Skocz do zawartości

michoa

Forumowicze
  • Postów

    13327
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    76

Ostatnia wygrana michoa w dniu 5 Lutego

Użytkownicy przyznają michoa punkty reputacji!

3 obserwujących

O michoa

  • Urodziny 03/24/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EZD

Osobiste

  • Motocykl
    trx450r,sfera50, xrx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7392347
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

6522 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michoa

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków (46/46)

377

Reputacja

  1. No ale to jak nie masz pojęcia to poco gadasz :D ? Mechanika to nie pierwsza pomoc na ulicy , że musisz jej udzielić nie wiesz nie piszesz proste :) udzielajac komuś złych rad w mechanice robisz mu krzywdę bo pakujesz go w niepotrzebna a czasem szkodliwa robotę.....silnik pali winny był źle ustawiony odprężnik -dziala bez rozbierania tylko trzeba po prostu wajhe przestawić dalej niż w instrukcji pisze wtedy możesz rozkręcić wał szybciej i zapali :D https://youtu.be/hZ_MWmWR8fM?feature=shared
  2. a może jednak zaczne od lejącego wtrysku czy mam regulować zawory i próbować odpalić wiedząc że wtrysk jest śmietnik ? o ile z twoich opowieści z kosmosu na szałcie można się od biedy pośmiać tak daj sobie spokój może z mechaniką ? bo tutaj też są grube fantazje a w tych kwestiach szkoda wprowadzać kogokolwiek w błąd i tracić jego czas i siły jak wiesz że silnik nie ma kompresji to wymieniasz świecę ? proszę......... wtrysk jest uszkodzony , filmik obejrzało 6 speców od diesli i każdy wypowiedział się jasno -ten wtrysk leje nie ma ciśnienia , do tego jest nieszczelny , od biedy jak zacznę to mordować silnikiem elektrycznym to mi zapali na plaku ( i u gościa zapalił ) , ale nie będzie miał mocy i będzie palił jak smok , końcówka wtryskiwacza kosztuje 30 zł , po co bawić się zaworami , ściągać dekiel głowicy który w tym silniku wiecznie cieknie i jst przyczyną wody w oleju najczęsciej , zamiast cierpliwie zaczekać na wtryskiwacz za 30 zł i zacząć od prostej rzeczy która na 100% jest uszkodzona a potem rzeźbić dalej ? jakby ten wtryskiwacz kosztował 500 zł można by szukać nie wiadomo czego celem zaoszczędzenia , ale końcówka wtrysku kosztuje 30 zł tylko czekam aż przyjdzie......... jak nie odpali z nowym wtryskiwaczem będę kopał dalej ten silnik jak ma kompresję odpala na niedomkniętym odprężniku i tak się go fachowo odpala ( kręcisz korbą i jak go nabujasz zamyksz odprężnik częściowo i dopiero jak zapali całkiem to zamykasz , czyli odpala z uciekająca przez zawór wydechowy kompresją ) , a ty piszesz że nie zapali z podpartymi zaworami
  3. ale to nie chodzi o to żeby on odpalił tylko żeby on odpalał wziąć silnik elektryczny 2 paski , plak i zapali z tym lejącym wtryskiem ale nie chce tak go zawsze zapalać chciałbym żeby też z korby odpalał , zobczym co będzie po wymianie wtrysku.......
  4. Silnik ma uszkodzony wtryskiwacz spróbuje wrzucić filmik z ig nie wiem czy zadziała widac że źle rozpyla https://www.instagram.com/reel/C3QFpYGoxXn/?igsh=NTc4MTIwNjQ2YQ== pasuje od ursusa 330 na dniach podmiana
  5. michoa

