Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 nieprawidłowa regulacja gaźników Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dzięki,Zestawy naprawcze do gaźników już mam!Teraz muszę kupić carbtune i się za nie wezmę.A orientuje się ktoś czy ten motocykl ma czujnik podnóżka?Bo pamiętam że raz stał na jedynce i normlanie rozrusznikiem kręcił stojąc na bocznym podnóżku bez wciśniętego sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Nie ma.W tych czasach wszystko bylo prostsze :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ale wyświetlacz biegów dali ;)Pewnie niezły lans w tamtych czasach :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Troche pozniej dali nawet specjalne centrum informujace o roznych problemach typu przepalenie zarowek, ladowanie, temp oleju itp.No ale to byl 83 rok i pozniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starter1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 witam , jestem nowym forumowiczem i jednocześnie posiadaczem gs 850 w trakcie remontuznalazłem przez przypadek zapytania Nowicjusza z Krakowa , który podjął się tego samego tematu co ja dlatego proszę kolegę o kontakt jak mu idzie remont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 witam , jestem nowym forumowiczem i jednocześnie posiadaczem gs 850 w trakcie remontuznalazłem przez przypadek zapytania Nowicjusza z Krakowa , który podjął się tego samego tematu co ja dlatego proszę kolegę o kontakt jak mu idzie remontNajprościej wysłać zapytanie na PW (prywatna wiadomość), dostępne w panelu użytkownika. Będzie prościej, szybciej i nie zaśmieca się forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starter1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 sorry , nie chciałem nic zaśmiecać a jedynie zlapać kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Najprościej wysłać zapytanie na PW (prywatna wiadomość), dostępne w panelu użytkownika. Będzie prościej, szybciej i nie zaśmieca się forum. Ale chyba wszyscy sa ciekawi postepow w remoncie, na pewno ja i pewnie Adam M.Wiec czekamy Ortega na informacje. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Wracam do życia,Werdykt dla motocykla był ciężki - przegrzanie. W wyniku czego głowica musiała zostać wymieniona a w komplecie cylindry tłoki, pierścienie...Długo to trwało ale udało mi się kupić fabrycznie nowe cylindry i głowice.Zdjęcia i parę pytań poniżej,Teraz parę pytań,Podpory wyglądają elegancko,jeśli chodzi o półpanewki to materiał jest lekko chropowaty czy to problem? należy to jakoś usunąć?Czy te małe pory na głowicy od strony zaworów?lekki ubytek na styku uszczelek? czy to problem?takie paprochy i raki można jakoś usunąć?zdjęcia tulei... cylindry są nóweczkiCzy warto te części poddać sodowaniu?Czy warto pakować stare części do głowicy?Szklanki zaworów już kupiłem i zawory też kupię, teraz się zastanawiam czy sprężyny uszczelniacze też powinienem od razu kupić czy najpierw sprawdzić czy stare się nadają? Już zamawiam tłoki i pierścienie.Pytanie tylko co należy zamówić do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ja pi*****le , dobre porno :D Po kolei.1. W jaki sposób zdiagnozowałeś przegrzanie silnika ?2. Chropowate półpanewki - ale od storny wałka czy z zewnątrz ? Mają trzymać wymiary , ale co do chropoatości - może po to żeby lepiej trzymały film olejowy .3. Pory w komorze spalania - wtedy nie znali odlewania pod ciśnieniem więc tak to mogło wyglądać po obróbce , ale niech ktoś doświadczony się wypowie i potwierdzi.4. Uszczerbek to nie problem .5.Paprochy i braki - jesi masz cierpliwośc to odpowiednie materiały ścierne i miesiąc z głowy . Potem malowanie.6. A co konkretnie ma dać to sodowanie ?7.Jeśli trzymają wymiar i sa dalekie od limitów przewidzianych w serwisówce to tak , jesli są na granicy a już wywaliłeś sporo monet za fabrykę to bym się nie certolił tylko dokupił , o ile się da , to co prawie lub już się zużyło. