michoa Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Właśnie... z tej rurki mi czasami kapie paliwo i ta śrubka jest taka jak by ją ktoś przecinakiem próbował ruszyć i nie wiedząc czy to skręcę wolę nie ruszać :DKapie po mocnym przegazowaniu już na wolnych obrotach. bo ta rurka to nie tylko spust paliwa z gaźnika ale także przelew -jak poziom paliwa w komorze jest za wysoki to nią się wylewa nawet kiedy śrubka jest zakręcona... i to jest to co ci pisałem - silnik wpada w wibracje bujając się prawo lewo i paliwo w komorze też się buja aż się przelewa , to jest jedna teoria druga to że na wysokich obrotach pompa podaje za wysokie ciśnienie i topi pływak otwierając ciśniebniem zaworek iglicowy i go zalewa , póki chodzi na obrotach przepala , schodzą obroty i leci przelewem....... Gaźnik do zasilania pompą paliwa ma inną konstrukcję zaworka iglicowego i większa wyporność pływaków żeby na chłopski rozum tłumacząc ,,przeciwstawić się'' ciśnieniu pompy i nie da zatopić pływaków nawet jak pompa daje maks ciśnienie...... Gaźnik zasilany grawitacyjnie ma delikatny zaworek paliwa , styknie niewielkie ciśnienie i topisz pływak i wpychasz paliwo na siłę a pompa paliwa w kaszlaku jak każda pompa mechaniczna ma ciśnienie zależne od obrotów silnika...... dokładnie takie coś mam w Maluchu tylko że jeden a u kumpla są oba kompletne :) korciło mnie żeby oba wsadzić :icon_twisted: Ja myślałem w moim wsadzić pojedynczy mechaniczny dellorto z lc4 albo keihina z xr600 , ale narazie nie mam kasy ani czasu :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 No tak, tyle że gdyby go zalało to by gasł a on wraca na jałowe obroty i nie krztusi się nawet :) cóż, czyli muszę teraz wymyślić coś by gaźnik był zasilany grawitacyjnie :D Sory za post za postem :) ale ogarnąłem problem !! :) gaźnik chodzi jak marzenie, okazał się wyregulowany idealnie a problemem był aparat zapłonowy i zapłon na -20* :D wyregulowałem na 3* i wymieniłem przerywacz :), cyka teraz aż miło, nic nie cieknie, zbiera się tak że wgniata w fotel i bez AIR-CUT-a sadzi marchewy jak z armaty :D wiem że się jaram tym jak Murzyn baterią ale dawno tak to nie chodziło :) muszę jeszcze lepiej dolot powietrza rozwiązać bo daje za duży opór i gumowa rurka zasysa się odcinając dopływ powietrza ;/ a tak to jest pikobello :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 No tak, tyle że gdyby go zalało to by gasł a on wraca na jałowe obroty i nie krztusi się nawet :) niekoniecznie , ja ogarem 200 nagminne jeździłem z zawieszonym pływakiem i często gęsto stałem na wolnych obrotach a paliwo się lało :D kwestia jak wysoki jest poziom jak bardzo wysoki i paliwo szybko napływa to nie ma szans na wolne obroty ale jak lekko leci to nieraz pracuje :D okazał się wyregulowany idealnie a problemem był aparat zapłonowy i zapłon na -20* :D wyregulowałem na 3* i wymieniłem przerywacz :) to FL czy ST ? piękny sprzęt wybuch bomby niszczącej elektronikę go nie zabije :D tam o przerywacz trzeba dbać on teoretycznie pracuje i jeździ nawet na bardzo źle ustawionym zapłonie co wiem po swoim ale spadają osiągi , drastycznie rośnie spalanie i nie chce palić ciepły albo zimny , dbać o czystość o to żeby filc był lekko zwilżony olejem , żeby woda się do aparatu nie lała , żeby styki młoteczka i kowadełka nie były wyszczerbione ani ndpalone , kontrolować przerwę bo ona się powiększa wskutek zużycia i będzie cykał :D muszę jeszcze lepiej dolot powietrza rozwiązać bo daje za duży opór i gumowa rurka zasysa się odcinając dopływ powietrza ;/ jak jeździsz tylko po asfalcie i raczej unikasz kurzu i brudu to jakiś dobry stożek K&N powinien załatwić sprawę a tak to jest pikobello :) to jest zajebisty sprzęt , mój dzisiaj przejechał tam gdzie frota zwątpiła , jedynka but , wycieraczki bo chlapało i poszedł , jedyne co mnie w tym aucie wku**ia to brak sensownego ogrzewania i przewietrzania, szyby parują przy obecnej aurze jak wściekłe , zanim zacznie chuchać ciepłem to ze 3 pieszych na pasach toczy walkę o życie bo ich nie zauważyłem, reszta to plusy :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 michoa "zanim zacznie chuchać