    miata rx8

    wyjdzie w praniu silnik na palecie LP (192KM ) skrzynia 6biegów czyli z HP , instalacja w bagażniku bo oryginalną ktoś pociął przy wyciąganiu pieca , wydech wał zasadniczo wszystko mam silnik niby palił i ciepły i zimny jeszcze ( nie z olx kupione a od znajomego z polecenia także szansa że tak było jest z 70% bo jakby było od handlarza to wiadomo że nie ma co w takie rzeczy wierzyć ) wał wydech wszystko jest , jedyne czego brakuje to stoi to jakiś śmiesznych stalówkach 16 cali i żeby one weszły są zdjęte zaciski hamulcowe ( na tył 16 wchodzą bez pytania ale do przodu zapomni 17 to ledwo ledwo a seryjnie była alu 18 ) ale mam je jak odpalę to będzie jakiś boczur i filmik oczywiście narazie pogoda nie sprzyja leje ciągle
  6. michoa

    miata rx8

    ale śmietnik kupiłem i będę powoli składał , oczywiście na roraty
  7. no właśnie tu gdzieś tkwi problem chyba wszędzie na filmikach on jak jest wszystko dobrze to jak kręcisz na wpół zamkniętym odprężniku kurzy na biało masakrycznie u mnie nigdy tego nie ma a pób odpalenia było już z 10h .......... tylko tyle że po kolejnej nieudanej z dziury od wydechu leje się ropa , pytanie czy jak jest źle odpowietrzony to nie ma ciśnienia wtrysku i tą ropę słabo rozpyla czy źle kąt wtrysku ustawiony , bo paliwo dostaje ale może faktycznie nie ma ciśnienia na wtrysku ........ ja tylko wtrysk odpowietrzałem bo wydawało mi się że jak to ma zasilanie opadowe ( pompa paliwa niżej niż bak ) to reszta się sama odpowietrzy ale coś czuje że jestem w błędzie bo coś musi być z paliwem że nie ma tego białego dymu przy próbach odpalania no właśnie patrząc po filmikach to nigdy tak nie odpalisz , trzeba zamknąć odprężnik do połowy i zrobic z 1 czy dwa ruchy na wpół uchylonym odprężnikem , tak wszyscy odpalają to jestłatwe jak są 2 osoby , gorzej jak jesteś sam....
  8. siema miał ktoś styczność z takim wynalazkiem ? od 2 dni próbuje to z korbotronika odpalić , pot sięleje z dupy jak olej z opla u gościa palił z silnika elektrycznego na paskach ale nie mam tak mocnego silnika , nie wiem co robię źle , nawet nie fuknie , w +5 już trzeba go zalewać gorącą wodą na rozruch ? foto z fejsa moje https://scontent-fra5-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/424600004_1615208595886624_8598352113574314672_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=3635dc&_nc_ohc=7Z0QFpBTaAUAX8LQx91&_nc_oc=AQm0KlFizgGZuJhaMrVLp8RSSkFbMT9k-H6vACPePgpN8D0VkQFg-BrW8T-fFY1B_IE&_nc_ht=scontent-fra5-1.xx&cb_e2o_trans=q&oh=00_AfDQ9mSpGL7Ce2vRNWU0RhhcPOp3m-N77D8Hnli8HVVe9g&oe=65C93A8A
  9. kup sobie jakaś japonie typ dt 125 czy crm 125 to chociaż trochę frajdy z jazdy będzie
  10. a dt 125 czyli najbardziej oklepany dual ma ok 24 KM i jak ma w kwitach moc jak trzeba to nie trzeba prawka jak upoluje jakiegoś kdxa albo crm to ma tą moc przy niższej wadze i tańszym i prostszym serwisie tak naprawdę to większość wr125 czy exc 125 ma w dowodzie z 8kw więc łapie się na B