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) Ja pi*****le , dobre porno :D Po kolei.1. W jaki sposób zdiagnozowałeś przegrzanie silnika ?2. Chropowate półpanewki - ale od storny wałka czy z zewnątrz ? Mają trzymać wymiary , ale co do chropoatości - może po to żeby lepiej trzymały film olejowy .3. Pory w komorze spalania - wtedy nie znali odlewania pod ciśnieniem więc tak to mogło wyglądać po obróbce , ale niech ktoś doświadczony się wypowie i potwierdzi.4. Uszczerbek to nie problem .5.Paprochy i braki - jesi masz cierpliwośc to odpowiednie materiały ścierne i miesiąc z głowy . Potem malowanie.6. A co konkretnie ma dać to sodowanie ?7.Jeśli trzymają wymiar i sa dalekie od limitów przewidzianych w serwisówce to tak , jesli są na granicy a już wywaliłeś sporo monet za fabrykę to bym się nie certolił tylko dokupił , o ile się da , to co prawie lub już się zużyło. Ad.1 Brak kompresji 8 na sucho 15 z olejem, po rozebraniu widoczne ślady przegrzania na pierścieniach, szklanki zaworowe fioletowe, głowica do wyrzucenia, zarysowana półpanewka B od wałka który został ściśnięty przez panewki od temperatury, wałki o dziwo były wymienione i były są w dobrym stanie (wrzuce potem zdjęcia) ale reszta to była lekka padaczka Ad.2 Półpanewki chropowate od strony zewnętrznej Ad.4 Miałem nadzieje że sodowanie pomoże uniknąć uciążliwego pozbywania się paprochów. Ad.7 sprawdzę czy trzymają wymiar ale sprężyny nie są jakoś drogie, pasowałoby wymienić zawory i to robi kwotę ale pewnie wymienię. Jak walczyć z czymś takim? po prostu to wydłubać? Edytowane 27 Marca 2014 przez ortega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) Ad.1 Brak kompresji 8 na sucho 15 z olejem, po rozebraniu widoczne ślady przegrzania na pierścieniach, szklanki zaworowe fioletowe, głowica do wyrzucenia, zarysowana półpanewka B od wałka który został ściśnięty przez panewki od temperatury, wałki o dziwo były wymienione i były są w dobrym stanie (wrzuce potem zdjęcia) ale reszta to była lekka padaczka Ad.2 Półpanewki chropowate od strony zewnętrznej Ad.4 Miałem nadzieje że sodowanie pomoże uniknąć uciążliwego pozbywania się paprochów. Ad.7 sprawdzę czy trzymają wymiar ale sprężyny nie są jakoś drogie, pasowałoby wymienić zawory i to robi kwotę ale pewnie wymienię. Jak walczyć z czymś takim? po prostu to wydłubać? 1. Ciśnienie 15 w GS850G - chyba za dużo oleju do próby poszło . Ale już masz nową gowicę więc nie ma nad czym się rozczulać, zresztą były inne uszkodzenia . 2. To nie jest problem - może tak zostać . 4. Obróbka ścierniwem pod ciśnieniem może nieznacznie wygładzić pory ale ja bym wybrał fabryczny lakier z syfami porami i tak zostawił . Ostatnie foto - sprawdż czy wejdzie ci nasadka na właściwa nakrętkę na właściwej szpilce . Edytowane 28 Marca 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Mozna to umyc jakims srodkiem i myjka cisnieniowa zamiast sodowac.Nierownosci odlewu mozesz usunac DremelemSprezyny trzeba zmierzyc w stanie spoczynku, jak sa dobre to OK, na pewno kupictrzeba uszczelniacze prowadnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 które uszczelniacze wybrać? te?http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GS750-GS850-GS1000-GS1100-VITON-Valve-seals-set-of-8-/120999388256?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c2c202460&vxp=mtr czy te? http://www.ebay.com/itm/suzuki-gs1000-gs850-gs750-gs650-gs550-gs500-gs450-gs425-gs400-VALVE-SEALS-/121258977528?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c3b9928f8&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.