Skocz do zawartości

Italiano126

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

1 obserwujący

O Italiano126

  • Urodziny 04/18/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Niepołomice

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Italiano126

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. tak, wtopiona jest w nie blaszka.. coś jak to http://www.smugi.pl/product-pol-3832-Zestaw-naprawczy-do-gaznika-Motoforce-PWK-z-plywakiem-Stage6-Tec-Motoforce.html Sory za taką nieobecność... miałem wypadek moim kaszlem i jakiś czas w szpitalu leżałem z wstrząsem mózgu ;/ jest już ok, i odziwo mojemu kaszelkowi wiele się nie stało i wystarczy drzwi zmienić ;) przy okazji nowy lakier wpadnie i kilka modyfikacji silnika w tym wałek 282 Halczyńskiego ;)
  2. Panowie, no łbem w ścianę wyrąbać idzie :banghead: z czegoś innego jeszcze pasuje pływak do tego gaźnika ? bo szukam wszędzie i znaleźć nie mogę za jasną cholerę... wypadł mi z rąk pływak na ziemię i się jedna z komór odłamała od blaszki :banghead: mam niby drugi... ale wiedząc jakie to delikatne wolę się uposażyć w kilka :blink: rzucił by kto linkiem lub ma ?
  3. michoa Na seryjnym gaźniku ile razy tak było że z kulturą zjeżdżałem z górki hamując silnikiem a za mną tylko pepesze słyszałem.. i nawet tak było że nieoznakowanym bagiety za mną jechały i mnie zawineli :D nie za prędkość tylko mi chcieli wcisnąć że mam niesprawny samochód i powinienem się udać do mechanika :D Hamulce mam tarczowe ;) a sprężanie 11 barów co na malucha jest kolosalnym wynikiem i tu się już da hamować silnikiem ;) co do latania bokiem to w kaszlu wystarczy bardziej kierą dokręcić i sam leci bokiem, jeśli wcześniej dacha nie wygrzmoci lub nie pojedzie prosto :D Adam M.Dzięki za info jak to działa bo już z kumplami tak zachodziliśmy w głowę jak to działa że se siana z tym daliśmy, a to w sumie proste i logiczne :)
  4. o belzebubie... to mnie zniechęciłeś... Dlatego powinno się puszczać częściej bąki bo od trzymania ich w zadzie parują do mózgu i stąd się rodzą posrane pomysły :D zakładam go i niech będzie jak było... i tak w sumie nie strzela
  5. michoa Nie przeczytałeś chyba dokładnie tego co pisałem... Korek się przesuwał 2 metry i stawał dalej, ten mi co zatrzymanie się walił w zderzak... nie jebnąłem mu przecież podczas jazdy po heblach bo bym gościa zabił.. mam przecież rozum -.- gościu się nogami tyle co odpychał i do zatrzymania się używał mojego zderzaka zamiast hamulca i to mnie nieziemsko wk*iło, raz się przez szybe wychyliłem i wydarłem żeby przestał to mi faka pokazał i dalej to robił więc jak Kuba bogu tak bóg Kubie ;) Pisałem wyraźnie że nie mam zamiaru specjalnie walić z zapłonu co chwile, nawet nie widzę w tym konieczności... nie zrozumieliśmy się po prostu ;)
  6. michoa siedzę w kaszlach już z 10 lat :D tego mnie brat nauczył jak miałem 13 lat i wiem doskonale jak się wali marchewami :D nie chodzi mi o to oczywiście żeby co światła gdy stoję gromić wszystkich w około, choć to skuteczniejsze od klaksonu :D, wiem że to nie zdrowe ;) Choć przyznam wam się że kiedyś ze złości puściłem bumbocla motocykliście który jechał za mną w korku i zatrzymywał mi się na zderzaku.. nie wnikam czy mu nie było szkoda motocykla czy po prostu był wredną fają co nie lubi Kaszli ale doraźnie okazał zdziwienie przewracając się na bok :D gdy się pozbierał pogroziłem mu tylko palcem i był już grzeczny :)
  7. właśnie cała jest :) sprawdzałem ją i wygląda jak nowa Serio to mogło powodować wyciek paliwa ? aż nie wierzę bądź błędnie rozumuję.. przecież to nie ma związku z paliwem tylko powietrzem
  8. nie wiem o co kaman ale po zaślepieniu Air-Cut'a gaźnik przestał bokiem paliwo wywalać :) to normalne ?
