heniek128 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Jakby ktoś wyskoczył 5002t to by pozamiatał :biggrin: Ta TZ to niezły rodzynek ale cena też niezła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Startowałem kiedyś na takiej TZ a w zasadzie na TZ z silnikiem od SZR660 bo silnik padł a remont okazał się być tak kosztowny, że koń został przerobiony na motocykl startujący w klasie Sigli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Ejjj tanio miało być ;) Kawa mogłaby być, ale z tyłu opona 160, a ponoć jest jakieś Kato Racing na forum, od których można by opony brać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Miejmy nadzieje ze troche napalonych ludzi ze speed day'a ruszy do rookie ,a w zasadzie to najsampierf do Predatorow i znowu bedzie wesolo :)Jak za dawnych czasow :) po 35 zawodnikow w rookie !!! i trzeba bedzie przyjezdzac wczesniej bo inaczej nawet w lesie nie bedzie miejsca zeby sie rozlozyc za namiotem !Ach, sie rozmarzylem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Moim zdaniem powinno zostać do 1997 roku. Później to dla dobrego zawodnika można już latać w rookie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 A nie wiesz czy przypadkiem w 2014 nie będzie do roku 98, bo to otwiera drzwi na kosmiczną technologię pierwszej R1 :)1997 nie przypadkowo i ma zostać by nie wypaczyć romantyczności pucharu R-szóstkami i R-jedynkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) No fajnie tylko pytanie czy tak naprawdę jest to klasa motocykli do 97r ? Zawieszenie, heble, modyfikacje w silniku, opony chyba wszystko jest dozwolone, a czy o to w tym wszystkim chodziło i czy to naprawdę jest klasa niskobudżetowa ? Jeszcze chwile i chłopaki w tej klasie będą robili czasy 1,41 czyli czasy czołówki klasy Rooki 600. :) Edytowane 6 Października 2013 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Matmax jakie chłopaki ? Narazie dwóch startowało ;) A jak będą kręcić dobre czasy, to się pewnie przyjrzą ich motocyklom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Napisałem że będą (o ile się pojawią). :)Dobrym przykładem jest kolega z forum, pojawia się na jednej rundzie i robi takie czasy, a Ty przygotowujesz konia seryjnego (full przegląd) i nawet nie powąchasz 1,49,99999. No tak wszystko zależy od kierowcy. ;) koń nie jest ważny, z gówna bat można też ukręcić. ;)Sherman miał rację nie ma czegoś takiego jak klasa niskobudżetowa, jak chcesz wygrywać i być szybki musisz w ten sport ładować full siana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 To niech się Madafaka wypowie, ile zapłacił za ten sezon ;) Jeśli Ktoś to bierze jako zabawę lub doskonalenie umiejętności, to myślę,że nie jest to ogromny koszt. (w porównaniu do rookie czy klas mistrzowskich) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 przemek, z premedytacją ;) wywołuję go do tablicy ale myślę że jak coś napisze to i tak nie odsłoni całkowicie kart. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 He, he, taniej to wszystko wychodzi niż utrzymanie RS125 w dwutakcie. Koszty udziału jakie są to każdy wie, kto choć raz brał udział choćby w treningach. Dodam, że tegoroczny układ time table, tzn. w cenie w zasadzie jedno kwali + wyścig spowodowało, iż łącznie z dwoma dniami SD zużyłem 1 komplet używanych slików! Silnik podległ modyfikacji kolektora wydechowego z oryginalnego na ARROW-a, nie ze względu na moc, raczej o masę się rozchodzi oraz wymiany napinacza łańcucha rozrządu na manualny . Cały czar w przygotowaniu motorowni w tak starych i styranych motorkach sprowadza się odprawiania modłów aby przypadkiem nie pokazały korby. Nie wyobrażam sobie aby w 16-letnim motocyklu podciągać CR bądż limiter. Tam wszystko już jest zmęczone, panewki, korby, skrzynie biegów. Panowie to jest typowo klasa dla entuzjastów-amatorów bez nagród i glorii chwały za zwycięstwo. W byle jakim lokalnym maratonie biegowym pula nagród mogła by spowodować wytrzeszcz oczu u każdego aktualnych Mistrzów Polski w Wyścigach Motocyklowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) tekst Daniela http://motoyoungtimercup.pl/ pod zakładką "ciekawostki", w którym z grubsza opisał koszty przed startami ;) Edytowane 6 Października 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Z tego rocznika to sa juz naprawde wiekowe motocykle ktore w swoim zyciu juz wieeele widzialy, przezyly i mialy sporo wlascicieli .Mimo ze mozna je tanio kupic to juz reanimacja jak kolega zauwazyl nie jest taka tania a na tor motocykl musi byc 100% sprawny.Pewne zdarzaja sie jakies dobre sztuki ale zakup takiego egzemplarza i przygotowanie go stanu bezpiecznego uzywania na torze i dodatkowo katowanie nonstop w okolicach czerwonego pola moze sie skonczyc smiertelnie dla silnika .Ok jak silnik wykituje na spokojnie ale jak wystawi korbe razem z olejem na jakim szybkim zakrecie to mozna sobie zrobic krzywde.Nikogo nie chche zniechacac ale wydaje mi sie ze az tak tanio po taniosci to nie wyjdzie i trzeba sie z tym liczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 konrad nie wiedziałem że ten Daniel to ten nasz Madafaka. Kiedyś widziałem ten tekst ale jest tam cdn i czekamy na ten ciąg dalszy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.