Skocz do zawartości

WMMP 2014


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się nie dziwię, że nie ma chętnych do budowy torów. Słaby tor to dajmy na to (strzelam) minimum 10mln zł. Sezon to 6 miesięcy a chętnych wbrew pozorom nie ma tak dużo (co innego zapełnić 20dni w roku a co innego 180). Rentowność takiej inwestycji w Polsce jest bardzo słaba. W każdym razie ja jakbym miał odpowiednie fundusze to na pewno bym je zainwestował w leszy sposób.

 

 

Madafaka - weź z providenta :P

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele kłód pod nogami (np. taki błahy problem jak okoliczne zabudowania). Już widzę falę protestów okolicznych mieszkańców na wieść o rozbudowie toru. Jeżeli będzie ktoś obcykany w temacie możliwych obrotów na takim obiekcie w PL, to można spróbować stworzyć koncepcję i wstępny biznes plan (bez niego Chinole nawet nie chcą rozmawiać). Tu mogli by pomóc chłopaki z SD i np. Grandys, bo znają cyfry. W inwestycję mocno musiał by się też włączyć poznański samorząd. Jeśli formalnie wszystko by się pospinało i z analiz wynikała by sensowna rentowność inwestycji, a jedynym problemem była by kasa, to temat byłby realny (Chińczycy naprawdę chętnie wypompowują kapitał ze swojej "czerwonej dziury", a szmalu mają jak lodu).

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 mln tor? Ojoj, myślę że duuużo duużo więcej. No chyba, że mowa o jakimś kartingowym o długości około 1km.

Właśnie ten czas zwrotu inwestycji prawdopodobnie powoduje, że nie ma chętnych do ładowania kasy.

Daltego wg mnie dobrze, żeby ktoś się chociaż wziął za rozwój obecnego.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem dla mnie niefajnie. Kiedyś za panowania AW płaciło się 50-70 dych jeździło trzy sesje (jazdy były co tydzień). Teraz jest tylko SD gdzie za jeden dzień koszty są kilkukrotnie wyższe więc sorry dla mnie i ludzi którzy daleko na tor nie mają rozwój jest ale tylko w w kierunku wyciągnięcia coraz większej kasy.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt budowy nitki jest mniejszy niż autostrady. Upraszczając 1 mln to 1 km toru. Problem sąsiedztwa nie istnieje, są stacje, jest KFC i tania baza noclegowa no i bezpośredni zjazd z A4. Resztą zajmę się ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka, ale poza samą nitką są przecież jakieś budynki , trzeba jeszcze pamiętać o zakupie jakiejś działki, instalacjach, mediach itd. Nie wierzę, że tor o długości 4km za całą infrastrukturą da się zbudować za 10 baniek ;)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tereny zainwestowanie np. po stacjonowaniu wojsk radzieckich, oddalone od zabudowań, płaski, prąd SN i woda 110 jest, kanalizacja indywidualna, z budynkami, teren w wieloletniej dzierżawie od UG z prawem pierwokupu. Teren idealny inwestycyjnie. Dla zainteresowanych mogę przeprowadzić negocjacje z UG.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://impuls.pb.pl/

 

Możemy rozpisać konkurs i zdobyć 3 bańki. Na resztę kredyt inwestycyjny + wkład gminy + jakiś inwestor prywatny + trochę sami pokopiemy łopatami i Marquez będzie uciekać przed Jorge i Pedrosą... :P

 

A no i zapomniałem - środki unijne jeszcze są. To było by do zrobienia Madafaka. Potrzebni zapaleńcy samobójcy, którzy poświęcą się w temacie dla dobra wspólnego i usiądą do tematu, by to wszystko zebrać w zgrabną całość i powalczyć o środki (tu mogę pomóc). Madafaka, to Twoja dzierżawa?

 

PS. O czym my marzymy? :P

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unijne pieniądze to jedno, a wkład własny to drugie, a to, że wybudujesz tor i że zaraz jakaś developerka zacznie się pchać pod łokiec to trzecie. Łaska UG na pstrym koniu jeździ i tu trzeba z mocnym kapitałem wejść i planem wieloletnim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Są tereny zainwestowanie np. po stacjonowaniu wojsk radzieckich, oddalone od zabudowań, płaski, prąd SN i woda 110 jest, kanalizacja indywidualna, z budynkami, teren w wieloletniej dzierżawie od UG z prawem pierwokupu. Teren idealny inwestycyjnie. Dla zainteresowanych mogę przeprowadzić negocjacje z UG.

Np. pod Brzegiem w Skarbimierzu, to byłaby bajka. Na tych wszystkich wąskich dojazdówkach dla samolotów z płyt położyć asfalt, trochę dołożyć, fakt, nie wpuszczać nic ciężkiego niż motocykle, bo płyty. I ściganie się wśród zieleni. Byłaby super miejscówa dla wyżycia się i ktoś mógłby też nieźle na tym zarabiać.

 

Tylko trzeba by sie śpieszyć, kiedyś były tam wyścigi na 1/4 mili, teraz stoją firmy, ale wiele dróg jeszcze zostało.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...