spiwor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Dla mnie to i tak bezsens(przynajmniej dla wszystkiego poniżej 1000). Mozna się nabawić frustracji.Jak się wyszaleć jak trzeba się za kimś ciągnąć, zwalniać na prostych żeby sobie pojechał?Tak z ciekawości - to jakie tam są czasy dla 600 - 2:20? Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 W pełni rozumiem intencję organizatora jednak muszę stwierdzić, iż organizator postanowił wyważać otwarte drzwi. Nie chcąc zajmować się wnikliwym śledzeniem czasów i postępów uczestników w grupie C wprowadził absurdalne restrykcje, które wnoszą więcej zamieszania niż faktycznej poprawy bezpieczeństwa uczestników. Najprostszym i najbezpieczniejszym sposobem zachowania bezpieczeństwa w grupie początkujących jest baczne obserwowanie postępów innych uczestników i przenoszenie ich do szybszych grup lub w skrajnych przypadkach tak bywa na impreza organizowanych przez inne firmy - upominanie a ostatecznie zakaz wyjazdu na tor - jeżeli osoba nie potrafi lub nie chce dostosować się do regulaminu. Tylko by wykonać takie zmiany należy zostawić sobie margines ilości uczestników w pozostałych grupach. Niestety jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - zapisywanie uczestników na styk nie pozwala na przenoszenie ich do innych grup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 I tu się zgodzę z Krl. Pisałem też o tym, że rozstrzał czasów w grupie C był przeogromny i nikt z organizatorów nie raczył spojrzeć na czasy żeby trochę poprzenosić do innych grup. Faktycznie jednak powód mógł być taki, że tam najzwyczajniej brakowało miejsc. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 kiedys byla opcja kupic pol dnia na SDjest to jeszcze i ile kosztuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) I tu się zgodzę z Krl. Pisałem też o tym, że rozstrzał czasów w grupie C był przeogromny i nikt z organizatorów nie raczył spojrzeć na czasy żeby trochę poprzenosić do innych grup. Faktycznie jednak powód mógł być taki, że tam najzwyczajniej brakowało miejsc. Pozdr.F.Taki jest zwykle właśnie powód. Grupa B i A to chyba najbardziej obładowana grupa - i po prostu nie ma miejsc. To znaczy z czasem się pojawiają... w miejsce tych co w piachu zaparkowali ;) Ja Fazerem zawsze ładuję się w B i jest mi tam dobrze - akurat na moje możliwości... Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ciekawe jak w C ktoś na słabszym sprzęcie ma wyprzedzać na prostych. Totalnie nieżyciowy pomysł. To by było dobre gdyby jeździły podobne mocą sprzęty a wiadomo jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jakby pokazać świeżakom jakimi trajektoriami jechać oraz jak się zachowywać przed, w środku i na wyjściu z zakrętu (a także przy wyjeździe na i zjezdzie z toru oraz na prostej start-meta!!!), to takich problemów by nie było. Możnaby śmiało wyprzedzać gdzie się chce, dla mnie także te zasady są co najmniej dziwne.Poraz kolejny wychodzi na to, że im szybciej tym lepiej ;) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 kiedys byla opcja kupic pol dnia na SDjest to jeszcze i ile kosztuje ??Nie wiem czy jest, ale w takim układzie chyba taniej motopopołudnie wychodzi. Jeśli dobrze kojarzę 3 sesje za 120 PLN. Pozdr.F. Poraz kolejny wychodzi na to, że im szybciej tym lepiej ;) . Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Przynajmniej niektórym - i mam tu na myśli oczywiście siebie :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Chciałem ostatnio(29.07) wykupić pół dnia ale gościu szedł w zaparte. Powiedziałem że mam dzisiaj urodziny chciał dowód żeby pokazać i tylko tym sposobem mi się udało wjechać. Więc nie licz na pół dnia chyba że będziesz miał mocnego asa w rękawie. W czerwcu jeździłem w grupie C i nie było jeszcze żadnych zakazów nie było też żadnych instruktorów teraz się dużo zmieniło, czy na lepiej nie wiem.Ogólnie jak ktoś ma pojęcie o śmiganiu po torze to radzę (Kubo) zapisać się od razu do B tak jak koledzy radzili. To że nie znasz nitki nie ma znaczenia większego, dwie sesje pierwsze bez pomiaru a w trzeciej już na 1,58 pojedziesz bez obaw (patrząc na Twoje doświadczenie torowe). Mam nadzieję że Ci się Kubo udało przepisać do B. Miłego upalania panowie, mam nadzieję że pogoda Wam dopisze bardziej niż nam ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Jakby pokazać świeżakom jakimi trajektoriami jechać oraz jak się zachowywać przed, w środku i na wyjściu z zakrętu (a także przy wyjeździe na i zjezdzie z toru oraz na prostej start-meta!!!), to takich problemów by nie było. I oto właśnie chodzi w grupie C. Na początku grupkami za instruktorami, którzy pokazują nitkę toru linię przejazdu. Ale jak ktoś jest początkujący to nie zawsze mu wychodzi już potem bez instruktora. Pomijam tych początkujących, którzy chcą po prostu gnać i w dupie mają trajektorie. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jak byłem na kursie instruktorskim powiedziano mi na samym początku, że z grupą podczas pierwszych dwóch sesji wyjeżdża się nie po to by pokazywać im nitkę toru tylko by stanowić dla nich punkt odniesienia - gdzie hamować i gdzie przyspieszać i jaką prędkością bezpiecznie można pokonać nitkę toru. Chodzi o to by nikt nie zrobił sobie na początku krzywdy nie znając trasy. A możliwości człowieka który jest pierwszy raz na torze nie pozwalają na adaptacje wielu różnych aspektów jazdy. Nauka nitki toru odbywa się później gdy uczestnik szkolenia jedzie sam wiedząc już jakim tempem może poruszać się bezpiecznie - wtedy ma znacznie więcej czasu na zapamiętanie nitki toru.Ciekawostką może być fakt, że nawet osoby, które mają już doświadczenie przy skomplikowanym obiekcie nie są w stanie zapamiętać nitki toru jadąc za instruktorem ponieważ skupiają się na pilnowaniu dystansu zwykle mogąc już przejechać dany zakręt szybciej niż tempo instruktorskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dobra, miałem na myśli trasę przejazdu, czyli tak jak piszesz, gdzie wchodzić w zakręt, gdzie hamować, gdzie celować. Przyznam, że mi osobiście to dużo dało. No ale ja jestem na początku zabawy z tym torem. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 w niedziele na torze się melduję Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 a ja patrząc na prognozy pie**ole to i nigdzie nie jadę... szkoda mi czasu, kasy i nerwów jeśli to ma tak wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 My decydujemy tak ostatecznie w niedziele rano bo pogoda zmienia sie dynamicznie :) z dnia na dzien ,kazdy ma swoje strony z pogoda ale my aktulanie bazujemy na takiej:radar deszczu: http://www.niederschlagsradar.de/niederschlagsprognose.aspx?type=1# http://www.niederschlagsradar.de/wettervorhersage.aspx?naam=Przezmierowo&c=poland&lat=52.43&lon=16.72&direct=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.