ciepłem to ze 3 pieszych na pasach toczy walkę o życie bo ich nie zauważyłem, reszta to plusy :D" ZAJE***iście powiedziane ! :D:D tyle że mam Specjala :) z nagrzewnicą BIS-a :) sam ją montowałem co prawda ale pomyślałem że się przyda zimą :D https://www.facebook.com/profile.php?id=100009476453999 (sory że link do FB ale nie mam innego sposobu by go pokazać) Oto i on :) FL 1993 z przebiegiem 37K, gdy go kupiłem miał przejechane 302 Kilometry :) stał biedaczek 20 lat w garażu bo poprzedni właściciel go tylko kupił, pojeździł kilka razy do kościoła i do sklepu i uległ wypadkowi przez który nie mógł samochodem jeździć :) zawsze marzyłem o takim i dostałem go na 18 urodziny :) teraz już jest 4 lata ze mną i nic innego nie chcę !! :) Rozumiem że większość by taką perełkę ustawiła w garażu i zostawiła by go w stanie oryginalnym i ruszała tylko w konieczności wyjazdu na zlot ale moim zdaniem samochód jest od tego by nim jeździć i nim się cieszyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Panowie, znów waszej pomocy potrzebuję :DZ kolegą szukamy rozwiązania na wtrysk do Kaszla ;) i tu pytanie czy istnieje jakiś motocyklowy silnik który ma 2 cylindry i jest na wtrysku ? Najlepiej żeby to było R2 i do tego tłoki chodziły równo a nie mijały się :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 EasyEcu, DET3, nie szukaj motocyklowego bo nie dasz rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 nie ma co wydziwiać dobry gaźnik i tyle wtrysk wyparł gaźnik bo pojazd na gaźniku nie był w stanie spełnić emisji spalin , pozatym prawda jest taka że łatwiej i taniej zrobić dobry wtrysk niż gaźnik :D do amatorskich zastosowań naprawdę dobry gźnik i wsio wsadzając tam wtrysk psujesz jeden z nielicznych plusów tego auta mianowicie prostotę , narobisz się strasznie a co chcesz osiągnąć oprócz wyróżniania się ? siódme poty z tego pieca spokojnie wyciska dobry set z gaźnikiem , to jest silnik z lat 30 , ma gównianie zaprojektowaną komorę spalania , jest chłodzony powietrzem ( nigdy nie będzie pracował w tak optymalnym zakresie temperatur jak chłodzony cieczą ) zapłon daje iskrę na dwóch garach jednocześnie co w przypadku wyciskania kosmicznych obrotów robi się problemem , ma powolny rozrząd ohv , ciężkie koło zamachowe i 100KM tm nie zrobisz choćbyś go zasilał paliwem rakietowym przez wielopunkt z veyrony .... także jak macie już gaźnik to dalej , strumienica od michaela , wałek od świątka itp ...... ślicznie wygląda , z zawiasem coś robiłeś czy tylko silnik ? swoją drogą ninja 250 nie jest czasem na wtrysku ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 CBF 500 tylko nie wiem jak tam tłoki chodzą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Zawias seria ale felunek 13" z Poldolota ;) Czyli odpuścić sobie wtrysk ?... no prześcigamy się z kumplami co kto zrobi i jaki tego efekt będzie :D póki co bój o najniższe spalanie i najwyższe parametry :D i niezawodność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 ja bym odpuścił ale wasza sprawa ........założyć to mechanicznie to tam żaden problem ale zestroić to to już inna bajka :D 13 z poldka pasują rozstawem śrub ? j szukam do mojego 13-stek bo mam zajebiste zimowe opony na koło 13....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 rozstaw fiatowski ;) 4x98 ale 4x100 też wchodzi ;) może i masz rację, i tak po głębszym zestrojeniu z zapłonem skubaniec mi 400 km na jednym baku przejechał :) więc fakt, póki co wtrysk sobie odpuszczę :D mimo że korci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 rozstaw fiatowski ;) 4x98 ale 4x100 też wchodzi ;) Nie wypisuj bzdur o tym 4x100 do kaszlaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 brunsAleż się mylisz ;) wystarczą śruby pływające i jak nie wierzysz to poczytaj na jakichś forach na ten temat ;) załóżmy się nawet o kratę Perły :D Peace :lalag: A tak na temat, zauważyłem ostatnio że na wyższych obrotach z gaźnika wywala mi paliwo przez wolny króciec nad króćcem od zasilania wachą.. i zastanowił mnie jeden fakt po którym zaślepiłem ten króciec łącząc go z wolnym króćcem od strony odpływu paliwa :icon_twisted: po