Skocz do zawartości

Suzuki Gs 850 remont


ortega
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki,

Zestawy naprawcze do gaźników już mam!

Teraz muszę kupić carbtune i się za nie wezmę.



A orientuje się ktoś czy ten motocykl ma czujnik podnóżka?

Bo pamiętam że raz stał na jedynce i normlanie rozrusznikiem kręcił stojąc na bocznym podnóżku bez wciśniętego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam , jestem nowym forumowiczem i jednocześnie posiadaczem gs 850 w trakcie remontu

znalazłem przez przypadek zapytania Nowicjusza z Krakowa , który podjął się tego samego tematu co ja dlatego

proszę kolegę o kontakt jak mu idzie remont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , jestem nowym forumowiczem i jednocześnie posiadaczem gs 850 w trakcie remontu

znalazłem przez przypadek zapytania Nowicjusza z Krakowa , który podjął się tego samego tematu co ja dlatego

proszę kolegę o kontakt jak mu idzie remont

Najprościej wysłać zapytanie na PW (prywatna wiadomość), dostępne w panelu użytkownika. Będzie prościej, szybciej i nie zaśmieca się forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej wysłać zapytanie na PW (prywatna wiadomość), dostępne w panelu użytkownika. Będzie prościej, szybciej i nie zaśmieca się forum.

 

Ale chyba wszyscy sa ciekawi postepow w remoncie, na pewno ja i pewnie Adam M.

Wiec czekamy Ortega na informacje.

 

Pozdrawiam

Januszm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Wracam do życia,
Werdykt dla motocykla był ciężki - przegrzanie. W wyniku czego głowica musiała zostać wymieniona a w komplecie cylindry tłoki, pierścienie...
Długo to trwało ale udało mi się kupić fabrycznie nowe cylindry i głowice.
Zdjęcia i parę pytań poniżej,

P1010978.jpg

P1020007.jpg

P1020013.jpg

Teraz parę pytań,

Podpory wyglądają elegancko,

CAM00100.jpg

jeśli chodzi o półpanewki to materiał jest lekko chropowaty czy to problem? należy to jakoś usunąć?

CAM00104.jpg

Czy te małe pory na głowicy od strony zaworów?

CAM00105.jpg

lekki ubytek na styku uszczelek? czy to problem?

CAM00108.jpg

takie paprochy i raki można jakoś usunąć?

CAM00117.jpg

zdjęcia tulei... cylindry są nóweczki

CAM00122.jpg

CAM00118.jpg

CAM00123.jpg

CAM00124.jpg

Czy warto te części poddać sodowaniu?
Czy warto pakować stare części do głowicy?
Szklanki zaworów już kupiłem i zawory też kupię, teraz się zastanawiam czy sprężyny uszczelniacze też powinienem od razu kupić czy najpierw sprawdzić czy stare się nadają?

 

 

Już zamawiam tłoki i pierścienie.

Pytanie tylko co należy zamówić do głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pi*****le , dobre porno :D

 

Po kolei.

1. W jaki sposób zdiagnozowałeś przegrzanie silnika ?

2. Chropowate półpanewki - ale od storny wałka czy z zewnątrz ? Mają trzymać wymiary , ale co do chropoatości - może po to żeby lepiej trzymały film olejowy .

3. Pory w komorze spalania - wtedy nie znali odlewania pod ciśnieniem więc tak to mogło wyglądać po obróbce , ale niech ktoś doświadczony się wypowie i potwierdzi.

4. Uszczerbek to nie problem .

5.Paprochy i braki - jesi masz cierpliwośc to odpowiednie materiały ścierne i miesiąc z głowy . Potem malowanie.

6. A co konkretnie ma dać to sodowanie ?

7.Jeśli trzymają wymiar i sa dalekie od limitów przewidzianych w serwisówce to tak , jesli są na granicy a już wywaliłeś sporo monet za fabrykę to bym się nie certolił tylko dokupił , o ile się da , to co prawie lub już się zużyło.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pi*****le , dobre porno :D

 

Po kolei.

1. W jaki sposób zdiagnozowałeś przegrzanie silnika ?

2. Chropowate półpanewki - ale od storny wałka czy z zewnątrz ? Mają trzymać wymiary , ale co do chropoatości - może po to żeby lepiej trzymały film olejowy .

3. Pory w komorze spalania - wtedy nie znali odlewania pod ciśnieniem więc tak to mogło wyglądać po obróbce , ale niech ktoś doświadczony się wypowie i potwierdzi.

4. Uszczerbek to nie problem .

5.Paprochy i braki - jesi masz cierpliwośc to odpowiednie materiały ścierne i miesiąc z głowy . Potem malowanie.

6. A co konkretnie ma dać to sodowanie ?

7.Jeśli trzymają wymiar i sa dalekie od limitów przewidzianych w serwisówce to tak , jesli są na granicy a już wywaliłeś sporo monet za fabrykę to bym się nie certolił tylko dokupił , o ile się da , to co prawie lub już się zużyło.

 

Ad.1 Brak kompresji 8 na sucho 15 z olejem, po rozebraniu widoczne ślady przegrzania na pierścieniach, szklanki zaworowe fioletowe, głowica do wyrzucenia, zarysowana półpanewka B od wałka który został ściśnięty przez panewki od temperatury, wałki o dziwo były wymienione i były są w dobrym stanie (wrzuce potem zdjęcia) ale reszta to była lekka padaczka

 

Ad.2 Półpanewki chropowate od strony zewnętrznej

 

Ad.4 Miałem nadzieje że sodowanie pomoże uniknąć uciążliwego pozbywania się paprochów.

 

Ad.7 sprawdzę czy trzymają wymiar ale sprężyny nie są jakoś drogie, pasowałoby wymienić zawory i to robi kwotę ale pewnie wymienię.

 

Jak walczyć z czymś takim? po prostu to wydłubać?

 

CAM00101.jpg

Edytowane przez ortega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ad.1 Brak kompresji 8 na sucho 15 z olejem, po rozebraniu widoczne ślady przegrzania na pierścieniach, szklanki zaworowe fioletowe, głowica do wyrzucenia, zarysowana półpanewka B od wałka który został ściśnięty przez panewki od temperatury, wałki o dziwo były wymienione i były są w dobrym stanie (wrzuce potem zdjęcia) ale reszta to była lekka padaczka

 

Ad.2 Półpanewki chropowate od strony zewnętrznej

 

Ad.4 Miałem nadzieje że sodowanie pomoże uniknąć uciążliwego pozbywania się paprochów.

 

Ad.7 sprawdzę czy trzymają wymiar ale sprężyny nie są jakoś drogie, pasowałoby wymienić zawory i to robi kwotę ale pewnie wymienię.

 

Jak walczyć z czymś takim? po prostu to wydłubać?

 

CAM00101.jpg

1. Ciśnienie 15 w GS850G - chyba za dużo oleju do próby poszło . Ale już masz nową gowicę więc nie ma nad czym się rozczulać, zresztą były inne uszkodzenia .

2. To nie jest problem - może tak zostać .

4. Obróbka ścierniwem pod ciśnieniem może nieznacznie wygładzić pory ale ja bym wybrał fabryczny lakier z syfami porami i tak zostawił .

Ostatnie foto - sprawdż czy wejdzie ci nasadka na właściwa nakrętkę na właściwej szpilce .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...