  11. kup sobie w tym sianie 2 sprzęty to jak z babami masz 2 kochanki jedna trochę lepiej gotuje a gorzej się kopci druga odwrotnie , więc lecisz do tej co ma humor 125 4t jest mega oszczędne pali 3/100 nic się nie zużywa bo to ma zerową moc , na łańcuchu czy oponach jeżdzisz dożywotnio i na dojazdy do pracy to rewelka ale to w ogóle nie jedzie , nie ma osiągów , teren to szutrowa droga , na podjazdy czy grząsko wypadałoby chociaż skrócić przełożenie bo innaczej wpadasz w piaszczystą plażę i masz problem ujechać na jedynce bo brakuje mocy .... 125 2t pokroju jakiejś dt125 znowusz na dojazdy do pracy lipa trochę , ciuchy śmierdzą wiecznie spalinami z 2t więc jak masz marudną czikitę to będzie ci robić awantury , od biedy zejdziesz z spalaniem do 4-5 ale wymaga to mega emeryckiej jazdy i długiego przełożenia żeby przy 70 nie zamykać obrotomierza i ogólnie narowistym 2t się słabo jeździe w świecie fotoradarów i zakazów -125 4t robi 100km/h w tydzień 2t w chwilę ale masz frajdę w terenie to ma +/- 20KM cośtam pod górkę podjedzie jak założysz jakieś traktorowe c02 na tył to ujedzie w piachu i jak nigdy niczym nie jeździłeś będziesz miał kopalnie frajdy
  12. to samo mi mówili jak zmoczyłem dupę we wrześniu , ale puścił , on ogólnie tłumaczył że nie ma dolnej granicy może tylko upomnieć , natomiast dowód MUSI zatrzymać jeśli przy rutynowej kontroli wyszło że nie ma badań kiedyś chyba mógł puścić ? najgorsza kara to hol i parking tu jest dobry cennik ale tutaj podobno po staremu - policjant ocenia według widziisie czy stan pojazdu zagraża na tyle że nie może dalej jechać czy nie , czyli jak spuścisz głowę nie pyskujesz to cię puszczą , ale jak pyszczysz to ci udowodni że brak podświetlenia tablicy REJ to zagrożenie dla życia i zdrowia i wezwie lawetę i ma takie prawo......
  13. bez przesady sendę z papierem kupi za 1500 zł albo jakieś 50 enduro tylko dobrze poszukać , jak mnie i babę uwiezie to cięższy pewnie nie jest
  14. śliczności przy 170 wzrostu będziesz miała giga problem dosięgnąć gleby na japońskim crossie 125 2t , wiadomo można wycinać siedzenie i opuszczać na kostce z tyłu ale na serii będzie ciężko i jeszcze pewnie drobna jesteś to zawias też nie usiądzie ........ chyba że dual dt125 to tam tak , ale najlepiej się przymierz wysokości siedzenia od gleby z katalogów praktycznie nie pokrywają się z tym co jest na rynku ...... 80/85 będzie tak w sam raz i w japońskim sprzęcie będzie fajni jechać chińszczyznę szkoda kupować mając 10k , to już dużo siana na start jak nigdy niczym nie jechałaś to najlepiej byłoby kupić jakieś ściorane dt80 /mtx80 bardzo idiotoodporny sprzęt , prosty i tani w serwisie , jak nikt nie kombinował w zawieszeniu to na mtx80 gleby sięgniesz , a mocy jak nie miałaś nawet skutera to i tak będzie tobą targać grubo ( 8-12KM ma coś takiego dla osoby co nigdy niczym nie jechałaś to jest dużo ) 250 nawet w najsłabszej odmiany czyli jakiś mułowaty dual na wtrysku typu klx 250 ma ponad 20KM i to jest bardzo dużo dla osoby co nigdy niczym nie jechała , 85 moc ma podobno ale jest nieeeeebo lżejsze i nie wstaje dołem , bo o crossach to nawet nie ma co myśleć 250 2t to jest R1 w offroadzie-jest frajda na płaskim jak stawiasz na koło a pozatym poniewiera tobą jak szmatą i boisz się tym jeździć
  15. jak pomaga zdjęcie filtra paliwa to masz za mało powietrza , może iglica niżej żeby mniej paliwa było ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...