Skocz do zawartości

WMMP 2013


M a D a F a K a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to się nie znam, ale mój "pełen" sezon 2013, tj 2xSD + 2xzawody kosztowały ze wszystkim poniżej 4 tysi. Argument trudności zakupu odpowiedniego sprzętu do jazdy, przepraszam ale jest niedorzeczny, mozna przebierać jak w szmatach na bajzlu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat.

Moim zdaniem (podobnie jak nieśmiertelny twierdzi) zmiany są konieczne. :)

Podniesienie motocykla rocznikowo, jak najbardziej myślę podobnie jak Yuby do 2002 roku.

Sherman ma rację, nie sam szpej ale koszty startów i opon jak najbardziej do zmiany. Jeśli jest to klasa niskobudżetowa to koszty startu o połowę mniejsze ale co z oponami. Moim zdaniem jeden dostawca opon jak najbardziej myślę tu nawet tak jak na ścigaczu wyłącznie drogowe z opcją promocyjną komplecik za 800zł. :) i latamy dwie rundy.

Rozdzielenie na klasy, myślę że nie należy tego robić mówi się że 600 na Poznań jest dużo lepsza od litra więc myślę Yuby że tą swoją 750 mnie śmiało objedziesz. Jakby zrobili takie zmiany jak wymieniłem to wchodzę w to. :)

Niesimiertelny, a kogo chcesz pytać jak tylko dwóch startowało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, ofensywa legislacyjna Tuska, polska specjalnośc grzebania w regulaminach. Tu potrzeba pieniędzy, bogatego mecenasa, który sypnął by złotem, głupie gopro dla pierwszego w zawodach zrobiło by robotę. Scieżka juz przetarta, pamietacie GSX-R Cup? Za 2500 PLN-a zawodnik miał kombiak PSI, ciuchy paddock-owe, pełną opiekę promotora, miejsce w namiocie na kostce, katering i wpisowe na cały sezon na podwójne pełne rundy! Efekt ludzie walili dziesiątkami, listy startowe były zamknięte zaraz po świętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,ze startowalo dwoch ale chyba ktos jeszcze sie przymierzal ,rozeznal temat i zrezygnowal z takich czy innych powodow i oni mogli by wniesc cos ciekawego do dyskusji.

 

Jesli chodzi o Puchar Suzuki to fakt bylo fajnie ale tylko pierwsze 1 czy 2 puchary ,pozniej jak przyszedl kryzys to Grandys tez wszystko nam poobcinal a i tak musial miec potezne wsparcie ze strony SUZUKI bo sam na to nie wykladal a ostatni puchar to juz bylo cieniutko .

 

Swoja droga to i tak nie wiem jak on to robi ze tyle lat w WMMP w jego zespole latali tacy zawodnicy jak Meklau ,Junod itp.kto za to placil i jaki mial w tym interes jest dla mnie do dzisiaj tajemnica bo tytul miszcza polski to jakos malo nobilitujacy jest :) a i rynek motocyklowy slabiutki.

Z tym rocznikami to faktycznie zrobic jakos tak zeby w danym roczniku nie wchodzil np. nastepny model bo tak np. gsxr na 2003 byl juz nowy model ,nie pamietam jak z R1 wiec trzeba by rozeznac temat i faktycznie moze ustalic do 2000 lub 2002

Z oponami mysle ze nie bedzie jednego dostawcy bo zeby zrobic odpowiednia oferte na opony dostawca musi miec zapewniona sprzedaz okreslonej ilosci sztuk.

 

A jak bylo w Pucharze Aprilli, jak Pejser mial na magazynku diablo superbike pro to byl taki wymog ze tylko na tym mogli latac ,a jak sie skonczyly to latali na czym kto mial .

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Niesmiertelny, ostatnia wersja gażnikowa R1 to jest do 2002r potem wchodziły na wtrysku. Moja 2000 i 2002 to jest to samo. Tak samo jest z R6.

Piszesz że giksy też od 2003 wchodziły nowsze, wersje hondy z tego co wiem również.

Niech coś zmienią, niech ktoś wpadnie z organizatorów tej klasy i poczyta ciekawe sugestie, ten chłopak ze ścigacza Lovtza dobrze pisze niech wpadnie do nas, on widać ma dużo kontaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kocach, prawdę mówiąc się nie wypowiedziałem ale uważam że powinny być dozwolone.

Masz rację że nie ma szans wszystkim dogodzić ale każdy z nas twierdzi i uważa że zmiany muszą być zrobione i określone jak najszybciej żeby była jasna sprawa i żeby jak najszybciej przygotowywać się do sezonu 2014.

Wiem że on tu zagląda ale dawno go nie było, a temat jest zatytuowany inaczej niż motoyounghttimer więc może nie trafić akurat tutaj. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na grupie na FB ten sam temat Lovtza rozkręcił

wg mnie jedyną korzyścią wprowadzenia jednego dostawcy opon jest korzyść tego dostawcy

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby dzisiaj specjalnie patrzyłem Michelin Pilot Power komplet 880zł dodając że bedzie miał wyłącznośc jeden dostawca przy odpowiednim zapotrzebowaniu cenę można zbić o kolejne 80zł. Ja kupowałem rok temu Pilot Power 2CT za 920zł komplet więc nie wiem dla czego Yuby się dziwisz że taką cenę podałem. :)

Tak jak pisałem to mają być opony typowo drogowe.



Ok wkleję

http://allegro.pl/michelin-pilot-power-2ct-120-70-17-180-55-17-2013-i3708199576.html

Edytowane przez MatMax78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja nie wiem czy wy w jakiejś innej rzeczywistości żyjecie? Jeden dostawca opon nic nie zmieni? A wyrównanie rywalizacji, ograniczenie wyścigu zbrojeń, lepsze ceny na opony (dla mnie to się musi nierozerwalnie wiązać z regułą jednego dostawcy)... Normalnie ręce opadają... Włączcie wyobraźnię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...