przejechaniu się spokojnie, bez wciskania gazu w podłogę nie wywalał paliwa i nic nie śmierdziało :) zdjąłem ten przewód i był pusty, lecz odczułem spadek mocy :lapad: założyłem i przejechałem się tak trochę ostrzej i Kaszel ledwo do 120 się rozpędził, wyczułem zapach paliwa ale tak jak by jeszcze mocniejszy, zatrzymałem się i zgasiłem silnik i odłączyłem achmeta bo myślałem że coś się jajcyć zaczęło, ale na szczęście nie.. paliwo zaczęło wywalać króćcem z dołu, czyli tak jak by było za dużo w komorze pływaka, po czym zdjąłem przewód którym połączyłem wcześniej te króćce i był pełny paliwa :wacko: do domu już wróciłem bez tego przewodu i Kaszel zaczął normalnie jeździć, nie dusił się i przyspieszał jak trzeba ale po mocniejszym wciśnięciu gazu wywala paliwo.. I teraz moje przypuszczenia.. ten gaźnik składa się z dwóch.. użyłem tylko pierwszego bo ma mechanizm ssania i regulację, po drugim zauważyłem że nie ma ani ssania, ani regulacji i jedyne co w nim można regulować to wysokość iglicy, zmieniać dysze i wysokość pływaka :D i ten drugi gaźnik działa tak jak Polonezowski dwugardzielowiec...do pewnego momentu otwiera się tylko pierwsza przepustnica a przy większym depnięciu otwiera się druga i wtedt robi się tryb szatan :D :buttrock: i zastanawia mnie to czy drugi gaźnik cały czas dostaje paliwo czy zaczyna je dostawać właśnie w tym momencie gdy mocniej gaz wcisnę ? bo jeśli tak to jak to zablokować w pierwszym gaźniku ? wsadzenie drugiego gaźnika póki co nie wchodzi w grę bo nie mam sprzętu żeby króciec zrobić :D ale podejrzewam że to był by wtedy straszny szatan :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Nie kombinuj jak kon pod gore z drugim gaznikiem tylko sprawdz sobie stan zaworka w komorze plywakowej swojego.Tam nawet jak stozek zaworka pokryty jest vitonem to ulega on degradacji po dlugim czasie i moze trzeba go juz wymienic.Straszny szatan z tego silnika nigdy nie bedzie co zwiazane jest z jego konstrukcja, a nie z osprzetem.Z kolei "rasowanie" silnika zalatwi przeciazenie innych elementow samochodu wiec ciesz sie tym co masz, a nie cuduj.Poza tym nie ma obiadu za darmo, nie da sie miec szybciej, taniej i jednoczesnie wieksza niezawodnosc, za lepsze osiagi zawsze placisz nizsza niezawodnoscia i wiekszym spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 brunsAleż się mylisz ;) wystarczą śruby pływające i jak nie wierzysz to poczytaj na jakichś forach na ten temat ;) załóżmy się nawet o kratę Perły :D Peace :lalag: dokładnie :) tam jest rozstaw 4x98 , w buggy to kładą mniejsze śruby w klasie 8.8 i normalnie felgi 4x100 i działa także byś wygrał kratę :D ..........nie pasuje do bębna od cytrynek tam jest jakieś chyba 4x130 ? do pewnego momentu otwiera się tylko pierwsza przepustnica a przy większym depnięciu otwiera się druga i wtedt robi się tryb szatan :D :buttrock: i zastanawia mnie to czy drugi gaźnik cały czas dostaje paliwo czy zaczyna je dostawać właśnie w tym momencie gdy mocniej gaz wcisnę ? bo jeśli tak to jak to zablokować w pierwszym gaźniku ? wsadzenie drugiego gaźnika póki co nie wchodzi w grę bo nie mam sprzętu żeby króciec zrobić :D ale podejrzewam że to był by wtedy straszny szatan :D jeżeli to jest połowa gaźnika od xl600 czy podobnego singla to działa tak że część z mniejszą gardzielą może być samodzielnym gaźnikiem ma wszystko niezbędne do prawidłowej pracy , większa część ma tylko dyszę główną i przepustnicę nie może więc pracować samodzielnie...... tam duża przepustnica otwiera się od pewnego momentu jest sterowana stricte mechanicznie , nie od obrotów , w teikei w yamaha xt duża przepustnica jest sterowana podciśnieniem czyli można powiedzieć że przy niskich obrotach jak depniesz to się nie otworzy bo podciśnienie za małe ............... w xl600 ktoś na jakimś forum robił eksperyment że blokował mechanicznie przepustnicę dużą żeby się nie otwierała i patrzył jak motocykl będzie jeździł -jeździł normalnie ale odejście i moc jak 125 4T i spalanie 3.5/100 :D mnie się wydaje że sama ta mała część gaźnika jest za mała żeby maluch miał więcej mocy..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.