia się problem bo nie posiadam dobrego schematu. Znalazłem w googlach z elektrody schemat licznika, ale jest zły. Zegary zapalają się i gasną a do tego wszystko świeci jak na choince, światła drogowe po przełączeniu stacyjki zapalają się same. Coś musi być nie tak z pinami. Jeśli ktoś ma jakiś dobry schemat kostki to prosiłbym o pomoc lub kogoś z takim sprzętem o spisanie mi po kolei kolorów przewodów wchodzących do zegarów. Będę bardzo wdzięczny.
  5. No własnie nie posiadam świecy Colortune. Ok to pośmigam i zobaczę jak świece wyglądają.
  6. Opanowane. Opuściłem iglice na każdym gaźniku i jeden ząbek i jest ok. Motocykl nie dławi się. Czy teraz należałoby wyregulować skład mieszanki tymi śrubami przy gaźnikach?
  7. Był problem z zacinającym się ssaniem przed serwisem. I mówił przy odbiórce ,że to opanował i już się nie zacina.
  8. Luzy zaworowe były ustawiane 2 tyg temu i myślę ,że jest to dobrze ustawione bo serwisuje on motocykle paru znajomym i nie robi tego pierwszy raz. Exup był sprawdzany i działa jak najbardziej prawidłowo. Świece są okopcone na czarno. To znaczy ,że jest najprawdopodobniej zbyt bogata mieszanka. Mówił mi ,że ustawiał ją na bardzo suchą mieszankę i było to samo. Czy żeby zubożyć mieszankę to należy śruby znajdujące się za klapą przepustnicy wkręcać czy wykręcać w tych gaźnikach?
  9. Mechanik 3 razu rozbierał te gaźniki w mak i składał. Mówił że jest wszystko ok. Bo robił pełen serwis gaźników
  10. Witam. Mam problem z Yamahą R1 99r. Problem polega na tym ,że gdy motocykl się trochę zagrzeje to nie da się nim ruszyć. Zaczyna się dusić i dławić na bardzo niskich obrotach. Muszę wtedy złapać sprzęgło i przytrzymać manetkę żeby przepalił paliwo bo jeśli ją puszczę to gaśnie. Jak dodam gazu to też gaśnie jakby go zalewało. Jak stoi na luzie to wszystko jest ok. Wkręca się normalnie na obroty i schodzi. Motocykl jest po serwisie u znajomego ,który regulował zawory, całkowity serwis gaźników, nowe świece zapłonowe, cewki i fajki odpadają bo były zakładane drugie i jest to samo. Już nie mam pomysłów. Mechanik też jeszcze raz wszystko przejrzał i twierdzi ,że wszystko jest dobrze ustawione i się poddał. A moto jak muliło tak muli przy ruszaniu. Ruszyć się da normalnie z wysokich obrotów ale zajadę w ten sposób sprzęgło. Motocykl podczas jazdy kręci do końca i przy schodzeniu z wysokich obrotów czasami delikatnie strzela w komin. Już kończą mi się pomysły. Zastanawiam się czy to może być wina modułu. Czy jest taka możliwość ,żeby zanikała iskra. Bo mechanik twierdzi że to musi być coś zapłonem. Dodam ,że sprężanie jest ok bo wyszło ok 12.5 na każdym cylindrze i zawór exup też jest wporzo.
  11. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/clk/w208/coupe-c208/silnik-benzynowy-2.3-kompressor-197km parametry. A co do kosztów jakie trzeba wsadzić w auto. To ok 2700 rejestracja na PL blachy i opony zimowe trzeba zakupić. Reszta to oleje filtry i klocki tył
  12. Kupiłem auto. CLK w208 230k automat z 2000r. Postanowiłem w tym roku nie jechać na narty i tą kasę przeznaczyć na zarejestrowanie pojazdu. Do zarejestrowania sprowadzony od sąsiadów z zachodniej granicy. Auto naprawdę utrzymane w dobrym stanie. Do wymiany klocki i zbity lewy kierunek w lusterku lewym. Poza tym wszystko działa bez zarzutu. Fotki jeszcze z ogłoszenia bo nie miałem kiedy zrobić http://imageshack.us/user/damian15
×
×
  • Create New...