  9. Wiem, być może uznasz to za głupie i kaprys wieku :D ale właśnie po to by puszczał marchewy z wydechu :D Kaszel bez tego nie ma swojego uroku ;)
  10. No w sumie to jak się odkręci ten dekielek pod którym jest zawór to obok niego jest taka mała dziurka.. to to ? :D Co do zapłonu to już zacząłem działać ;) Tata Elektryk w końcu i jak mu wspomniałem o GL-200 i GL-118 to aż mu się łezka w oku zakręciła :D
  11. Adam M.Czyli zblokować membranę w pozycji zamkniętej ? nie czaję o co chodzi z korkiem :D dał byś mi przykład takiego Boyer'a ? zaciekawiło mnie to :) michoaz elektryki jestem trąba :icon_evil: jak mam zlutować 2 kable to mnie telepać zaczyna :D
  12. michoatego nie otworzę zbyt szybko :D sam go robiłem i to praktycznie przelot ;) Co do nanoplexów to są 4 typy ;) czerwony jest bez odcinki ale jego statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi 10* co się ma nijak do splanowanej głowicy ;/ a tam nie ma zbyt dużej możliwości regulacji bo najlepszy kąt przy mojej konfiguracji to 3* co dopiero mogę uzyskać przy szarym i kole pasowym od niebieskiego :D ale w sumie planowałem już założenie nano, tylko z doświadczenia wiem że lubią posłuszeństwa odmawiać i mnie to trochę zniechęca ;/ Najlepszy by był do tego wszystkiego układ katalityczny z sondą lambda i mapsensorem, wtedy bym miał automatyczną kontrolę mapy zapłonu, ale niestety dorwać taki zestaw nowy, bądź w dobrym stanie i kompletny graniczy z cudem :D
  13. IZO Da się, pewnie, mianowicie przefazowując wałek rozrządu zgodnie ze wskazówkami zegara, ale to jest pierniczenia się i obliczeń.. do tego konfiguracja zapłonu i dysz w gaźniku, mieszanka, luz na zaworach, świece... Zapłon mam nadal na analogowym aparacie :D ma tylko zblokowany przyspieszacz zapłonu i przerwa na platynkach wynosi coś około 0.15mm (0.5 seria) i to ma cholerny wpływ na to do ilu się kręci ;) czym większa przerwa, tym niższe obroty bo po prostu przerywacz nie wyrabia ;) to jest ustawiania na 2 miechy metodą prób i błędów.. ma 80Nm, on nie ma latać jak odrzutowiec tylko mi codziennie służyć :D toczydełko z pazurem, zarazem oczko w głowie ;) Adam M.AHAAA to dlatego nawet na przelocie przy schodzeniu z obrotów nawet nie pyknie z wydechu :D na zgrzebanym seryjnym gaźniku to on metrowe marchewy sadził :D nawet raz z puszki wydechu zrobił różyczkę na pewnym zlocie, właśnie podczas wjazdu na parking podziemny na przywitanie organizatorom chciałem siepnąć :D na parkingu włączył się alarm i niektórzy wyszli sztywni jak kołki :laugh: nie jest to zdrowe dla silnika, nie polecam tego robić ;) co do wieku gaźnika to nie mam pojęcia... ale na pewno lata 80-e Co się stanie jak wyjmę tego Air cut'a ? będzie normalnie pracować ? Zawory ssące i wydechowe, jak i gniazda zaworów są utwardzane i pochodzą z CC 700 zakuty = utwardzony
  14. Raz go rozkręciłem do 8987rpm, ale to raz i ostatni bo brzęczał jak F1 :D i aż strach że coś się rozleci :D po tym spaliły się diody w alternatorze, wiatrak wypluł łopatki i zapalił się olej w skrzyni biegów :banghead: najwyższą moc ma dokładnie przy 3650rpm, jak dla mnie idealnie i ciekawe co się będzie działo jak mu wałek z segmentu W wsadzę ;) póki co jest Świątek 385 a zastanawiam się nad 706 lub 555, lub się zgadam z jakimś inżynierem by coś nowego pomierzyć ;) Co do lejącej się wachy.. złączyłem wszystkie króćce i podpiąłem do przelewu... nie chciał odpalić na czymś takim, nie mam pojęcia czemu :mad: am nie ma przypadkiem jakiejś historii typu dostarczenie powietrza do komory pływaka ? może i bzdury gadam bo się nie znam na tyle na tych gaźnikach jeszcze :D I co to jest ? https://zapodaj.net/5f74cb358b8b9.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...